Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Spidi Penta handschoenen: Doe het NIET!!!

Geef jij je motor nooit een bemoedigend klopje op de tank dan?
Wat zal die motor van je het zwaar hebben dan

Maar ben het er wel mee eens, in de winkel had TS al kunnen concluderen dat de handschoenen met schuurpapier bekleed zijn en dus een risico voor de lak vormen
 
Laatst bewerkt:
Hoi Bas,

Bedankt dat je ons in ieder geval wil waarschuwen voor deze handschoenen.
Wat ik niet helemaal uit je verhaal kan opmaken is of er bij de exemplaren die jij gekocht hebt ook zo'n geel label aanzat. als dat wel het geval was... tsja, dan had je het kunnen weten.
Meestal bekijk ik dat soort labels ook pas als ik thuis ben, maar dan had je ze misschien nog terug kunnen brengen..
Als die labels er niet aanzaten dan heb je een punt, terug naar de dealer in dat geval..
Suc6 met het oplappen van je fiets dan maar!
 
Wat een gezeik oven een paar handschoenen

Als ik op mijn motor rijd heb ik alleen de handvatten vast,dus kan er weinig krassen.

Weet niet wat jij onder het motorrijden allemaal aan je bike moet vasthouden
 
Bas, bedankt voor de waarschuwing! Ondanks anderen die de wijsheid in pacht hebben, zou ik ook verwachten dat MOTORhandschoenen toch enigszins MOTORvriendelijk zouden zijn. Natuurlijk zijn er momenten genoeg dat je met je handschoenen lakdelen raakt. Jammer dat de verkoper en Spidi je niet een beetje tegemoet willen komen. Misschien kun je ze verkopen om je financiele schade te beperken, ze zijn bijna nieuw.
 


Hoezo, vindt dit een prima opening van een topic, een waarschuwing
daar is niets mis mee. Hé maas soms aandelen in Spidi?
 
Laatst bewerkt:
Wat een gezeik oven een paar handschoenen

Als ik op mijn motor rijd heb ik alleen de handvatten vast,dus kan er weinig krassen.

Weet niet wat jij onder het motorrijden allemaal aan je bike moet vasthouden
trommelen, klopje op de tank geven als ze alles weer naar wens heeft gedaan na een ritje, soms hand ff achter me rug op de kont leggen ter ontspanning.. dat soort dingen

En ik rijd er ook gewoon mee Lekker off topic trouwens

[afbeelding]
VUILE POSER!!!






 

verkopen

wie wil die dingen hebben dan
 
Goeiemochel! Kan de afzeikmodus ook een standje lager?! Hij probeert (al dan niet terecht) een punt te maken.



PS Je hebt overigens wel gelijk over zijn motor
Je probeert gewoon je krassen van je waarschijnlijk toch al rotte motor op je handschoenen te gooien.
Dealer trapt daar niet in. En dan kom je hier blaten.

Sorry hoor maareh...