Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
oké ....bedankt voor de reacties
ik heb vroeger nog met een suzuki burgman 650 gereden en heb hem ingeruild voor deze gsx1250fa....stom van me . Was wel krachtig genoeg maar een beetje lomp.
De keuze zal zijn tussen : yamaha tmax tech max , gilera fuoco 500i , of ????
We zien wel.....thanks
ik heb vroeger nog met een suzuki burgman 650 gereden en heb hem ingeruild voor deze gsx1250fa....stom van me . Was wel krachtig genoeg maar een beetje lomp.
De keuze zal zijn tussen : yamaha tmax tech max , gilera fuoco 500i , of ????
Ik zal waarschijnlijk wel kritiek over me krijgen, maar toch...
als je je voorwaarden van sportief rijden wil aanvullen met betrouwbaarheid, dan blijft enkel de tmax over, met al de rest ga je vroeg of laat problemen krijgen.
Ik ben zelf erg tevreden over de Honda SH300, Ik vind het ook qua afmeting een erg prettige scooter. Verder is de scooter erg vlot en redelijk zuinig (ook niet onbelangrijk tegenwoordig).
Alleen, zelfs als je heel veel fantasie hebt. Is het verschrikkelijk moeilijk om hier iets sportiefs in te zien. Ben ervan overtuigd dat dit een fantastische scooter is. Maar het blijft een oma-modelletje.
Naar mijn bescheiden mening was die Burgman 650 veel te zwaar om echt sportief te gaan.
We moeten eens af van het idee hoe zwaarder hoe beter. Dat klopt zeker voor een scooter niet.
Ik las onlangs een artikel ivm de Honda SW-t 400. En men vroeg zich daar af wat eigenlijk nog de meerwaarde was van de SW-t 600? Hij word duurder en vooral zwaarder in gewicht en dus minder handelbaar. Wat win je er trouwens bij dat de 400 mss max 150km/u kan en de 600, 160 of meer?
Ik ben zelf erg tevreden over de Honda SH300, Ik vind het ook qua afmeting een erg prettige scooter. Verder is de scooter erg vlot en redelijk zuinig (ook niet onbelangrijk tegenwoordig).