Sorry Beerens motoren

HansVVen

Dubbel account
12 feb 2011
1
0
Vlijmen
Beste motorliefhebbers


Denk dat mijn onderwerp "mijn ervaring bij Beerens motoren" te hard was, ik merk ook dat er tevreden klanten zijn en de reacties was ook niet mild op mijn onderwerp.

Daarom wil ik mijn excuus aanbieden aan Jeroen Beerens en zijn team beetje zelf reflex ie op zijn plaats mag wel..

Natuurlijk heb ik nog wel een mening verschil maar dat is persoonlijk en dat delen andere daadwerkelijk totaal niet en dat was fout.

Bij deze Sorry..


Gr
Hans
 
Netjes!! Al vind ik niet dat je je verontschuldigingen moet aanbieden over een mening, die mag je namelijk hebben hier op het forum (ook al doen sommige of dit niet zo is)
 
[-] Statistieken:Laatste bezoek:zaterdag 12 februari 2011 10:56 (36 minuten geleden)
Laatste actie:logout
Aantal berichten geplaatst:1
Gemiddeld aantal berichten per dag:1,00
Tijd besteed op dit forum:15 minuten
Geregistreerd op:zaterdag 12 februari 2011 10:26 (1 uur geleden)




uh...... :?
 
Je stijgt weer wat in mijn achting, mocht je werkelijk dezelfde poster zijn.

Maar netjes dat je het even toegeeft. En ik ben het met de poster van hierboven eens: je hoeft geen sorry te zeggen voor het geven van je mening. Maar als je zo binnen komt vallen in een voor jou nieuwe medium, zoals het MF, is het zeker handig om eerst rond te kijken naar de algemene tendens en omgangsvormen. Ik, en velen met mij, snappen hier echt wel dat de frustratie die je hebt als je je slecht behandeld voelt door wie dan ook, je parten speelt en je die graag kwijt wilt, maar het is altijd één kant van het verhaal. En we hebben hier al vaker posters gehad die het eenzijdige verhaal wel heel erg positief naar hun zelf toedraaiden, zeker als je nieuwe bent en we je niet kennen..

Kortom, ik (wij) hopen dat je er met je dealer uit gaat komen en je de BMW weer snel op pad hebt. En kom je er niet samen uit beschouw het dan als een soort leergeld. En ga genieten van de BMW.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb goede ervaringen met beerens motoren. Bijna alle motoren daar zijn import uit engeland of duitsland maar dat is zeer zeker geen nadeel.
 
Misschien vergelijk getroffen, hij zijn post weg halen beerens alles oplossen...

Of zo iets...
 
Terug
Bovenaan Onderaan