Standaard bezwaarschrift voor snelheidsoverschrijding trajectcontrole?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of gewoon niet zo janken, aftikken en verder met het leven.
of het gewoon niet eens zijn met die idiote controles en proberen zand in de molen van het systeem te gooien, maar is altijd hetzelfde gezeik hier, als iemand onder een bekeuring probeert uit te komen, komen de moraalridders met hun pik omhoog hier even een keer met die schwantz op tafel slaan
 
Ik had een boete voor veel te snel rijden,toen kreeg ik de tip om er een jurist op te zetten,dan zou ik mijn rijbewijs waarschijnlijk sneller terug krijgen,niet dus €160 weggegooid
Klaagschrift werd niet ontvankelijk verklaard.
Het klaagschrift is voor de officier van justitie. Dat is meestal kansloos, maar als die je klaagschrift afwijst dan kun je naar de rechter en die kan soms wel wat betekenen. Maar dan moet je wel een goed verhaal hebben.
 
of het gewoon niet eens zijn met die idiote controles en proberen zand in de molen van het systeem te gooien, maar is altijd hetzelfde gezeik hier, als iemand onder een bekeuring probeert uit te komen, komen de moraalridders met hun pik omhoog hier even een keer met die schwantz op tafel slaan
Dat heeft geen zin, het enige resultaat ervan is dat we nu een incassobureau hebben en administratiekosten.
Begrijp me niet verkeerd, ik rijd dagelijks te hard, en niet een beetje.

Gewoon goed opletten en als je toch wordt gepakt even aftikken, en jezelf vermanen de volgende keer nog beter op te letten.
 
Gewoon goed opletten en als je toch wordt gepakt even aftikken, en jezelf vermanen de volgende keer nog beter op te letten.
Zeker in een trajectcontrole....
Ze zijn algemeen bekend, er staan enorme borden, je ziet de camera's en strepen op de grond, en 99,9% van het verkeer rijdt angstvallig 95 km/u, als je dat mist kan je echt alleen jezelf de schuld geven. Helemaal als het ook nog 2x is.
 
Laatst bewerkt:
of het gewoon niet eens zijn met die idiote controles en proberen zand in de molen van het systeem te gooien, maar is altijd hetzelfde gezeik hier, als iemand onder een bekeuring probeert uit te komen, komen de moraalridders met hun pik omhoog hier even een keer met die schwantz op tafel slaan
Kom ik pak hem eens aan ;)
Wanneer is een snelheidsbekeuring niet onzinnig volgens jou dan?

(Overigens zou ik ook onder een bekeuring uit proberen te komen als ik een enigszins aannemelijke reden zou hebben, maar in dit geval zinloos.)
 
of het gewoon niet eens zijn met die idiote controles en proberen zand in de molen van het systeem te gooien, maar is altijd hetzelfde gezeik hier, als iemand onder een bekeuring probeert uit te komen, komen de moraalridders met hun pik omhoog hier even een keer met die schwantz op tafel slaan
Het er niet mee eens zijn snap ik, dat mag ook. Je moet je afvragen wat het brengt, linksom of rechtsom, betalen moet je toch. Wat moraalridder betreft, ik herken me er niet in.
 
of het gewoon niet eens zijn met die idiote controles en proberen zand in de molen van het systeem te gooien, maar is altijd hetzelfde gezeik hier, als iemand onder een bekeuring probeert uit te komen, komen de moraalridders met hun pik omhoog hier even een keer met die schwantz op tafel slaan
Onder een bekeuring proberen uit te komen met een valide reden (bijv. stukje door rood rijden om een ambulance te laten passeren) vind ik een ander geval dan onder een snelheidsbekeuring proberen uit te komen met een kutsmoes. Heeft m.i. niets met moraalridders te maken.
 
of het gewoon niet eens zijn met die idiote controles en proberen zand in de molen van het systeem te gooien, maar is altijd hetzelfde gezeik hier, als iemand onder een bekeuring probeert uit te komen, komen de moraalridders met hun pik omhoog hier even een keer met die schwantz op tafel slaan
Er is en hele simpele manier om onder een bekeuring uit te komen… Dat heet opletten!
Kun je dat niet, moet je niet zeiken en je lesgeld betalen!
 
Met je pik op tafel slaan levert je in dit geval alleen een blauwe lul op. Verder geen resultaat.
Ik heb het even geprobeerd maar ik had wel resultaat.

Voor de TS: Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

db

tafel.jpg
 
Ja er zijn standaard bezwaarbrieven te vinden


Dezelfde brief met een link naar een docx.

 
zielepoten....hij vraagt om een voorbeeldbezwaar, en iedereen valt over hem heen, geef hem antwoord op zijn vraag , en als je de wereld wilt verbeteren moet je bij het leger des heils gaan
 
zielepoten....hij vraagt om een voorbeeldbezwaar, en iedereen valt over hem heen, geef hem antwoord op zijn vraag , en als je de wereld wilt verbeteren moet je bij het leger des heils gaan
Met 30 seconden googlen had die al een voorliegbeeldbrief kunnen vinden, sommige mensen hebben nu eenmaal het iq van een afgeknakte weipaal,
en de zelfreflectie van een platgereden kikker O-) dit gekoppeld aan 0 inzet behalve huilie huilie zorgt voor topics als deze ( en het is niet eens vrijdag :+)
 
zielepoten....hij vraagt om een voorbeeldbezwaar, en iedereen valt over hem heen, geef hem antwoord op zijn vraag , en als je de wereld wilt verbeteren moet je bij het leger des heils gaan
Waar is jouw antwoord op de vraag van TS dan?
Is er ook niet hè, behalve wat gejankebank en hoeveel werk je wel niet steekt in het uitzoeken of meters wel geijkt zijn/procedures wel kloppen e.d. nukkige shit.
 
Op je standaard bezwaarschrift krijg je een hele mooie standaard afwijzing retour.
_O-

De tijd die er in gaat zitten kost al meer dan het opbrengt. En wat @K@W@ betreft heeft-ie wel gelijk dat we niet belerend moeten zijn maar behulpzaam, als dat op je padje ligt. Dat je er wat van vindt is een ander ding. Ik zie een zeldzame bekeuring voor te hard rijden als contributie voor altijd te hard rijden. Aftikken en gáán. Wat TS doet mag hij lekker zelf weten, bedenk alleen dat jij achter je buro brieven zit te printen terwijl ik in met een te hoge snelheid in een bocht hang, vrije keuze.
 
of het gewoon niet eens zijn met die idiote controles en proberen zand in de molen van het systeem te gooien, maar is altijd hetzelfde gezeik hier, als iemand onder een bekeuring probeert uit te komen, komen de moraalridders met hun pik omhoog hier even een keer met die schwantz op tafel slaan


Nee. Je weet het systeem. Je weet dat je te hard hebt gereden. Dus betalen.
Als je weet dat je fout zit, maar je wilt er onderuit komen..... Waarom zou je deze kosten voor de staat laten maken?
Accepteer het gewoon.
Ik ben het niet eens met de inrichting van het recht, de controles, daarom.... Wat een drogreden. Daarvoor kan je eens per 4 jaar kiezen. Lekker kinderachtig om daarom een bezwaar in te dienen.

En de moraalridders? Ach. Ik rij ook te hard. Dat is een bewust risico.
Ga ik in bezwaar? Ligt er aan. Niet in dit topic voorbeeld. Wel als het niet klopt.

Onderwerp is nu ondanks het ongelijk er onderuit willen komen.
 
zielepoten....hij vraagt om een voorbeeldbezwaar, en iedereen valt over hem heen, geef hem antwoord op zijn vraag , en als je de wereld wilt verbeteren moet je bij het leger des heils gaan
Ik hou ook van jou.

Maar 2e keer: “Waar ligt de grens tussen onzinnige en zinnige snelheidsbekeuringen?”
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan