Sportieve Naked Bike Rijders - 1st Meeting

welke datum kan jij?

  • 20 september

    Stemmen: 6 16,2%
  • 27 september

    Stemmen: 12 32,4%
  • ik kan allebei

    Stemmen: 10 27,0%
  • ik kan geen van beide

    Stemmen: 9 24,3%

  • Totaal aantal stemmers
    37
heb jullie nog gespot op de dijk bij Nieuwegein

wij waren met een Rode CBR900, een rode R1 '99 en een zwarte R1 '07

:W
 
@technogremlin, beterschap en de groeten uit zuid-limburg!!!




was een leuke gezellige dag met uitzondering van de valpartijen natuurlijk!!!




@horney,bedankt voor de leuke rit is zeker een vervolg waard!!!!!
 
tja, what can i say?

het was een hele leuke dag, met een wat minder leuke afloop..
ben er dan ook een beetje somber onder, vind 't heel vervelend.
Maar goed, kan alleen maar hopen dat het allemaal mee valt en
naar omstandigheden goed afloopt.
Iedereen iig heel erg bedankt voor de goede zorgen op het moment dat het nodig was, de gezelligheid van daarvoor en de opkomst in het algemeen!
Hopenlijk kunnen we het volgend jaar nog eens over doen en er allemaal een topdag van maken!

mijn foto's staan hier: fotoalbum
(ff op de foto klikken, dan kan je 'm opslaan in groot formaat)


als er nieuws is m.b.t. de status van Techno, gebruik dit topic er maar voor, hebben we tenminste een centraal punt voor de geïnteresseerden.


GroteFoto-TJUKEGVY.jpg


GroteFoto-TREFSDSY.jpg


GroteFoto-8ZYXNCT3.jpg


GroteFoto-GDDDFWHW.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo mensen ik ben weer thuis en heb eerst even gegeten. ;)
Wachten in een ziekenhuis tot half acht 's avonds is zo ongelofelijk saai...... :Z
Omdat jullie wel willen weten hoe het zit volgt nu een boodschap van Technogremlin:
Technogremlin zei:
Allereerst wil ik graag kwijt dat het een geslaagde eerste meeting/rit was met een mooie opkomst! :Y
Jammer dat ik er voortijdig een einde aan maakte door een klein maar stom foutje waardoor ik helaas ten val kwam.
Verder wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor de aan mij verleende hulp na mijn ongelukje van vanmiddag!
Het deed me goed om te zien dat we in de groep al direct zo voor elkaar klaar staan, ook als de nood aan de man is!

Voor wat betreft mijn medische status: Ik heb minstens 3 gebroken ribben maar waarschijnlijk zijn er 5 ribben gebroken.
Verder had ik een tijdje last met het ademen maar dat is inmiddels alweer een stuk beter.
Mogelijk dat er een stukje van mijn long door de impact van de val was dichtgeklapt.
Omdat er ook wat bloed in mijn urine was gevonden is er voor alle zekerheid een CT-scan uitgevoerd en daar krijg ik nog een uitslag van.
Vannacht moet ik ter observatie in het ziekenhuis in Nieuwegein blijven, maar als alles morgen verder goed gaat mag ik naar een ziekenhuis in de buurt van mijn woonplaats. (indien noodzakelijk.....)

Ik ga komende winter in ieder geval gebruiken om de motor weer op te bouwen, zodat ik volgend voorjaar opnieuw kan genieten van mijn naked bike. ;) :]

Zodra ik weer online kan meld ik mezelf hier weer even......dus tot dan!

Zelf vond ik het vandaag ook een bijzonder geslaagde dag afgezien van een klein schuivertje (nog goed thuisgekomen ?) en de val van Technogremlin.
Zeker iets om het komende jaar nog een keer dunnetjes over te doen maar dan volledig foutloos. O-)
Ik heb er in ieder geval vandaag enorm van genoten! :] *O*
Tenslotte wil ik namens Technogremlin vragen om geen foto's van de afwikkeling van zijn ongeluk online te zetten.
Bij voorbaat dank daarvoor!
 
dexter,
thnx voor de info.
letsel is toch ernstiger dan in 1e instantie werd verwacht.
herstel zal wel enige tijd in beslag nemen.
wens hem beterschap en sterkte.

verzoek van technogremlin reeds ingewilligd.

grtz
 
Laatst bewerkt:
Zo mensen ik ben weer thuis en heb eerst even gegeten. ;)
Wachten in een ziekenhuis tot half acht 's avonds is zo ongelofelijk saai...... :Z
Omdat jullie wel willen weten hoe het zit volgt nu een boodschap van Technogremlin:Zelf vond ik het vandaag ook een bijzonder geslaagde dag afgezien van een klein schuivertje (nog goed thuisgekomen ?) en de val van Technogremlin.
Zeker iets om het komende jaar nog een keer dunnetjes over te doen maar dan volledig foutloos. O-)
Ik heb er in ieder geval vandaag enorm van genoten! :] *O*
Tenslotte wil ik namens Technogremlin vragen om geen foto's van de afwikkeling van zijn ongeluk online te zetten.
Bij voorbaat dank daarvoor!


nou, da's toch ergens een fijn bericht, volgens mij kun je beter een paar ribben breken, dan een schouder(blad).
bedankt dat je nog bij 'm bent gebleven, aan iederen trouwens!
ik bedacht me later nog dat het idd erg prettig is dat er mensen zijn die op de juiste manier handelen wanneer het nodig is, en bv. niet meteen aan die helm gaan trekken of zo.
Dexter, zou je tot dat techno zelf weer on-line is ons af en toe op de hoogte willen houden? volgens mij ben jij de enige die contactinfo van hem heeft..
Het kaartje van de sleepdienst heb ik meegegeven aan de agent ter plaatse, die zou nog even langsgaan zei hij, dus ik hoop dat dat ontvangen is.
 
jammer dat het toch wat minder goed is agelopen,techo gremlin sterkte met het herstel van lijf leden en de fiets.

blijf nog steeds balen dat ik er niet bij was.

maarrrrrrrre .....volgend jaar pas weer rijden?? :? '(
 
Toch fijn dat om een bericht van techno te zien. Bloed in de urine, dan moet je al snel een nachtje blijven ter observatie. Zou fijn zijn als je morgen dan toch vervoerd kan worden in de buurt van je eigen woonplaats.

Verders zou het inderdaad wel prettig zijn enige info hier te zien over het herstel van techno tot hij dit zelf weer zou kunnen doen.
 
nou, da's toch ergens een fijn bericht, volgens mij kun je beter een paar ribben breken, dan een schouder(blad).
bedankt dat je nog bij 'm bent gebleven, aan iedereen trouwens!
ik bedacht me later nog dat het idd erg prettig is dat er mensen zijn die op de juiste manier handelen wanneer het nodig is, en bv. niet meteen aan die helm gaan trekken of zo.
Dexter, zou je tot dat techno zelf weer on-line is ons af en toe op de hoogte willen houden? volgens mij ben jij de enige die contactinfo van hem heeft..
Het kaartje van de sleepdienst heb ik meegegeven aan de agent ter plaatse, die zou nog even langsgaan zei hij, dus ik hoop dat dat ontvangen is.

Dat zal ik doen Horney, ik hou jullie tijdelijk even op de hoogte van de status van Techno.
Kaartje van de berger is inmiddels op de juiste plaats aangekomen.
 
tja, what can i say?

het was een hele leuke dag, met een wat minder leuke afloop..
ben er dan ook een beetje somber onder, vind 't heel vervelend.
heb een beetje hetzelfde gevoel. de lol is er dan ineens snel vanaf na toch een geslaagd ritje tot dan toe.
Maar goed, kan alleen maar hopen dat het allemaal mee valt en
naar omstandigheden goed afloopt.
Iedereen iig heel erg bedankt voor de goede zorgen op het moment dat het nodig was, de gezelligheid van daarvoor en de opkomst in het algemeen!
Hopenlijk kunnen we het volgend jaar nog eens over doen en er allemaal een topdag van maken!
goed plan ! volgend jaar weer :Y
en ik ken wel iemand die hele mooie routes kan plannen ;) :]
mijn foto's staan hier: fotoalbum
(ff op de foto klikken, dan kan je 'm opslaan in groot formaat)


als er nieuws is m.b.t. de status van Techno, gebruik dit topic er maar voor, hebben we tenminste een centraal punt voor de geïnteresseerden.


