Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

20200610_175823.jpg

Nieuwe spullen, paste niet heel precies dus moest toch wat weghalen.
Vloeibapakking erachter ter bevestiging en het zit vast.
 
Nou ik heb de vering terug gesteld naar origineel en de banden op de juiste spanning gebracht.

Net even een blokje om geweest en het begint alweer een beetje te wennen.

(Ik heb al iets van 12 jaar niet meer gereden inmiddels, oude Harleys uitgezonderd)

Beetje kudt dat mijn motorjas is gekrompen alleen, lijkt wel een corset. 😂
 
Dat heb ik met mijn lederen pak, moet eigenlijk iets groter gaan.
 
Ter overweging,

Wellicht wil ik mijn complete leovince demperset met e keur en losse db killers ruilen voor een standaard lowmount sportdemperset incl db killers uiteraard. Iemand interesse in een ruil?
Montage van de standaard voetsteunen zit er bij. Duo rijden blijft dus mogelijk.
Graag afhandelen via pb.
FB_IMG_1592220343296.jpg
 
Wat denken jullie dat een reeële prijs (inruil) is voor een oranje Storm uit 1999 met 31000 Mls? Zeer nette staat met Bos titanium dempers, handspanners en nog wat extra's.

Wat ik geboden krijg slaat imo nergens op, dan levert die in onderdelen veel meer op.

Zit zelf te denken aan 1750-2250 (dagwaarde).
 
1800 euro (inruil 1400) en veel meer zullen de 1e gen vtr1000fjes niet meer opleveren naar mijn idee.
Ook alweer 20 jaar oud en kwa looks zijn ze best verouderd tegenover de huidige generatie motorfietsen. Kwa funfactor is de vtr1000f naar mijn idee meer iets meer waard.
 

Mijn vtr staat te koop, bij interesse pb aub.
 
Mooie VTR Basman! Waar heb je die sticker voor achterkuip laten maken?

Wellicht is dit bij iemand bekend; kunnen Honda VTR SP-1 velgen 1 op 1 in een Firestorm?
Ik heb dit wel eens gezien op een aangeboden Firestorm op internet, dit zag er heel gaaf uit.

En dan zou ik ze goud-metallic laten coaten! :)
 
Mooie VTR Basman! Waar heb je die sticker voor achterkuip laten maken?

Wellicht is dit bij iemand bekend; kunnen Honda VTR SP-1 velgen 1 op 1 in een Firestorm?
Ik heb dit wel eens gezien op een aangeboden Firestorm op internet, dit zag er heel gaaf uit.

En dan zou ik ze goud-metallic laten coaten! :)

Mbt de stikkers,
Ralf Haas, beste man zit niet op mf maar wel op Facebook. Hij heeft al veel gemaakt voor de vtr firestorm. Zit in Duitsland meen ik, maar communiceert prima in Engels. Op zijn fb zie je tal van voorbeelden van wat hij kan maken voor je motor. En niet eens zo duur. Gewoon een chat sturen werkt bij hem het beste. Stikkers zijn van professionele kwaliteit.
 
Dankjewel! Ik heb 'm gevonden; Ralf Haas (Highlander).

Hele mooie dingen, word ik heel hebberig van! Hij bestickert ook helmen, ook iets om over na te denken.
 
20200624_111157 (1).jpg

Nog steeds te koop.
Wil er 2000 voor hebben. Denk een nette prijs voor een complete vtr zoals dit.
 
Wellicht is dit bij iemand bekend; kunnen Honda VTR SP-1 velgen 1 op 1 in een Firestorm?
Ik heb dit wel eens gezien op een aangeboden Firestorm op internet, dit zag er heel gaaf uit.
En dan zou ik ze goud-metallic laten coaten! :)


Nee past niet zomaar! De lagers komen niet overeen en de spacing van de schijven ook niet.
Komt er op neer dat een complete voorvork wissel INCL velg makkelijker te realiseren is.
Op superhawk forum was ene tweety vroeger die bijvoorbeeld ook een SP achterbrug erin had.
Is ook gedoe, maar het kan. Effe spitten in www.superhawkforum.com
Zie anders de openingspost van dit topic... deels geschreven door eh.... MIJ :)


Als je graag een 6 spaak wiel wilt dat past
Zoeken naar CBR900RR velgen, al zijn 17 inch voorwielen een zeldzaamheid geworden...

VOORWIEL 94-97 VFR750 is also a direct swap.
F3 front wheel
900RR rear wheel

Maar dit google ik net. No guarantees.
 
Dankjewel Revelation!

Toevallig heb ik vorige week al een setje SP-1 wielen gekocht hier in de buurt. Deze zal ik weer gaan verkopen en ga ik op zoek naar een F3 voorwiel en CBR900RR achterwiel. Deze zal ik voorzien van nieuwe lagers, haakse verntielen en laten coaten in goud-metallic. Had al een adres in de buurt benaderd en een prijs afgesproken. Ik heb nog een goede set Michelins, dus kan ik mooi een extra set wielen maken.

Inmiddels hier m'n zinnen op gezet, dus gaat het gebeuren ook :-)

Is er wellicht iemand op zoek naar een set SP-1 wielen, incl. lagers en schijven?
 
Dankjewel Revelation!

Toevallig heb ik vorige week al een setje SP-1 wielen gekocht hier in de buurt. Deze zal ik weer gaan verkopen en ga ik op zoek naar een F3 voorwiel en CBR900RR achterwiel. Deze zal ik voorzien van nieuwe lagers, haakse verntielen en laten coaten in goud-metallic. Had al een adres in de buurt benaderd en een prijs afgesproken. Ik heb nog een goede set Michelins, dus kan ik mooi een extra set wielen maken.

Inmiddels hier m'n zinnen op gezet, dus gaat het gebeuren ook :-)

Is er wellicht iemand op zoek naar een set SP-1 wielen, incl. lagers en schijven?


Misschien iets voor Karshugels?? Leuk voor zijn naakte project... zit al een Blade voorvork in. Weet alleen niet of de wielas overeen komt met die van de SP-1
 
andere lagers doen wonderen

er zijn zat mensen die een set sp1/2 velgen in een cbr954 doen
wel met andere lagers en spacers

dus gewoon houden en pas (laten) maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan