Sorry voor het ongemak op knooppunt Leenderhei

Beter mee dan onverlegen... :X

Ze hebben mij al 2x omver geschoffeld en ben ik met mijn helm op de grond gebutst, beide keren hebben ze me gemaant stil te blijven liggen... ook al voelde ik niks vervelends ofzo, maarja. Stel dat je wél wat aan je nek hebt :/

1e keer bleek er toch niks aan de hand te zijn. 2e keer had ik tot de volgende ochtend niks, toen kreeg ik hoofdpijn; bleek ik toch een hersenschudding te hebben. B|
Bewijs is geleverd: je hebt hersens *O* *O*


:+
Effe langs de huisarts; je bent maar een half uurtje kwijt, maar dan weet je ten minste zeker hoe of wat! ;)
Psies :Y
 
@paul. wel goe.. relatief gezien dan...

loopt nog steeds wat stijfjes, en rennen of sjouwen is echt geen optie. maar daar heb je het dan ook mee gehad.
 
oi,

laten we hopen dat dat niet al te nodig gaat zijn.
ik blijf in de ziektewet zolang ik niet zelfstandig met goed fatsoen een auto kan besturen, als dat al niet kan kan ik op mn werk ook niet echt zinvol aanwezig zijn.
met die verstande dat ik prima in staat ben te rijden, zodra ik weer fatsoenlijk mijn normale beweging kan maken..... :+

ik heb met de politie gesproken, met de agent die als eerste de snelweg op is gehold, want ik scheen bijna te worden overreden door het overige verkeer.. :X
het bleek allemaal net iets heftiger te ogen en er is allemaal veeel meer gebeurd als ik me kan herrineren... :$
bijna overeden toen ik viel, en er schijnt ook nog een bijna ongeval geweest te zijn met auto die moesten remmen... wonderlijk allemaal goedgegaan....
echt, ik dacht maar 30 minuutjes zoet te zijn geweest, bleek er echt bijna 2 uur te zijn achteraf... _O- nogmaals, wat een vreemde tijdsbeleving heeft een mens dan zeg....
en wat weet je er maar weinig van achteraf......

tevens een telefonische verklaring gegeven over het gebeurde, en wat ik er nog over wist te vertellen. maar het bleek al snel dat het een erg lastige situatie is om uit te leggen, het gros, ook de aanwezige agenten, dachten dat ik richting maastricht wilde terwijl ik toch echt nooit die kant op wilde... :N
ik ben "slechts" die kant op geslingerd..... -O-

het raakpunt met de auto lag dan ook veel eerder als de meesten aannamen... '(

ik hoop maar dat dat goed gaat, en een verklaring op papier correct is opgenomen. zoals ik die bedoelde... :X

tevens moet ik afwachten of er nog letsel de kop opsteekt, als dat zo blijkt te zijn, of ik ben 4 weken uit de running, dan word het een verhaal voor justitie.... en gaat het nog langer duren allemaal.....
-O-

ondertussen ben ik nog steeds afwachtende op de gegevens van de tegenpartij, logischewijs mochten de agenten me die niet doorspelen, tenzij ze toestemmming van de tegenpartij hadden. een beetje vreemd, maar gelukkig dat ze zorgvuldig omspringen met onze privacy.... de agenten zouden zorgen dat we in contact kwamen asap...

nu rest mij alleen nog afwachten.... todat ik alles heb om alles af te wikkelen....

pfff.

alles zal goedkomen.... :Y B| :X hoop ik....
Blijkbaar heb je nog veel meer geluk gehad dan je in eerste instantie dacht *O* *O* *O*

Nu de afhandeling nog, hopen dat dat een beetje fatsoenlijk gaat ;)
 
jij hebt dus de linkerzijkant van een blauwe citroen xsara in elkaar gereden.
sterkte jongen ik hoop dat alles goed gaat komen.

o hoe ik dat weet van die auto??????????tís mijn collega,de .................

invullen wat van toepassing is O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
jij hebt dus de linkerzijkant van een blauwe citroen xsara in elkaar gereden.
sterkte jongen ik hoop dat alles goed gaat komen.

o hoe ik dat weet van die auto??????????tís mijn collega,................
It's a small world afterall, it's a small world afterall, it's a small, small world *D
 
Laatst bewerkt:
jij hebt dus de linkerzijkant van een blauwe citroen xsara in elkaar gereden.
sterkte jongen ik hoop dat alles goed gaat komen.

o hoe ik dat weet van die auto??????????tís mijn collega,de .................

invullen wat van toepassing is O-) O-)


oh haha...
dat méén je niet! dan ben je dus werkzaam bij een citroengarage als ik het goed begreep..

nouja, doe hem dan maar de groeten... :+


wat is het wereldje ook weer klein zeg....



achja... we kunnen allemaal wel eens wat over het hoofd zien, gelukkig is dat heel menselijk, jammerlijk was ik het net deze keer....
shit happens....
jouw collega heeft niet op me gemikt, dus écht kwalijk neem ik hem niks...

zowel hij als ik hebben in elk geval weer heel duidelijk gemerk dat iemand over het hoofd zien verdomd snel gebeurd kan zijn..... :Y

we lossen het gewoon zo goed mogelijk op... en dan ist klaar.
serieus, wat dat betrefd was het contact gewoon erg goed met de "tegenpartij"...
ik heb nu ook wel alle vertrouwen dat het gewoon goedkomt allemaal...
 
Laatst bewerkt:
wie weet, het zou wel een unicum zijn voor een crashtopic op MF. :Y


ik denk wel dat het als positief zal worden gezien overigens, nu is namelijk puur en alleen mijn beleving van het verhaal, op datgene na wat aan mij verteld is, te lezen natuurlijk. :Y

IK heb begrip voor het feit dat ik over het hoofd gezien kan worden. ik bedoel maar, in een splitsecond besluit je dat je moet afslaan, je bent ergens onbekend, en je bent geheel overtuigd van het feit dat de baan vrij is. en staat op het punt je afslag te gaan missen
wat je niet weet op dat ene moment is dat er toch wat in de dode hoek zit.. toevallig, net op datzelfde moment.
dan schrik je behoorlijk als je dan ineens een klap hoort je ruit eruitvliegt en je ziet een motorfiets over het asfalt kletteren......


dus ja.... ik kan me dat levendig voorstellen... het is nooit de bedoeling, maar gebeurd dagelijks en gaat 99 keer goed van de 100....
ook is mij het ooit wel eens gebeurd dat ik in een auto dacht alles te hebben gezien, en dan toch nog verrast werd. dus tja, onder de "juiste" omstandigheden had het iedereen kunnen overkomen denk ik dan maar.
:+


van de andere kant was het over het asfalt kletteren ook geen pretje hoor... éécht niet.

maar wat ik wil aangeven, is dat het dus ons allemaal had kunnen overkomen....
achteraf is het best makkelijk praten over hoe het anders had gekund, maarja. het is nu eenmaal zo gelopen. tis kut, klote shit en al wat niet meer... maar we lachen nog....


bottomline:
ik baal als een stekker en ben bont en blauw na een heftig dagje,
de automobilist (zo noemen we hem nu eenmaal tot nu toe) is ook enorm geschrokken en heeft ook een heftig dagje achter de rug.
ik neem het, met inachtneming van heel het verhaal van zijn kant, hem eigelijk niet persoonlijk kwalijk, al had ik natuurlijk liever niet omgereden geworden...

dus tja... rest ons niks meer als alles gewoon op een rijtje zetten, en lering uit het voorval te trekken denk ik :)


oh, ja en een beetje zielig doen is ook af en toe leuk O-)
_O-
 
Laatst bewerkt:
hoi zielig vogeltje :W

Al de papieren binnen gehad?

Opzich snap ik dat je zegt dat je niet boos op hem bent, hij deed het heus niet expres.
Maar van de andere kant hij en niemand anders is er schuldig aan dit ongeluk. :Y
Hij maakte de keus om aan z'n stuur te draaien toen tomtom zei: hier links.
Bovendien zegt tomtom het niet slechts 1 x en dan ook nog eens op het punt waar ie af moest. :N
Een veel gemaakte fout is dan vluchtig kijken en aan je stuur draaien om toch maar af te slaan.
Het belangrijkste punt waar op examens voor welk rijbewijs dan ook niets door de vingers wordt gezien is kijkwerk!!
Blijkt maar weer hoe zwaar dit weegt -O-
 
Damn geluk gehad! Laat het snel weer goedkomen met je motor en dat je zelf klachtenvrij blijft!
 
Dam zeg jij hebt geluk gehad, net de vangrail missen, niet aangereden worden en met wat spierpijn weglopen ...

Wat je bike betreft ... Zal denk wel totall loss verklaard worden, maar ik denk dat je hem voor een paar honderd euro zelf wel kunt fixe. Zolang je frame niet krom is valt de schade wel mee denk ik, gewoon langs een aantal sloopbedrijven gaan om onderdelen te sprokelen.
 
Hey, ik las net je verhaal en je hebt best geluk gehad. Ik ben met 80 frontaal op een scootertje gereden dat overstak (in het donker, zonder voorrang) en mijn motor was total loss en mijn sleutelbeen was eraan.

Tijdsbesef is inderdaad vreemd. Alles is vreemd na zo'n val/klap. Wat betreft de politie: het scheelt nogal hoe dat in z'n werk gaat. De ene keer krijg je een schadeformulier, de andere keer helemaal niks. In de praktijk komt het wel altijd goed! Het enige vervelende is dat jij gaat moeten aantonen dat je niet in fout bent. Als dat rond is raad ik je wel aan om een letselschade-expert in de hand te nemen. Het duurt langer voor je je geld hebt, maar het kan honderden tot duizenden euro's schelen.

Sterkte met de afwikkeling!
 
eeeehhhh...

update:

schadeformulier is al het goed is onderweg, gaat ik mijn ding op invullen en dat gaat richting verzekering...
dan zullen we het verder gaan meemaken.... :+

tegenpartij zat fout idd.. maar als ik eerlijk ben, gebeurdt het ons allemaal wel eens dat we aan dat stuur draaien terwijl we eigelijk nog niet alles hebben gezien...
het leuke is, zolang er niks gebeurd, weet je niet dat je niks hebt gemist....

het gaat pas opvallen als je wat raakt... :+


ik hoop dus deze week wat meer zinnigs te kunnen zeggen...
met dit weer baal ik er namelijk enorm van dat er een kappotte motor in mn garage staat...

qua letsel... mja... in dit geval niet nodig denk ik.... ik heb niet veel meer als een flinke sportblessure eraan overgehouden.

qua schuld aantonen? ik zeg dat ie van rijbaan wisselde, hij zegt het... case closed... lijkt mij... en dat is ook wat in de verklaringen staat die door de politie zijn opgenomen.... dus qua schuldvraag cerwacht ik geen getouwtrek...

wel is het ff heerlijk bureaucraties formulier heen en weer geneuzel nu officieel begonnen.... :+
oh, wat ben ik daar slecht in overigens.........
 
~
heeey kwark taartje was dat nu ??

gelukkig ben je zelf nog heel.
spreek je nog wel op msn. je bent in Eindhoven nummer 2 vandaag.


kwam daarstraks op weg naar huis op de roelantlaan een CBR tegen die zijn voorkant in de deur van een rode opel geparkeerd had.

iemand van hier ??[/quote


Ja, dat was ik. De bestuurder man van 79 had mij niet gezien. Dus reed hij spontaan
vanuit de uitrit de weg op. Met als resultaat verbrijzelde schouder en gebroken en gescheurde enkel. + Motor total-löss. Ben nu in afwachting van de dagwaarde via de expert. Kan het nu nog wel navertellen gelukkig. Ben nog wel een week of 6 tot 8 aan het herstellen. Maja toch een engel op mijn schouder gehad. Ben trouwens na de klap pas in het zh wakker geworden.
Gr. Berry
 
\
heeey kwark taartje was dat nu ??

gelukkig ben je zelf nog heel.
spreek je nog wel op msn. je bent in Eindhoven nummer 2 vandaag.


kwam daarstraks op weg naar huis op de roelantlaan een CBR tegen die zijn voorkant in de deur van een rode opel geparkeerd had.

iemand van hier ??[/quote


Ja, dat was ik. De bestuurder man van 79 had mij niet gezien. Dus reed hij spontaan
vanuit de uitrit de weg op. Met als resultaat verbrijzelde schouder en gebroken en gescheurde enkel. + Motor total-löss. Ben nu in afwachting van de dagwaarde via de expert. Kan het nu nog wel navertellen gelukkig. Ben nog wel een week of 6 tot 8 aan het herstellen. Maja toch een engel op mijn schouder gehad. Ben trouwens na de klap pas in het zh wakker geworden.
Gr. Berry
Vukking hel zeg. Sterkte met het herstel.
 
Thankx, Kan niet meer als rust houden en afwachten. Ben wel weer zoet met internet afstruinen voor een nieuwe fiets!
 
hey oma... ZOUTEN!


vandaag de toezegging van de verzekering gekregen, ze gaan uitbetalen! *O*

heb er zelf ook een baard van gekregen, maar eindelijk resultaat. O-)

inmiddels is er ook alweer een nieuwe hobbyapparaat gekomen. :]
dus ik ben weer blij!



leek me wel leuk als afsluiting om dat ook ff te melden *O* *O* *O* *O*
 
hey oma... ZOUTEN!


vandaag de toezegging van de verzekering gekregen, ze gaan uitbetalen! *O*

heb er zelf ook een baard van gekregen, maar eindelijk resultaat. O-)

inmiddels is er ook alweer een nieuwe hobbyapparaat gekomen. :]
dus ik ben weer blij!



leek me wel leuk als afsluiting om dat ook ff te melden *O* *O* *O* *O*

Belangrijker lijkt me dat je zelf weer okay bent. Maar zo te lezen is dat het geval.
Tevreden met de hoogte van het bedrag?
 
Ben ik ook wel een beetje nieuwsgierig naar Hoef niet te

weten hoeveel of zo maar wil wel weten of het naar tevredenheid is (qua dagwaarde)
 
Terug
Bovenaan Onderaan