Supermotard velgen voor een TE 511 husqvarna

FastClep

MF'er
13 sep 2011
102
0
Heel verwegiestan
Help!!!!!!!

Ik ben op zoek naar supermotard velgen voor in mijn TE 511.
Alleen goldspeed velgen passen niet, en haan wielen vind ik met zijn 1700,-- veel te duur.

Wie heeft dit probleem ook gehad en is er een betaalbare oplossing....

Husqvarna rijders ..... Help mij en mijn dank is groot!!! :}
 
is de voornaaf nou anders dan van een ouder model(450-510)? en is dit ook de reden dat de goldspeed wielen niet passen?

ps ik heb namelijk 2e hands husqvarna wielen te koop.
 
Laatst bewerkt:
Help!!!!!!!

Ik ben op zoek naar supermotard velgen voor in mijn TE 511.
Alleen goldspeed velgen passen niet, en haan wielen vind ik met zijn 1700,-- veel te duur.

Wie heeft dit probleem ook gehad en is er een betaalbare oplossing....

Husqvarna rijders ..... Help mij en mijn dank is groot!!! :}

Misschien je vraag even droppen in het SM/all road gedeelte van MF.

Succes
 
als je intresse hebt in 2e hands wielen moet je me maar een pm sturen. ik heb eventueel ook een set die je mag lenen om te kijken of het past.
 
hey,ik heb ook een 2de set wielen erin nu van een 510.
voorkant past zonder probleem, en achteraan heb ik een spacerring van 8mm tussen de naaf en tandwiel geplaatst,en dat werkt perfect ;) .

grt

trouwens achter nu een 5",dat gaat zonder probleem ook .
 
Laatst bewerkt:
Help!!!!!!!

Ik ben op zoek naar supermotard velgen voor in mijn TE 511.
Alleen goldspeed velgen passen niet, en haan wielen vind ik met zijn 1700,-- veel te duur.

Wie heeft dit probleem ook gehad en is er een betaalbare oplossing....

Husqvarna rijders ..... Help mij en mijn dank is groot!!! :}
Waarschijnlijk betaal je de adviesprijs voor de velgen, daar zit best wel wat ruimte in. Met bijvoorbeeld Excel is best wel wat mogelijk qua prijs. Advies, koop de spullen elders O-) en laat het spaken door Haan doen, of anders door Poelma. Iets minder bekend maar zeker zo goed.
 
Ik heb net een setje goldspeed velgen gezien en dat is mooi spul met een hele mooie prijs ook nog eens (denk de helft van 1700).
 
Ben van Erp heeft ook nog wel setjes nieuwe en gebruikte velgen liggen die veel minder kosten.

Ik heb een set wielen liggen die je ook mag passen, zijn voor een 2007 model. Originele Husq naven met cross2R velgen. Heb 'm nu toch op noppen staan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan