Suzuki gsx 750 inazuma ... caferacer

Ik ga ze iets achter de nr plaat steken zodat enkel de knippers zelf er uiten komen .

Vandaag mijn beide hobby's weer eens gecombineerd :) Ik heb er namelijk twee moto's en foto's van moto's :+ Dus de inazuma buiten gereden en een ritje gemaakt . En ondertussen enkele foto's nemen . Hier zijn er weer een paar .

2nrn2wl.jpg


2pr662q.jpg


333yao9.jpg


198d3.jpg


2a841w3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de achterbrug ook helemaal goed zo.

Klein voorspattertje lijkt me ook mooier *D
 
Inderdaad mis ook het voor spatbord, ook vind ik dat stukje uitlaat met die hitte bestendige band niet zo mooi maar verder is het een prachtige motor geworden. Je mag er trots op zijn op wat je gemaakt hebt en dat je er nog veel plezier van mag hebben.

Gr Roughneckk
 
Super fiets! Helemaal clean!!! Ben van mening dat een mooie buizenbrug hem beter zou staan maar verder heb ik er niets op aan te merken! