Sportieve Naked Bike Rijders - 1st Meeting

welke datum kan jij?

  • 20 september

    Stemmen: 6 16,2%
  • 27 september

    Stemmen: 12 32,4%
  • ik kan allebei

    Stemmen: 10 27,0%
  • ik kan geen van beide

    Stemmen: 9 24,3%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Goed dat je ons op de hoogte houd dexter

Ik was eerder vertrokken vanuit amerongen en heb 't ongeluk dus niet meegekregen. Waar is het ongeluk gebeurt? Toevallig bij schalkwijk? Daar heb je even een hele rare situatie dat je de dijk af moet om er vervogens weer op te gaan.

yep daar ja
 
Pff, de klinkt toch behoorlijk ernstig mbt technogremlin. Ik had in 1e instantie begrepen dat het wel mee viel. Beterschap man !

Ik ben zelf ook per ongeluk van de route af geraakt op die dijk. Ik lette ff niet goed op en volgde per ongeluk de verkeerde mensen. Ben toen maar afgehaakt omdat ik toch niet zoveel tijd meer had.

Wel nog een bedankje richting de orginisator(en). Afgezien van de afloop heb ik een erg leuke dag gehad. Ik vond het een zeer toffe route.

Grtz, Menace
 
hopende op een spoedig herstel voor techno, nogmaals beterschap toegewenst!

@dexter, bedankt voor het up to date houden en bestel techno nog de beste wensen uit het zuiden!
 
veel beterschap aan techno.

zo te lezen van dexter die er achter reed heeft die toch een aardige smak gemaakt!
ik ben nog jong en heb niet veel ervaring met motorrijden maar om iemand zo te zien liggen midden op de weg, en mensen erna toe zien rennen kreeg er toch een naar gevoel van, heb er vannacht toch wel beetje slecht van geslapen!

Ik was eerder vertrokken vanuit amerongen en heb 't ongeluk dus niet meegekregen. Waar is het ongeluk gebeurt? Toevallig bij schalkwijk? Daar heb je even een hele rare situatie dat je de dijk af moet om er vervogens weer op te gaan.
precies daar is het gebeurd

gr steve
 
Goed dat je ons op de hoogte houd dexter

Ik was eerder vertrokken vanuit amerongen en heb 't ongeluk dus niet meegekregen. Waar is het ongeluk gebeurt? Toevallig bij schalkwijk? Daar heb je even een hele rare situatie dat je de dijk af moet om er vervogens weer op te gaan.


daar was het dus ook

techno beterschap ...en volgend jaar doen we het nog is over ..zonder te crashen dan he..

en dan die lompe bmw rijders ....pionnen ....waar B| -O-
 
veel beterschap aan techno.

zo te lezen van dexter die er achter reed heeft die toch een aardige smak gemaakt!
ik ben nog jong en heb niet veel ervaring met motorrijden maar om iemand zo te zien liggen midden op de weg, en mensen erna toe zien rennen kreeg er toch een naar gevoel van, heb er vannacht toch wel beetje slecht van geslapen!precies daar is het gebeurd

gr steve


Ik was nog helemaal vergeten te vragen of je met ons (joep & ik) terug wilde rijden richting het zuiden.
 
Whow ff bijgelezen hierzo,is dus toch ernstiger als het uit zag.

In ieder geval heelveel sterkte en beterschap gewenst Techno.

Dex bedankt voor de info.

Joep -O-
 
lees net alles effe door, maar dat is mooi kut voor techno, verder wel leuk ritje ben wel al eerder gegaan, en jullie nog tegen gekomen in scherpenzeel

sterkte aan technogremlin

hoe is het met die andere twee die zijn gevallen?
 
Laatst bewerkt:
lees net alles effe door, maar dat is mooi kut voor techno, verder wel leuk ritje ben wel al eerder gegaan, en jullie nog tegen gekomen in scherpenzeel

sterkte aan technogremlin

hoe is het met die andere twee die zijn gevallen?

Waren "maar" twee ongelukken, de andere heeft weinig dacht ik
 
Ben wel niet mee geweest met het ritje en ken Techno niet persoonlijk, maar wel via een ander forum het ZMVC..

Dus wil Techno (als hij hier mee leest) Heel veel sterkte en beterschap toewensen!
 
Damn het zit je niet mee Techno dit motorjaar :s Klote dat je onderuit bent gegaan maar 'gelukkig' dat het niet levensbedreigend of iets dergelijks is.

Veel sterkte en volgend seizoen doen we gewoon een ritje! :)
 
Ik denk dat ik wel voor heel de ZMVC mag spreken en je heel veel beterschap toe mag wensen in deze ongelukkige tijd, het zit je dit jaar op dat vlak niet mee maar met het lezen van je berichtje denk en hoop ik dat je volgend jaar er weer helemaal er bovenop zult zijn.

Beterschap kerel!!!!!!!!!!!
 
HP! wat doe je nou toch weer allemaal?!
Klote voor je!
En beterschap gewenst. Ik zal hier af en toe een beetje meelezen, dan hoor ik er wel van als je naar ons 'landje apart' komt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan