Suzuki GS 500 topic #6

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey mic, ik heb juist ook een k&n filter gekocht, maar de dealer wou me geen open verkopen omdat hij zei dat dit slecht voor de motor was(stof opzuigen en vuil).
men gebruikt dit alleen op circuit omdat het daar minder kwaad kan omdat die motoren veel meer opengesmeten worden voor nazicht en dergelijke.

tis maar dat je het weet
 
Wat had ik nou gezegd? Niet zo veel tikken :( Moeten jullie niet werken ofzo? Dit is toch niet bij te houden zo... '(

Miss Ducati al wat meer kilometers gemaakt? Of alleen maar achter de pc gezeten, en geprobeerd het GS deeltje #6 bij te houden

Nope, Miss Ducati is een paar daagjes ziek geweest en kon daarna op het werk de achterstand inhalen. Misschien van het weekend weer.

Ow ja, ik wil ook een andere uitlaat onder de Soes, maar de stepjes achter zitten toch aan de uitlaat vast? Gewoon een kwestie van knippen en plakken? Ik denk dat ik die stepjes er maar helemaal afsloop. Zou dat ding wel wat lichter willen hebben. Zolang ik ermee rijd gaat het wel, maar omdat ik bijna niet met mijn pootjes op de grond kan is lopen een ramp....
 
Wat had ik nou gezegd? Niet zo veel tikken :( Moeten jullie niet werken ofzo? Dit is toch niet bij te houden zo... '(Nope, Miss Ducati is een paar daagjes ziek geweest en kon daarna op het werk de achterstand inhalen. Misschien van het weekend weer.

Ow ja, ik wil ook een andere uitlaat onder de Soes, maar de stepjes achter zitten toch aan de uitlaat vast? Gewoon een kwestie van knippen en plakken? Ik denk dat ik die stepjes er maar helemaal afsloop. Zou dat ding wel wat lichter willen hebben. Zolang ik ermee rijd gaat het wel, maar omdat ik bijna niet met mijn pootjes op de grond kan is lopen een ramp....

De uitlaat zit aan de voetstepjes geschroefd (andersom dus). De stepjes kunnen dus blijven zittten

[me]Beunhaas86 heeft de openings-post ook weer up-to-date. Of ben ik wat vergeten?[/me]

De openingspost heeft inmiddels 102 afbeeldingen!! (niet geteld, PC laten tellen ;) )
 
De uitlaat zit aan de voetstepjes geschroefd (andersom dus). De stepjes kunnen dus blijven zittten

Toch ga ik ze er denk ik maar afslopen, alles wat te veel is aan gewicht gaat eraf. Ben ik meteen van dat gezeur af: mag ik achterop.......Uh, nee dat kan niet. Misschien maar helemaal een 1-zitter van maken *D
 
Beunhaas, you're the man!

@ Miss Ducati: wat wegen die steuntjes nou, als je dan toch veel gewicht wilt besparen, dan slijp heel het subframe er maar af en laat je nog een heel klein zadeltje over. En kleinere knipperlichten, ingekort achterspatbord, swingarm achterbrug, enz...

En moet ik niet werken?, nee dat moet ik inderdaad niet, ik zit op een informatica opleiding dus ik zit regelmatig op het i-net en dan sjeck ik even mn mail..tja dan zie je weer dat er is gereageerd en MOET je het weer even bijlezen en eventueel beantwoorden.

*Waarom vraagt er niemand aan mij of ie achterop mag zitten? })

mvg John :W
 
@ Miss Ducati: wat wegen die steuntjes nou, als je dan toch veel gewicht wilt besparen, dan slijp heel het subframe er maar af en laat je nog een heel klein zadeltje over. En kleinere knipperlichten, ingekort achterspatbord, swingarm achterbrug, enz...

Die knipperlichten wil ik ook wat korter, andere spiegels lijken me ook wel wat. Gewicht besparen zal niet zo makkelijk gaan, maar voor zo'n brommertje vind ik het een lomp zwaar ding.

Ik ga ook maar terug naar school........heb ik wat meer tijd om te internetten... *O*
 
Toch ga ik ze er denk ik maar afslopen, alles wat te veel is aan gewicht gaat eraf. Ben ik meteen van dat gezeur af: mag ik achterop.......Uh, nee dat kan niet. Misschien maar helemaal een 1-zitter van maken *D

Wie zegt et dat dat om het motorrijden gaat ? _O- _O- ..sorry



Maar die gekke uitlaat systemen zouden toch ook wel ergens anders te krijgen zjin tog ? :?
 
Nou ik ben aardig op weg net de achterschok.
Moest om de gs niet op een xt te laten lijken de bevestigings gaten opnieuw boren waar op de nieuwe schok voeldoende ruimte was.
binnenkort volgen foto's. De veer is helaas geen wp maar een org suzuki. +punt is wel dat ie voledig instelbaar is. Het is er een van een sv650.

Nu ff spammen voor diegene die in zuid holland wonen. En leuke rit die meerdere forumers gaan rijden.A.S Zondag

VERKEERSCENTRUM ZOETERMEER
Najaarslanderijenrit 24 September 2006

Uitnodiging voor iedere motorrijder om deel te nemen aan
de 29e Landerijenrit.

Dit wordt een rit door het land van flipje Tiel. Voor de toerrijders een prachtige omgeving.
Via Schoonhoven, leerdam en Beesd komen wij in de Betuwe het gebied waar de appels en peren nu geoogst worden. Onder weg staan verschillende kraampjes waar je het vers geplukte fruit kan kopen. (niet zelf plukken).
Rugzakken voor het verse fruit zijn tijdens deze rit toegestaan.
Na de Betuwe gaan wij met veerpond naar Amerongen verder langs langs de Lek. Via Zeist en Haarzuilen weer richting Zoetermeer.

De lengte van de rit is 245 km.
Er is een koffie pauze bij restaurant “Rust Wat” aan de Lingedijk.
Tegen inlevering van de consumptiebon, staat daar voor iedere deelnemer de traditionele koffie/thee met appelgebak klaar.

Inschrijven kan vanaf 9.00 tot 11.00 uur bij het Verkeerscentrum Zoetermeer.
Gratis koffie/thee bij vertrek en terugkomst.
Gratis consumptiebon voor koffie/thee met appelgebak bij restaurant “Rust Wat”



Inschrijfgeld voor de rijder € 8,- en de passagier € 4,-
De route is uitgezet met het inmiddels bekende bolletjes pijltjes systeem.

Voor meer informatie: Verkeerscentrum Zoetermeer

Bernhardstraat 10
2712 CS Zoetermeer
079-3169898 www.vcz.nl

Deelname aan de Landerijenrit is voor eigen rekening en risico.
 
jongens, ik moet jullie teleur stellen ! :( :( :(


ben ff bij boonstra geweest om te vragen of hij ze nog had etc,

naja vorig jaar heeft hij van laser een partij van 500 systemen van verschillende merken motoren opgekocht, die hij voor een leuk prijsje kon verkopen !

met andere woorden die knakker heeft ze niet meer '( , hij vertelde ook dat als hij ze normaal besteld zou hebbe, ze dan ook wel een x zo duur geweest zouden zijn.
Neeeeeeeeeee ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
 
Wie zegt et dat dat om het motorrijden gaat ? ..sorry

Wie zegt dat het om het motorrijden gaat? Lijkt me meer Nederlands.... :Y
 
Vraagje...

Mijn motor heeft over 1000km weer een beurt nodig.

Wat moet er gebeuren?

- Olie+filter
- Remolie
- Ketting+tandwielen
- Luchtfilter

Vraag is dus: waar goedkoop onderdelen (kettingset+tandwielen) te kopen?? (online aub). En welk merk moet het zijn? Is daar veel kwaliteits- prijsverschil in?
 
Ik zal ook maar ff melden dat ik nog leef.
Erg blij met een 6de deel ect ect. :)

Ben zondag waarschijnlijk wel op de MF-MM te vinden, samen met John en nog wat andere niet-gs500 gang leden.
Wie gaat er nog meer? Mss kan de meeting van vorige week dan nog's dunnetjes over gedaan worden ^^
 
GS hoekje? Waarschijnlijk zijn onze motoren weer het stralend middelpunt tussen al die fluitketels en verhuisdozen O-)

Mic en Uhuh, is die Laser uitlaat 1 geheel, of zijn dat meerdere delen die met schroefjes en veren aan elkaar gemonteerd zijn. Met andere woorden, wanneer ik naar Friesland rij om die uitlaat te halen (of een soortgelijke), kan ik hem dan in onderdelen in mn plunjezak vervoeren?

En nee, ik laat um niet opsturen! Ik wil um meteen hebben, en zodra ik thuis ben eronder kunnen gooien. (nadat de motor enigzins is afgekoeld :X )
 
GS hoekje? Waarschijnlijk zijn onze motoren weer het stralend middelpunt tussen al die fluitketels en verhuisdozen O-)

Mic en Uhuh, is die Laser uitlaat 1 geheel, of zijn dat meerdere delen die met schroefjes en veren aan elkaar gemonteerd zijn. Met andere woorden, wanneer ik naar Friesland rij om die uitlaat te halen (of een soortgelijke), kan ik hem dan in onderdelen in mn plunjezak vervoeren?

En nee, ik laat um niet opsturen! Ik wil um meteen hebben, en zodra ik thuis ben eronder kunnen gooien. (nadat de motor enigzins is afgekoeld :X )

De mijne bestond uit drie delen, maar de doos die ik kreeg was nog best groot hoor. daar heb je een grote zak voor nodig.

leg m anders achterop vast met n bagagespin
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan