Suzuki gsx 750 inazuma ... caferacer

Update :)
Morgen de blanke lak .
21nqnpi.jpg


5bodhh.jpg
 
Update *O*

Ondertussen staat de zit en tank er weer op .
Ik heb het zwarte lijntje er nu ook al opzitten . Denk van het zo te laten en er nog een laag blanke lak over te laten zetten dan ligt alles
onder de vernis . Waarom ik het zwarte lijntje niet heb laten coaten ? Omdat me dat 350€ extra zou gekost hebben , en dat vond ik gewoon te veel . Eerst enkele foto's zonder lijntje , en dan een paar met .
En onderaan nog een filmpje .

53nuqr.jpg


sgsmiu.jpg


16huezb.jpg


1z3ateu.jpg


2w3avq8.jpg


2mhg1gy.jpg


En het filmpje .
 
Bedankt voor de positieve reacties , ben er blij mee :) . De achterbrug komt waarschijnlijk toch in het satijnzwart hoor . Ben er nog niet helemaal uit , ga der nog eens goed over nadenken ;) . Als het wat beter weer word gaat hij op de bank om af te stellen , en nu moeten er hier en daar nog wat punten aangepast worden en veranderd worden . Zo vind ik de achterst pinkers niet mooi geworden (te breed) dat ga ik al aanpassen .
 
Erg mooi geworden zeg!. Dacht eerst dat hij roder werdt toen de blanke lak er nog niet op zat maar echt top zo!.
Ik hoor idd nog wel rare plofjes in de uitlaat (of is dat de camera?) maar dat zal ook wel goed komen met afstellen neem ik aan!.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan