Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Streetlegal of gewoon RACE!!!


Ik heb zelf deze:


Het Akrapovic sport-production systeem. Aanradertje Idd geen 'race' systeem, maar wel voelbaar vermogenswinst boven 6000 rpm en een (beschaafde) supersound. Scheelt 4,5 kg t.o.v. standaard systeem
 

btw schade is al weer overgespoten!


Duitse handgemaakte uitlaat !!

Veel x-tra pk's en een enorm pleuris lawaai( soms wel irritant)
 
Ikzelf heb een zelf aangepaste ( ivm verbindingsbocht ) Laser oval carbon niet EEG goedgekeurd ( dus Race uitvoering ) voor een Suzuki SV650 S onder mijn Suzuki RF600R hangen en vond het geluid ook niet superhard maar ik begin hem steeds mooier te vinden klinken niet te luid maar ook niet te zacht ( gewoon lekker mooi dieper geluidje als origineel )

een vampire bijvoorbeeld onder een FZR net als bij Capoeirist is wel een gillende keukenmeid is ook wel leuk maar voor normaal gebruik net iets te.
 
Ik had dus ooit een leuk dempertje, heeft de vorige eigenaar er zelf opgeknutseld. Maar inmiddels is tie niet zo mooi meer, ramelt en klettert als de ziekte. Is ook wel logisch, er is het een en ander afgebroken. Maar nou keek ik vanmorgen toevallig eens hoe erg het ongeveer was (voor zover je dat kan zien van buiten) en ook al heb ik 'm dus niet opengemaakt, ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik NUL dempingsmateriaal meer over heb. Maar een Killersound die er nu in zit, niet te zuinig meer! Alleen moet ik echt wat aan dat gerammel doen.. Klinkt nu wel alsof er een droge koppeling in zit, maar het klopt niet, het hoort niet en het gaat alleen maar kapotter. Maar eigenlijk vind ik 'm nog steeds niet gevaarlijk hard. Voordeel van kleine cilinderinhoud...
 
Heb nTRS3 Y O S H I M U R A onder de gsxr1000



HHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDD

AAAAAAAAAAA = sociaal!

maar ja, zo ben ik nou eenmaal!
 
ART Pro series 2.
Paars gekleurde ovale race demper.
Opmerkingen van andere motorrijders: (1)Toen je langs kwam gillen zat ik achterstevoren op mijn brommer!
(2) Ik werd zenuwachtig toen ik je aan hoorde komen!
(3) Toen de motor op de rollenbank stond op GiXXerday 2001 hielden de meeste hun oren dicht, en onderweg naar GiXXerday 2002 waren de geluiden ook alleen maar positief!

Maar hoe ik nu het geluid moet omschrijven! een beetje van alles is denk ik het duidelijkst.

Bijlage: mvc-010f.jpg
 

 
Heb een Remus Viper Carbon Racing onder de ZRX-1100.
Een zware, donkere, vettige sound.

 
Laatst bewerkt:
Heb een NIVV, certainly not streetlegal!!!

Zou het ook niet willen ook!!

plaatje volgt!!
 
dat heb ik ook...
leuke pijpjes die remus grand prix...diepe sound...en als je opentrekt..gilt ie lekker...zijn liedje mee