Robinjo
MF veteraan
Die moet je uiteraard wel meerekenen, maar in mijn ogen is een Cometic MLS de beste keuze en die is geloof ik maar in 1 dikte verkrijgbaar.Kun je de dikte van de koppakking gebruiken als squish?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die moet je uiteraard wel meerekenen, maar in mijn ogen is een Cometic MLS de beste keuze en die is geloof ik maar in 1 dikte verkrijgbaar.Kun je de dikte van de koppakking gebruiken als squish?
Ik heb zoveel gezeik meegemaakt bij mensen met koperen koppakkingen, van de week weer een maatje met een vers gebouwd 1360 blok, die kan nu weer uit elkaar door lekkage, gaat nu ook over naar MLS. Best kans dat het bij enkele cilinders goed werkt? Maar voor multi's raad ik het af.Ik heb geen verstand van turbo dingen.... maar kan daar geen mooie Koperen pakking tussen? Die zijn redelijk eenvoudig te maken natuurlijk. En in veel verschillende diktes
Ik kreeg die koperen koppakking ook niet dicht, wat een drama.Ik heb geen verstand van turbo dingen.... maar kan daar geen mooie Koperen pakking tussen? Die zijn redelijk eenvoudig te maken natuurlijk. En in veel verschillende diktes
Die MLS is wel een goede pakking, helaas niet verkrijgbaar voor de GSDie moet je uiteraard wel meerekenen, maar in mijn ogen is een Cometic MLS de beste keuze en die is geloof ik maar in 1 dikte verkrijgbaar.
Kijk dat zijn van die dingen die ik niet weet. Bij mijn 2 losse Cilinders werkt het goed idd.Ik kreeg die koperen koppakking ook niet dicht, wat een drama.
Fibre houdt het tot zeker 17psi
Gebruiken jullie de standaard boring? Zo ja, dan zou ik er een OEM tussen zetten
Ligt aan je definitie van midden/hoog.Waar ga je voor, hoge hp nummers, of een lekker sterk "midden" gebied?
Wat voor nokkenassen ga je gebruiken? Bandit of GSXR? Ga je voor de laatste, dan moet je CR zeer waarschijnlijk wel omhoog.
Als je Bandit nokkenassen gaat gebruiken zou ik de CR lekker laten wat het is.
Lekker bezig geweest weer!
Ik zou het volume van de zuigers zelf wel even opnieuw meten als ze op hun plek zitten om het echt zeker te weten.
Heel precies weet ik het niet meer maar ik geloof dat in mijn geval (zonder spacer onder het cilinderblok) delen van de zuigers zelfs boven het cilinderblok uitkwamen, toen heb ik ze 2 mm laten zakken, daarna uitgeliterd en die 2 mm weer verrekend.
Squish doe je niets mee? Ik ging geloof ik voor 1 mm squish, 1,1 of 1,2 is nog wat veiliger, maar als dat meerdere millimeters is kan je daar juist detonatie krijgen was mij uitgelegd.
Klopt, heb ook al Cometic liggen.Die moet je uiteraard wel meerekenen, maar in mijn ogen is een Cometic MLS de beste keuze en die is geloof ik maar in 1 dikte verkrijgbaar.
Yess, ook dat. Die is 0.75 compressed.
Nee, standaard boring is 79mm komen straks Hayabusa (Gen 1) zuigers in te zitten.Gebruiken jullie de standaard boring? Zo ja, dan zou ik er een OEM tussen zetten
Midden, dat je zo ergens rond de 4000/4500 rpm max koppel hebt.Ligt aan je definitie van midden/hoog.
Het is de bedoeling om alles uit de turbo te halen wat er in zit.
Doel is rond de 225 uit te komen. mits alles perfect loopt zou nog klein beetje meer haalbaar zijn.
Indien het kan met de ecu, dan wil ik toch met 2 mappings kunnen rijden. een straat mapping en een vol vermogen.
Nokkenassen van de Bandit laat ik gewoon zitten.
Indien mijn kop toch gevlakt wordt, dan maakt die paar tiende extra in diepte niks uit in kosten.
Liever die dan ook nog mee pakken.
Dat zal het geval bij mij ook zijn. vandaar dat er een 2mm base plate onder komt te liggen. (die heb ik ook mee genomen in de CR te berekenen)
Als ik de waardes op tel van de bovenzijde zuiger tot bovenkant cilinder, en daar mijn pakking bij op tel dan zou ik op 1.25 uit komen (0.5 onder bovenkant cilinder bus, en 0.75 koppakking compressed)
Het was meer de olie kanalen waar het lekte, of de cilinders zelf ook lekte weet ik niet.Kijk dat zijn van die dingen die ik niet weet. Bij mijn 2 losse Cilinders werkt het goed idd.
Doel is rond de 225 uit te komen. mits alles perfect loopt zou nog klein beetje meer haalbaar zijn.
Durf ik zo niet te zeggen.Had jij al een keertje vermeld wat voor turbo je gaat gebruiken?
Voor nu niet, hou niet zo van de verlende look en wil nog wel graag de bocht om kunnen.
Achterbrug lengte blijft stock?
Wel dat koperspul van VHT gebruikt ?Het was meer de olie kanalen waar het lekte, of de cilinders zelf ook lekte weet ik niet.
Ja dat werkt goed. Paar laagjes van die koperspray op je pakking aan 2 kanten en dan aandraaienWel dat koperspul van VHT gebruikt ?
JaWel dat koperspul van VHT gebruikt ?
Heb ik ookDurf ik zo niet te zeggen.
Maar het is een TD04. (Impreza/forester turbo)