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

leuke foto's trouwens :Y *D
GroteFoto-OQHASRC8.jpg



@Dexter goed van je dat je mee naar 't ziekenhuis bent gegaan en thnx voor de update :}
 
Was een leuk en mooie rit. Hoop dat jullie allemaal net zo genoten hebben als ik. En veilig thuis gekomen zijn.
Bijdeze allemaal bedankt
Hoop snel en anders volgende jaar weer een keer mee te kunnen

@ Horney top route en bedankt voor de organisatie..
@ Techno blij om wat van je te horen, beterschap
 
Was er gister ook en vond het een zeer geslaagde dag, hoop er volgende keer weer bij te kunnen zijn :D
ik heb gelukkig geen van bij de schuivers mee gemaakt.
toen we stonden te wachten op de dijk, en er uiteindelijk gekeert werd ben ik door naar huis gegaan. had nog een ander ritje staan met wat maten. toen ik door N-gein ree zag ik idd Dexter nog achter de Ambu aan gassen :S schrok er wel van :(

verder natuurlijk beterschap aan Technogremlin! en wat betreft een meeting in Doel, zoals je zei, ik ben voor ;)

heb zelf nog geen foto's van me zelf in actie... heb de bike ook pas. van mijn vorige motor trouwens ook niet :(


toch 1 gevonden........ heel klein en net met het voorwiel omhoog................. :+

full
 
Hier is de laatste update m.b.t. Techno's toestand:
De uitslag van de CT scan liet zien dat er een nier is gekneusd wat het bloed in de urine veroorzaakte.
Verder is het nu zeker dat er 5 ribben zijn gebroken en dat daarnaast ook zijn schouderblad is gebroken.
Tevens heeft hij een ingeklapte long wat in combinatie met de 5 gebroken ribben het ademen bemoeilijkt.
Jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat, hoewel deze verwondingen niet echt levensbedreigend zijn, ze wel heel veel pijn veroorzaken.
Daarom is er dan ook door de artsen besloten om Techno een ruggenprik te geven waardoor hij via een katheter met regelmaat pijnstillende medicatie kan krijgen om die pijn dragelijk te houden.
Helaas is de anesthesist er (nog) niet in geslaagd om de pijn volledig weg te nemen en dus is het bij tijd en wijle nog steeds afzien voor Techno op dat vlak.
Het zit er daarom in ieder geval niet in dat hij vandaag al naar een ziekenhuis in de buurt van zijn woonplaats mag.
Zodra er weer wat veranderd in deze situatie breng ik jullie weer op de hoogte.
 
Hier is de laatste update m.b.t. Techno's toestand:
De uitslag van de CT scan liet zien dat er een nier is gekneusd wat het bloed in de urine veroorzaakte.
Verder is het nu zeker dat er 5 ribben zijn gebroken en dat daarnaast ook zijn schouderblad is gebroken.
Tevens heeft hij een ingeklapte long wat in combinatie met de 5 gebroken ribben het ademen bemoeilijkt.
Jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat, hoewel deze verwondingen niet echt levensbedreigend zijn, ze wel heel veel pijn veroorzaken.
Daarom is er dan ook door de artsen besloten om Techno een ruggenprik te geven waardoor hij via een katheter met regelmaat pijnstillende medicatie kan krijgen om die pijn dragelijk te houden.
Helaas is de anesthesist er (nog) niet in geslaagd om de pijn volledig weg te nemen en dus is het bij tijd en wijle nog steeds afzien voor Techno op dat vlak.
Het zit er daarom in ieder geval niet in dat hij vandaag al naar een ziekenhuis in de buurt van zijn woonplaats mag.
Zodra er weer wat veranderd in deze situatie breng ik jullie weer op de hoogte.


toch nog een gebroken schouderblad :/
damn zeg, nog een ruggenprik op de koop toe..
zo te horen ligt hij daar nog wel een paar dagen dus
mogen we bij 'm langs of wil hij ons nu niet meer zien? :+

tnx voor de update!
 
Laatst bewerkt:
Hier is de laatste update m.b.t. Techno's toestand:
De uitslag van de CT scan liet zien dat er een nier is gekneusd wat het bloed in de urine veroorzaakte.
Verder is het nu zeker dat er 5 ribben zijn gebroken en dat daarnaast ook zijn schouderblad is gebroken.
Tevens heeft hij een ingeklapte long wat in combinatie met de 5 gebroken ribben het ademen bemoeilijkt.
Jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat, hoewel deze verwondingen niet echt levensbedreigend zijn, ze wel heel veel pijn veroorzaken.
Daarom is er dan ook door de artsen besloten om Techno een ruggenprik te geven waardoor hij via een katheter met regelmaat pijnstillende medicatie kan krijgen om die pijn dragelijk te houden.
Helaas is de anesthesist er (nog) niet in geslaagd om de pijn volledig weg te nemen en dus is het bij tijd en wijle nog steeds afzien voor Techno op dat vlak.
Het zit er daarom in ieder geval niet in dat hij vandaag al naar een ziekenhuis in de buurt van zijn woonplaats mag.
Zodra er weer wat veranderd in deze situatie breng ik jullie weer op de hoogte.

Hmm, das minder voor hem :/ :/
Zo zie je maar dat het op het eerste oog nog wel mee valt en dan met het tweede oog het er een stuk minder uit ziet.

Wens hem sterkte als je er weer bent ;)
 
Laatst bewerkt:
oei,das toch nog een vervelende nasleep,nogmaals sterkt.

hoe is het ongeluk eigenlijk gebeurd?
Omdat ik pal achter hem reed zal ik mijn versie maar eerst geven, Techno zal dat later zelf ook nog wel doen denk ik.

Techno maakte een inschattingsfoutje bij een afsplitsing van de dijkweg waar we op reden.
We gingen daar rechts naar beneden en hij dacht een deel van een seconde te lang dat we boven en dus rechtdoor zouden blijven rijden.
Tegen dat hij naar rechts stuurde zat hij nét te ver aan de linkerkant om niet in de gravel naast het asfalt te komen en kreeg hij daardoor een speed wobble waarna hij, toen hij weer op het asfalt kwam, via een highsider van zijn motor werd gelanceerd.
Die reed met een bochtje naar rechts door, viel om en schoof op zijn kant met de voorzijde tegen een betonnen paaltje.
Techno kwam intussen heel hard neer op zijn linkerzijde waarbij zijn schouder en bovenlichaam de klap opvingen.
Na door de terugslag nog een keertje om te zijn getold schoof hij door, om uiteindelijk op zijn rechterzijde te blijven liggen midden op de rijbaan.
Meer dan dit valt er niet over te vertellen dus ik laat het hierbij.

Voor wat betreft het bezoek in het Antonius ziekenhuis in Nieuwegein:
Het lijkt me voor Techno wel leuk als hij wat bezoek krijgt zolang er niet 10 man tegelijk aan zijn bed staan.
Dus als je wilt gaan hou daar dan een beetje rekening mee.
Voor het kamernummer kun je mij een PB'tje sturen.
 
letsel is nu uiteindelijk vastgesteld en erger dan gedacht.
ontzettend pijnlijke situatie voor technogremlin.
ik hoop voor hem dat ze de pijn kunnen verlichten.
toppertje dat je als aanspreekpunt functioneert.
in afwachting van verder nieuws................
 
Laatst bewerkt:
Hier is de laatste update m.b.t. Techno's toestand:
De uitslag van de CT scan liet zien dat er een nier is gekneusd wat het bloed in de urine veroorzaakte.
Verder is het nu zeker dat er 5 ribben zijn gebroken en dat daarnaast ook zijn schouderblad is gebroken.
Tevens heeft hij een ingeklapte long wat in combinatie met de 5 gebroken ribben het ademen bemoeilijkt.
Jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat, hoewel deze verwondingen niet echt levensbedreigend zijn, ze wel heel veel pijn veroorzaken.
Daarom is er dan ook door de artsen besloten om Techno een ruggenprik te geven waardoor hij via een katheter met regelmaat pijnstillende medicatie kan krijgen om die pijn dragelijk te houden.
Helaas is de anesthesist er (nog) niet in geslaagd om de pijn volledig weg te nemen en dus is het bij tijd en wijle nog steeds afzien voor Techno op dat vlak.
Het zit er daarom in ieder geval niet in dat hij vandaag al naar een ziekenhuis in de buurt van zijn woonplaats mag.
Zodra er weer wat veranderd in deze situatie breng ik jullie weer op de hoogte.


Damn... B|
 
Goed dat je ons op de hoogte houd dexter

Ik was eerder vertrokken vanuit amerongen en heb 't ongeluk dus niet meegekregen. Waar is het ongeluk gebeurt? Toevallig bij schalkwijk? Daar heb je even een hele rare situatie dat je de dijk af moet om er vervogens weer op te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan