Spinder deel 2

Zo wij zijn vanmiddag ook ff wezen knallen.
Wiggy wiggy was ook van de party en is ff een rondje met ons mee gereden.
Het was echt wel weer tof om met dit weer te rijden.
 
Deze jongen heeft zich voor komende middag vrij gegund om voor het eerst dit jaar weer eens wat kilometers op zijn motor te gaan zetten. O-)

Hee waar was je dan Chucky wij zijn vanmiddag weer eens ouderwets gaan knallen, heerlijk!!!!!!!! nog effe gespinderd en het knietje was weer aan de grond hoor.

VOLGENS MIJ IS VANDAAG OFFICIEEL HET SEIZOEN BEGONNEN


8-)
 
het was weer als vanouds (heb dit wel gemist hoor) laten we hopen dat we nog veel van zulke dagen krijgen

tot spinders!!!!!!!!!
 
Ik denk dat ik zaterdag en/of zondag ook maar
weer eens een keertje moet komen kijken.
Het is dit weekeinde ook een motorweekend
bij DIVMO in Rijen met op zondag een testbank.
Kan ik dan mooi combineren.
 
Hee waar was je dan Chucky wij zijn vanmiddag weer eens ouderwets gaan knallen, heerlijk!!!!!!!! nog effe gespinderd en het knietje was weer aan de grond hoor.

VOLGENS MIJ IS VANDAAG OFFICIEEL HET SEIZOEN BEGONNEN


8-)
In de namiddag 15.30 nog ff weesten rijden, 1x over de spinder en daarna naar Hoes geweest. Daar was de nieuwe 1000 in de kleurstelling blauw-wit binnen :9~ :9~
 
In de namiddag 15.30 nog ff weesten rijden, 1x over de spinder en daarna naar Hoes geweest. Daar was de nieuwe 1000 in de kleurstelling blauw-wit binnen :9~ :9~

Lullo, dan had je mooi met ons mee kunnen rijden.
Weet je niet hoe een mobieltje werkt?
 
Lullo, dan had je mooi met ons mee kunnen rijden.
Weet je niet hoe een mobieltje werkt?


Mobieltje, is dat zo'n draadloos ding waardoor je praat of de meeste wagen een poging om erdoor te praten.

Ik moest de motor toch weer inrijden en dan kan ik niet gelijk als een .......... gaan rijden O-) En volgens Gijs is het seizoen vandaag begonnen dus nog volop gelegenheid om lekkker rustig over de dijkjes te toeren.

Btw was Harry ook weesten rijden, die heb ik volgens mij gezien
 
Mobieltje, is dat zo'n draadloos ding waardoor je praat of de meeste wagen een poging om erdoor te praten.

Ik moest de motor toch weer inrijden en dan kan ik niet gelijk als een .......... gaan rijden O-) En volgens Gijs is het seizoen vandaag begonnen dus nog volop gelegenheid om lekkker rustig over de dijkjes te toeren.

Btw was Harry ook weesten rijden, die heb ik volgens mij gezien

Ja dat is zo'n ding waar je je vrienden mee kunt bellen om te vragen of ze nog gaan rijden.
En ja harrie was er ook bij, maar ik geloof dat hij al eerder weg was dan ons dus het zou kunnen dat je die ergens hebt gezien.
 
Gisteren avond ff langs gereden, jammer dat t al donker werd anders had ik wel ff gestopt en t 1e praatje van t jaar gemaakt.

misschien van t weekeind of vrijdag in de na middag.
 
Mobieltje, is dat zo'n draadloos ding waardoor je praat of de meeste wagen een poging om erdoor te praten.

Ik moest de motor toch weer inrijden en dan kan ik niet gelijk als een .......... gaan rijden O-) En volgens Gijs is het seizoen vandaag begonnen dus nog volop gelegenheid om lekkker rustig over de dijkjes te toeren.

Btw was Harry ook weesten rijden, die heb ik volgens mij gezien


motor moet je inrijden als een achterlijke idioot, dan rijd hij het beste
 
motor moet je inrijden als een achterlijke idioot, dan rijd hij het beste

Hij hoeft zijn motor niet meer in te rijden, tenzij je bij de 4000 km je motor nog in moet rijden of als je dat elke zomer moet doen.
Dan heb ik niets gezegd.
 
Zo ff een leuk berichtje.
Ik moest vanmiddag om een nieuwe achterband naar numansdorp.
Ik stap op en herinner me ineens dat mijn beugel van het kenteken was gescheurd.
Dus wat doe ik , ik breek hem er helemaal af en ben zonder kenteken naar numansdorp gegaan. Natuurlijk flinke snelheden want ze konden me toch niet flitsen. na numansdorp denk ik ik ga maar ff naar arie molenaar een kentekenbevestiging halen. In een lange tunnel geef ik ff flink gas voor het lekkere geluid en zit dus ook gelijk aan de 200km p\u. 2 km verder zie ik in 1 x een mongool over de vluchtstrook aankomen met sirenes en zwaailichten, politie / volgen. Ik reed inmiddels weer netjes 120. Ik denk ik kan net voor de afslag er tussenuit peren of ik kan meegaan. ik besluit het laatste te doen. afrit af en gestopt.Zo meneer we houden u aan om verschillende reden, u gaf in de tunnel ff flink gas en reed dus veel te hard maar we hebben u niet kunnen meten. dus daar gaan we geen discussie over voeren. Maar waar is uw kenteken? Ik zeg :net gaf iemand een seintje dat mijn kenteken hing te wapperen en ben gestopt en heb het eraf gebroken. Klinkt redelijk zegt ze en bekijkt de breuk. en zegt dat hij vers is. En waar zijn uw knipperlichten? Ik zeg in mijn achterlicht. Oh zegt ze laat maar eens zien. Dus ik laten knipperen en ze zeggen oke. Ik zeg ik rijd nu naar arie molenaar om een kentekenplaat houder te kopen en ze zeggen dat is goed en doe het rustig aan. Dus om het verhaal kort te maken, geen boete.
Er zijn dus toch ook nog redelijke politiemensen.
Al met al een lekker ritje en ik heb mezelf ff lekker asociaal uit kunnen leven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan