Gizzmo
MF veteraan
- 8 jun 2001
- 9.836
- 526
sterke armen???
Heb je nooit het boek Twist of the wrist gelezen..
Als je stuur gaat klapperen moet jeje armen juist ontspannen houden anders klap je juist of het dringt door in je frame waardoor alles gaat wiebelen. De motor komt namelijk zelf altijd weer in het goede spoor het is de persoon die verkeerde dingen doet waardoor het ontstaat..
jaja, maar het is een fabeltje dat het alleen met vering is op te lossen, maar goed afgestelde vering kan een hoop uitmaken.
Maar Froggy schrijft zelf al dat het gebeurd als zijn vriendin achterop zit, dus begin eens met je voorveerspanning achter te verhogen.
Het loopt niet altijd goed af, en dat ligt echt niet altijd aan de berijder, of je moet gaan roepen dat die te hard reed voor die plek, da is het altijd en alles je eigen fout, had je je motor thuis laten staan, was het zeker niet gebeurd.
Een stuurdemper is op een gegeven moment echt wel noodzakelijk, echter veel mensen noemen een wiebeltje al een tankslapper, een tankslapper is het pas als je stuur meerdere malen van aanslag tot aanslag heen en weer slaat, zo hard, dat je zuigers van je remklauwen naar buiten geslingerd worden, waardoor je eerst een paar keer moet pompen om je remdruk terug te krijgen.
Alles wat alleen een beetje gewiebel oplevert is alleen maar leuk.