Rond de 4k ;-)Hoeveel kostte je GSR? En is het nu niet erg koud om te rijden Welcome to the club.
Welnee heerlijk weertje toch, als het maar droog is. Ik heb goede thermokleding, geen last van kou.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rond de 4k ;-)Hoeveel kostte je GSR? En is het nu niet erg koud om te rijden Welcome to the club.
Ik heb de gsr600 pas 1 dag, paar honderd km gereden, maar het aan uit effect nog niet echt ervaren. Misschien verschilt dit per GSR?Mijn vriendin heeft interesse in een GSR600, mooie machine !
Lees echter veel negatieve ervaringen over het "on/off" throttle response.
Hoe zien ervaren jullie dit?
Zijn er verder nog punten waar we op moeten letten?
Bvd!
Heb hem nu anderhalf jaar en rij er door wind en weer mee. Het on/off leer je mee rijden en het schijnt dat je dat ook kan stellen (althans wel bij de gixxers). Soms kan het je nog wel vies verrassen op momenten dat je het niet wilt hebben, maar ervaar het verder niet echt als storend meer. Ik merk het met name op lage toeren overigens (3/4k).Mijn vriendin heeft interesse in een GSR600, mooie machine !
Lees echter veel negatieve ervaringen over het "on/off" throttle response.
Hoe zien ervaren jullie dit?
Zijn er verder nog punten waar we op moeten letten?
Bvd!
Gefeliciteerd! Welkom!Vanmorgen gekeken en gereden, en gelijk verkocht. Rijdt heerlijk. Volgende week ophalen!
Heb ondertussen geen GSR meer, maar afgelopen twee jaar maar weinig last van gehad. Ik denk dat ik een exemplaar had welke goed afgesteld was oid, maar heel zelden bij lage toeren deed hij wel eens moeilijk. Of ik reed gewoon zelden lage toeren, want hij is zo lekker hoog in de toerenMijn vriendin heeft interesse in een GSR600, mooie machine !
Lees echter veel negatieve ervaringen over het "on/off" throttle response.
Hoe zien ervaren jullie dit?
Zijn er verder nog punten waar we op moeten letten?
Bvd!
Als je daarmee maar niet het onderhoud bedoelt.Moet wel zeggen dat ik ondertussen neig naar een grotere tweecilinder vanwege het "karakter", maar dat is iets anders .
Die hele fiets kende ik niet. Lees je ook terug in de reviews op het internet. Onbekend maakt onbemind. Beetje een tegenhanger van een mt-09/monster? Ziet er best belovend uit. Hoe ervaarde jij hem in de jaren dat je hem had?Bedankt heren, hier kan ik wat mee.
Als je daarmee maar niet het onderhoud bedoelt.
Ben begonnen op een Aprilia Shiver, 750CC V-twin, beleving is top.
Trilde alleen nog wel eens wat kapot, lambdasensor, kentekenplaathouder, boutjes los e.d.
Stiekem toch wel benieuwd naar een Tuono V4 of SDR 1290 als volgende motor.
Een MT09 is een 3 cilinder, dus wel heel anders als een 2 cilinder. Een MT09 is net even wat soepeler en trilt minder. Daarbij is een yamaha over het algemeen ook wel onderhoudsvriendelijker dan een Aprilia.Die hele fiets kende ik niet. Lees je ook terug in de reviews op het internet. Onbekend maakt onbemind. Beetje een tegenhanger van een mt-09/monster? Ziet er best belovend uit. Hoe ervaarde jij hem in de jaren dat je hem had?
Welkom! Gefeliciteerd met de aanschaf en het behalen van je rijbewijsHallo allemaal,
Ik zal mij even voorstellen, ik ben Gijs en heb sinds 14 December heb ik mijn motorrijbewijs behaald.
In dezelfde week heb ik nog een GSR 600 gekocht. Zie onderstaande afbeelding.
28.XXX gedraaid, nu in de wintertijd ga ik de motor een beurt te geven/voor band vervangen. De kleppen laten stellen en synchroon laten afstellen. Ik merk dat nu de motor in de kou erg moeilijk heeft om stationair te blijven lopen. Dit komt vermoedelijk doordat de motor ruim een tijd heeft stil gestaan.
(Motor wordt uiteraard ook nog gewassen / gepoetst) maar daar is het nu wat te koud voor
Groetjes.
Gijs
Met oudjaarsdag terug... zal flink koud geweest zijn! Welkom!