bestaat er dus niet voor een blackbird2 tot 4 uur voor 70 euro is redelijk normaal lijkt
me. Maar waarom moeten ze op maat geknipt worden
als er een kant en klaar set bestaat?
Door Fastnappie op 28-06-2002 14:51
als je een kant en klare stalenreml.kit haalt kost 130euro
lemstra....mmm...moet eerst nog wat uit"vechten" voordat ik me daar weer is begeef...dat verhaal heeft nog een staartje...ik hoop positief...daar ga ik dan ook vanuit!Eej Nappie... wat voor merk remleidingen heb je dan straks?? Kvin ze nogal duur...
Nog bij Lemstra geinformeerd
Hmmm, ben ik toch blij met mijn enkele schijf. Was al klaar voor € 39Wel zelf gedaan.
hey m mister mille zo ken ie wel ff denk?Zit dat niet standaard op je BB...
Laten die zogenaamde stalen leidingen niet meer zijn dan kunststof ( teflon ) met een RVS mantel eromheen.ok dudez, ik heb de knoop doorgehakt, 12 juli komen er stalen remleidingen op mijn fiets, ik heb me nu door een heleboel mensen laten adviseren dat dit een goeie investering is...
dus laten we dat maar is doen.
in eerste instantie gaan we alleen de voorkant vervangen, achter blijft voorlopig nog even kunstof. (dit omdat de kosten anders uit de klauwen loopt...)
het nadeel is als je alles laat doen dubbel moet uitvoeren ivm. het dual brake system...en dan wordt het een prijzige zaak.
nu wordt het allemaal op maat geknipt enzo, en kost me €200,- (bij moto-maat) in amsterdam.
mooi dacht ik zo he?
Op vrijdag 28 juni 2002 15:47 schreef Fastnappie het volgende:evengoed nice price! en bevalt het?
wat zal dit verschrikkelijk schoftig vertragen denk ik...
[ja ...tis een gixxer..en geen bb...
maar ik vond het een mooi plaatje. (van die hele lichte velgen... :
die leidingen zijn geloof ik van steelflex of weet ik veel...iets met flex.Dat is Spiegler die je daar ziet? Spiegler heeft een mooie rempomp / hendel...
Maar Leon, die leidingen die je er nu laat doen, zij die ook van Spiegler?