Geen idee. Ik heb de motor gekocht met amper 10.000km op de teller. Toen andere banden laten monteren ivm jarenlang stilstaan. Deze Road 5 is de 3e achterband die gemonteerd is en de km stand is nu 78.000. Beide vorige achterbanden hebben het dus goed lang volgehouden.Soohw, 30k!! Is het rubber zo uitgehard in de loop der jaren dat er geen slijtage meer was?
Dankjewel Bas,Welkom en mooie voorvork
het is de slang die net naast de koppeling slave los hangt, andere einde van deze slang zit in die bundel in de rode cirkel...bungelt dus lekker los..De rechtse pijl op jouw foto is je koppelings slave.... oh never mind, dat is de andere kant van het slangtje. ok ok. vat hem
Er zit een overloop slangetje aan de tank dat op de slotrand uitkomt, voor t geval dat je zou morsen.
Die wil nog wel eens vergeten worden
Verder hebben de carburateurs nog aftap slangetjes
Hij wordt ook wel eens onderaan de vacuum kraan gezet, maar daar hoeft geen slangetje op.
(Die gaat alleen lekken als het membraam stuk is)
De keuze is reuze
Zitten 2 slangen onder de tank links vd brandstofkraan. Dikke en een dunne slang. Zoals je kunt zien haast naast elkaar.het is de slang die net naast de koppeling slave los hangt, andere einde van deze slang zit in die bundel in de rode cirkel...bungelt dus lekker los..
Ik ga even zoeken of er nog een tule op is, waar die op past.dankjullie !
iemand nog zin om even te kijken op hun VTR bij het thermostaat huisje aan de linker kant van de motor ?
Aha, de achterbrug, een aandachtspunt. misschien is die mee te nemen via n sloper. Dit ivm uitlijning ketting/ wiel. Injectie maak ik me minder zorgen om, als de Firestorm carb’s zouden kunnen passen, beide zijn 90 graden blokken, dus theoretisch... Van Dyno-Ruud begrepen dat het RAM-air effect niet zo hoog is, als altijd gedacht dus. De Uitlaten zijn anders gepositioneerd, dus wordt ook wel het nodige bakwerk. Frame-blokophanging, met schetsplaten?Op een ander forum werd er gesproken over problemen met montage van de achterbrug, diverse montage punten vh blok, betreft een injectie ipv carbs (electronica),
zit dat stuur nou met 2 bouten door de kroonplaat vast? Is dat sterk genoeg?Hallo firestorm rijders,.. erg stil hier, het zal de kou wel zijn
ondertussen maak ik mijn VTR klaar voor de lente.
Onderhoud uitgevoerd / remblokken vervangen / superbike stuur gemonteerd en dat zit een stuk lekkerder.
De kuip daar moet nog een stukje van weg gezaagd worden met de luchtzaag, om volle stuurbewegingen te kunnen maken.
Hoi Wilnisser,zit dat stuur nou met 2 bouten door de kroonplaat vast? Is dat sterk genoeg?
Nou daar gebeurt niks meer meeHoi Wilnisser,
De kroonplaat en vork zijn van een ducati, model onbekend.
De bovenste kroonplaat doorgeboord, daar de risers (M10) door heen gestoken, helaas was de onderkant van de kroonplaat niet mooi vlak.
Dus de riser vast zetten met een moer ging niet, dikke stalen plaat op maat gemaakt, en zo kon ik de risers vast zetten.
Zie plaatjes, ps de remslangen en hydr leiding koppeling haalde het eigenlijk allemaal net, mazzeltje.