Sorry voor het ongemak op knooppunt Leenderhei

Goede :Z Moggel,

Hoe is ie vandaag :?
En hoe is het met jou bleuspots :+

stram :') maar minder erg als dat jullie me lieten denken... dus het gaat goed O-)
ik had verwacht geen vin meer te kunnen verroeren, maar het valt mee,ik loop alleen maar als een houten klaas...

Sterkte man!

Heb je die blinde automobilist nog gesproken?

nog niet, ik heb totaal geen gegevens.... dus geen idee hoe de mobilist heet , waar ie woont of wat dan ook...
die gegevens zijn echter wél bekend bij de politie, maar die moeten me nog terugbellen...
ik heb net zelf een keer gebeld, en de receptioniste heeft een mailtje gestuurd naar een van de dienders die me van het asfalt hebben geraapt... dus het is ff afwachten..

ik zou graag van de mobilist wat schadepics zien... O-)

:P

nouja, we zien wel... ik neem aan dat alles wel goedkomt.
 
Laatst bewerkt:
Mooi klote voor je zeg!
Gelukkig ben je zelf nog heel. Nevertheless: een hoop gedoe door een onoplettende automibilist...
Succes ermee...

(rij zelf dagelijks meerdere malen over die rotonde, en het is telkens hetzelfde liedje...)
 
Laatst bewerkt:
Quark,
Allereerst <klap in handen> dat je het zo goed kan na vertellen. Gezien dit alles gisteren gebeurt is en vandaag alle adrenaline verdwenen is en je spieren eindelijk beseffen wat voor absurde werkzaamheden ze hebben moeten verrichten, zal typen nu niet van harte gaan.
Ik heb kleine twee maanden terug bijna hetzelfde mee gemaakt (Auto VS Motor 1-0) en heb uiteindelijk ALLES van de verzekering tegenpartij terug gekregen. Incl eigen risico zorgverzekering. Zorg dat je alles op foto vast legt en elk bewijsje bewaard.

Ik wens je heel veel sterkte en voorspoed met de afhandeling. En denk er aan:

SUE THE BASTARD!

bram
 
Quark, nu misschien voorbarig, maar je hebt ook recht op de kosten (deels) van vervangend vervoer. Vergeet dat niet.
 
oi,

laten we hopen dat dat niet al te nodig gaat zijn.
ik blijf in de ziektewet zolang ik niet zelfstandig met goed fatsoen een auto kan besturen, als dat al niet kan kan ik op mn werk ook niet echt zinvol aanwezig zijn.
met die verstande dat ik prima in staat ben te rijden, zodra ik weer fatsoenlijk mijn normale beweging kan maken..... :+

ik heb met de politie gesproken, met de agent die als eerste de snelweg op is gehold, want ik scheen bijna te worden overreden door het overige verkeer.. :X
het bleek allemaal net iets heftiger te ogen en er is allemaal veeel meer gebeurd als ik me kan herrineren... :$
bijna overeden toen ik viel, en er schijnt ook nog een bijna ongeval geweest te zijn met auto die moesten remmen... wonderlijk allemaal goedgegaan....
echt, ik dacht maar 30 minuutjes zoet te zijn geweest, bleek er echt bijna 2 uur te zijn achteraf... _O- nogmaals, wat een vreemde tijdsbeleving heeft een mens dan zeg....
en wat weet je er maar weinig van achteraf......

tevens een telefonische verklaring gegeven over het gebeurde, en wat ik er nog over wist te vertellen. maar het bleek al snel dat het een erg lastige situatie is om uit te leggen, het gros, ook de aanwezige agenten, dachten dat ik richting maastricht wilde terwijl ik toch echt nooit die kant op wilde... :N
ik ben "slechts" die kant op geslingerd..... -O-

het raakpunt met de auto lag dan ook veel eerder als de meesten aannamen... '(

ik hoop maar dat dat goed gaat, en een verklaring op papier correct is opgenomen. zoals ik die bedoelde... :X

tevens moet ik afwachten of er nog letsel de kop opsteekt, als dat zo blijkt te zijn, of ik ben 4 weken uit de running, dan word het een verhaal voor justitie.... en gaat het nog langer duren allemaal.....
-O-

ondertussen ben ik nog steeds afwachtende op de gegevens van de tegenpartij, logischewijs mochten de agenten me die niet doorspelen, tenzij ze toestemmming van de tegenpartij hadden. een beetje vreemd, maar gelukkig dat ze zorgvuldig omspringen met onze privacy.... de agenten zouden zorgen dat we in contact kwamen asap...

nu rest mij alleen nog afwachten.... todat ik alles heb om alles af te wikkelen....

pfff.

alles zal goedkomen.... :Y B| :X hoop ik....
 
Laatst bewerkt:
laten we het hopen, ik heb anders geen gegevens meer gekregen tot nu toe.... -O-
de agent zou de tegenpartij bellen en dan terugbellen als die tegenpartij de gevens wilde doorgeven voor de afwikkeling...

dat betekend óf dat de agent de tegenpartij nog niet heeft gesproken, óf dat de tegenpartij niet wil dat ik zijn gegevens krijg.....

in het laaste geval moet alles via de verzekeringen, alleen snap ik dan niet hoe.... aangezien ik niet eens weet wie, wat, en waarmee ik ben omgereden.... (mja, een auto en een kerel, maar dat is een brede doelgroep...) :X
laat staan dat ik weet welke maatschappij ik moet aanschrijven...

pff... het zal best allemaal goedkomen, alleen snap ik er ff de ballen van zoals dit gaat...

we zullen wel zien....
in de tussentijd kan ik mn frustraties mooi kwijt in het volspammen van het forum met mn persoonlijke miserie O-)

overigens dank voor allen die de moeite nemen dat ook nog te lezen ook :+
 
Laatst bewerkt:
Dan is de simpelste weg via je eigen verzekering...... Bel ze maandag.

Over dat vervangend vervoer: verwacht jij dat die fiets van je binnen een week of wat weer rijdt dan? Alleen al de taxatie duurt vaak al weken. Dan moeten er nog opkopers komen als de schade groot is om te bepalen wat de restwaarde is. Weekje of 3 a 4 moet je wel op rekenen en dan moet de handel nog gerepareerd worden.....
 
Dan is de simpelste weg via je eigen verzekering...... Bel ze maandag.
dat zullen we zeker doen... dat stond zowiezo op de planning.... :Y
Over dat vervangend vervoer: verwacht jij dat die fiets van je binnen een week of wat weer rijdt dan? Alleen al de taxatie duurt vaak al weken. Dan moeten er nog opkopers komen als de schade groot is om te bepalen wat de restwaarde is. Weekje of 3 a 4 moet je wel op rekenen en dan moet de handel nog gerepareerd worden.....

nouja, kep een auto, en ook een 2e fiets, een diversion, eigelijk wilde ik die verkopen. :') maar dat kan mogelijk een paar weken uitgesteld worden... O-)

ben ik iig weer mobiel zodra mn spiertjes dat toelaten.... ik heb geen zin in alle extra ellende van vervangend vervoer..... zoals taxi en/of openbaar vervoer...

bottomline: crashen is nooit leuk....... en altijd onhandig....
B|
 
Hoop dat de verzekering zo snel mogelijk kan worden geregeld voor je ...
Ik ken dat knooppunt heel goed, en het is altijd wachten op een automobilist die zich vergist en m er op het laatste moment langs wil gooien.

Succes en beterschap!
 
Quark, succes met alles!!!!
Gelukkig lijkt de schade aan jezelf mee te vallen.

En van wat ik gelezen heb, heb je'n engeltje gehad die over je waakte ;)
 
mhehehehe op die reactie konden we wachten nu natuurlijk :+

ik heb inderdaad het "spreekwoordelijke" engeltje op mn schouder gehad... vooralsnog laat ik "onze" andere discussie even naast me liggen ;) :+
 
Hmja, laten we het er op houden dat je op deze manier niet al te vaak moet afstappen, anders gaan de kanspercentages wel érg tegen je werken...... :X

Maar belangrijkste is dat je nog heel bent. Met dat blik zul je nog een hoop gedoe hebben, maar dat boeit toch ff minder......
 
mee eens... ik was het ook niet van plan nog eens te gaan doen op deze manier.... O-)

het zal verder idd een hoop gedoe worden, maar dat is nu eenmaal zo...
ik ga gewoon het beste ervan proberen te maken.... al hoop ik snel weer op 2 wielen te mogen rondtuffen....
 
