Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

tijd voor een stukkie toeren
 

Bijlagen

  • 8C7FB2DF-FE1E-4293-B928-A1D0C93AFE7Dmijn bike.JPG
    8C7FB2DF-FE1E-4293-B928-A1D0C93AFE7Dmijn bike.JPG
    285,7 KB · Weergaven: 40
  • IMG_3752 mijn bike.jpg
    IMG_3752 mijn bike.jpg
    622,3 KB · Weergaven: 40
Yoo Firestorm collega’s.
Ik heb weer een VTR gekocht! M’n tweede!
Deze heeft een lamme koppeling, dus die ben ik aan het vervangen. Helaas is m’n drukstift krom… deze kan ik wel namaken. Of iemand moet er één hebben liggen?

Maar ik zit een beetje met de opbouw vd platen en ringen e.d….
Dus heeft iemand een datasheet voor me van de koppeling?
Alvast dank!
 
Ik ben er gister achter gekomen dat m'n rechter schijf krom is. Nu zijn nieuwe schijven flink aan de prijs, en wilde ik bij babboon een 2e handsje bestellen. Helaas hebben zij alleen Linker schijven beschikbaar.

Zijn er andere Honda modellen waarvan de schijven op de VTR passen? En hoeveel kwaad zou het anders kunnen om een linker schijf aan de rechterkant te monteren?
 
Heeft er iemand hier toevallig nog een setje rem en koppelings hendels liggen voor de vtr? Mijne is gister namelijk van de paddockstand gelazerd met wonderlijk alleen een verbogen koppelingshendel tot gevolg....
 
is er hier misschien iemand in zuid Holland die van plan is om zijn storm te verkopen ?
Ik ben van plan om er toch weer 1 te kopen.
 
Net weer terug ve ritje, wat is het druk op de weg nu iedereen vrij is. Gisteren een rondje met @Leeke gedaan, en vandaag dus nog even dunnetjes over. De bochten training op Lelystad in 2022 heeft veel goeds gedaan als het aankomt op kneedownen. Bochtensnelheid kan goed omhoog, maar voor de openbare weg is dat eigenlijk weer best wel te veel van het goede als het aankomt op je eigen en andermans veiligheid. De marges worden toch kleiner, net als mijn to sliders :') . De vtr blijft voor mij toch een krap fietsje zo met de highmount linkpijpen. Weinig ruimte voor mijn laars als ik lekker door de bochten knallen wil.
Maar goed, altijd een feestje op de 98'er.
 

Bijlagen

  • 20230503_143009.jpg
    20230503_143009.jpg
    265,6 KB · Weergaven: 18
Net weer terug ve ritje, wat is het druk op de weg nu iedereen vrij is. Gisteren een rondje met @Leeke gedaan, en vandaag dus nog even dunnetjes over. De bochten training op Lelystad in 2022 heeft veel goeds gedaan als het aankomt op kneedownen. Bochtensnelheid kan goed omhoog, maar voor de openbare weg is dat eigenlijk weer best wel te veel van het goede als het aankomt op je eigen en andermans veiligheid. De marges worden toch kleiner, net als mijn to sliders :') . De vtr blijft voor mij toch een krap fietsje zo met de highmount linkpijpen. Weinig ruimte voor mijn laars als ik lekker door de bochten knallen wil.
Maar goed, altijd een feestje op de 98'er.

Misschien heb je wat grote voeten kerel... ;)
 
Net weer terug ve ritje, wat is het druk op de weg nu iedereen vrij is. Gisteren een rondje met @Leeke gedaan, en vandaag dus nog even dunnetjes over. De bochten training op Lelystad in 2022 heeft veel goeds gedaan als het aankomt op kneedownen. Bochtensnelheid kan goed omhoog, maar voor de openbare weg is dat eigenlijk weer best wel te veel van het goede als het aankomt op je eigen en andermans veiligheid. De marges worden toch kleiner, net als mijn to sliders :') . De vtr blijft voor mij toch een krap fietsje zo met de highmount linkpijpen. Weinig ruimte voor mijn laars als ik lekker door de bochten knallen wil.
Maar goed, altijd een feestje op de 98'er.
Mocht je die high mounts weg willen doen dan hou ik me aanbevolen...
Ik heb namelijk geen grote voeten :')

Je mag ze natuurlijk ook altijd ruilen tegen m`n Bos dempers. :P
 
Ik moet mijn voeten gewoon wat beter plaatsen dan past het net. Ben een luie rijder ;).
Ruilen doe ik niet, smoelt wel goed zo en die toe sliders zijn zo duur niet.
 
heej goedemiddag troopers.
pas geleden m'n motor uit de stalling gehaald en weer flink gaan rijd.
nu heb ik sinds dit seizoen last dat er een harde tik ontstaat en van valt m'n vermogen weg dit duurt minder dan een seconde. en gebeurd ook niet regelmatig soms 3x snel achter elkaar en dan een paar dagen niet.
Iemand enig idee?
 

Bijlagen

  • 7cd1078f-f205-4cef-8c6d-a492f57ead7a.jpg
    7cd1078f-f205-4cef-8c6d-a492f57ead7a.jpg
    159,5 KB · Weergaven: 17
Is je vacuum synchronisatie punt op de voorste cilinder wel voorzien van een boutje of nippel wel goed is afgesloten/aangedraaid? En controleer ook je vacuümslang van achterste cilinder naar brandstofkraan. Mijn vtr (voorzien van sync nippel op voorste cilinder) had daar ooit een x valse lucht, en liep daar erg beroerd van omdat het daarlangs dus lekte/uit het nippeltje blies.
Check ook zeker de accupolen ofdat de - en + Klemmen goed vastzitten. Voor de rest kijk ofdat je bougies en doppen goed vastzitten en controleer werking brandstofkraan, je plastic choke moeren op scheuren en wat connectoren zoals die van je zijstandaard, spanningsregelaar ed. Tis een gok natuurlijk vanuit hier. Groeten basman....


Edit,

En wanneer zijn die dempers gemonteerd, voordat de problemen begonnen?
Het kan ook zijn dat de vtr zeer arm loopt door de sportdempers.
 
Laatst bewerkt:
ha basman180, dat zijn een hoop punten om naar te kijken. maar zal in die hoek eens zoeken.
dempers hebben er altijd al aan gezeten heb alleen de dk killers er uit gehaald daar kan het niet aan liggen lijkt me?


chris, lijkt me niet de naks dat herken ik wel heb dat probleem al vaker gehad
 
Kan vast het verschil maken die verwijderde db killers. Als het mogelijk is zou ik dan toch proberen met de db killers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan