Sorry, duurde ff..

Ralfonso

Die hard MF'er
3 jan 2002
529
0
Gouda
moest overal met gebak langs en m'n rijbewijs halûh. Zaterdag m'n Soes ophalen en dan mag ik lekker :]



Had hem per ongeluk hier neergezet, maar wou 'em bij Algemene.... plaatsen.

Kwas ontzettend zenuwachtig vanmorgen. Kd8 echt dat gaat niet lukken. Wilde ik om 9.15h m'n fiets uit de schuur halen staat er een marokaan in de tuin naar binnen te gapen(hij kon mij niet zien ik had de nog fuxaflex op kijkdicht). Ineens klom die over de schutting naar de buren, ik snel naar buiten hem van die schutting afgehaald, hij zei'oh verkeerde huis en rende gelijk weg'. Kging er niet achteraan omdat alles nog open stond. Politie gebeld en buren gewaarschuwd. Politie was er binnen 2 min. (echt snel). Mijn spanning was gelijk weg, kwas nu eerder een beetje kwaad, had eerder deze week al een confrontatie met een marok die een mes naar me gooide, hoezo weet ik niet. Kheb absoluut nix tegen marokanen, maar ze me moeten wel van mij en m'n spullen afblijven. Zo en toen naar rijschol gefietst, uurtje lessen, ging wel aardig, maar niet echt lekker. Op naar het CBR, we waren er pcies om 11.00. FF voertuig uitleggen, de weg op, oefeningen, snelweg terug en klaar(11.45). Kwist niet wat ik ervan moest verw8en, ging opzich wel lekker, maar remproef en motor op middenbok zetten was zolala, maar lekker geslaagd :} .
 
Laatst bewerkt:
>> Algemene motorpraat

Knip en plak je ander topic (zonder replies) hier ff terug in j eeerste post
 
Kan 't zelf nog niet echt vatten, toen we terug kwamen was het zo van 'gefeliciteerd, je bent geslaagd' waarop ik zei 'wat heb ik fout gedaan dan?' |(
 
Gefeliciteerd!!! :)

Al die tijd gewoon een motor in de garage gehad, maar niet kunnen rijden! Ik weet niet of ik dat aan zou kunnen....... ;)

Je hebt gelijk lekker weer!! Ben net al een stuk wezen rijden.....is echt heerlijk op wat koude handen na! :)

Veel :] plezier
 
Terug
Bovenaan Onderaan