Laatst bewerkt:
Van de week ook rond Tilburg/Eindhoven getuft, en je kon de automobilisten die een verouderde elektronische kaart hadden er zo uitpikken :') Afslag Geldrop ongeluk, jammer, dan maar even doorrijden, volgende afslag ook dicht. Gelukkig geen motorrijders, maar wel 3 auto's een busje en een vrachtwaggel op een rij. :/

Succes met de afwikkeling.
 
hee qwark,

ik hoorde het net van maarten, das wel balen man...

ik kom morgen wel ff op de koffie, voor ik naar het werk ga als dat goed is...
(dan kom ik gewoon lekker met de motor...... ;) )

en misschien dat we dan ook wel ff iets kunnen regelen met alternatief vervoer, dat je indien nodig mijn motor ff leent ofzo als jou vrouwtje de auto nodig heeft .

maar ja dat spreken we morgen dan wel ff door...

greets robbie
 
is goed..

ik ben maandag en dinsdag iig zeker nog thuis van het werk....
ik hou in ieder geval ff de aanbevolen rust aan, en hopelijk ben ik wat minder mank na dinsdag...

ik ziet het wel dan :)
 
Succes met het herstel.
Ik rij dagelijks op dat knooppunt en ook nog in de zelfde richting, in 95% van de gevallen zie ik daar auto's en vrachtauto's nog even van de rechterkant naar de linkerkant zwaaien omdat ze inderdaad naar Weert/Maastricht moeten. En dat, terwijl er bij de verkeerslichten toch duidelijk pijlen op de weg staan, oh nee... daar wordt niet meer naar gekeken en in dode hoeken en spiegels ook al niet...
Wel K#T dat er nu iemand de dupe is van die idiote rotonde.
 
De automobilist heeft waarschijnlijk nooit over zijn schouder gekeken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook niet altijd deed in de auto... totdat ik met mijn A bezig was. Je wordt je toch een stuk bewuster van de gevaren.

Anyways: Sterkte! En ik hoop voor je dat de schadeafhandeling uiteindelijk toch goed komt zodat je binnenkort weer een leuke motor kan rijden. Laat je eventuele vriendin je zere spiertjes maar eens lekker masseren :Y
 
Laatst bewerkt:
holy fuck dat is schrikken. Schade valt nog enigzins mee als ik de foto's zo zie. Ja dure shit maar het ligt niet zo in de kreukels dat je voorwiel verder naar achter zit dan je achterwiel. :P

Succes met herstel! :)
 
update:

net ein-de-lijk de "tegenpartij" gesproken. *O*
wat beterft het voorval is het duidelijk, hij heeft me oprecht niet gezien, en was onbekend in de buurt.
wat dat betrefd no hard feelings.... pijnlijk, lullig en vervelend is het natuurlijk wel.
maar ook hij was niet voornemens een motorrijder van de baan te drukken..


maargoed, hij heeft zich er behoorlijk rot over gevoeld, en ik kan me daar best iets bij voorstellen. zeker omdat de politie hem niks heeft gemeld over mijn toestand, wist hij helemaal niks.... net zoals ik niks wist... :X
hij schijnt zelfs afgevoerd te zijn naar het lokale bureau waar ie een soort van verhoor heeft ondergaan. :X
natuurlijk hebben ze hem zn verklaring simpelweg afgenomen, maar zijn ervaring van het geheel was schijnbaar ook behoorlijk alsof ie me al dood gereden had... dat zat hem dus niet lekker. -O-
hij vond het dus erg prettig om te horen dat ik er zo goed als ongeschonden uit ben gekomen... nouja... zere heup etc.. maar dat gaat wel weer over...
ik kreeg serieus medelijden met hem over hoe het allemaal hem evengoed is overkomen....
het was voor beide partijen in elk geval geen pretje... ook al was ik officieel lijdend voorwerp.....

we hebben nu tenminste elkaars mailadres, en telefoonummers. dus kunnen we de rest afwikkelen nu.
zal ook wel de nodige kopzorgen opleveren, maar de tegenpartij is vriendelijk en wil alle medewerking verlenen, dus dat zal wel goed komen allemaal. *O*


hij zou me nog een paar fotootjes sturen van de schade aan zijn wagen.
daar ben ik best nieuwsgierig naar.
naar zijn zeggen heb ik toch de B-stijl weten te knikken, al was dat minimaal....... dus zijn schade is toch ook nog behoorlijk....
toch nog een slik-momentje dus. aangezien ik nog steeds geen goed idee heb van wat er nu echt precies gebeurd is. maargoed.. ook dat overleven we allemaal wel weer :)


nouja. ik ben iig blij dat er nu wat schot in de zaak zit, en de automobilist zoals we hem maar noemden voor het gemak nu ook een naam en gezicht heeft gekregen...
dat maakt het net weer wat menselijker allemaal...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan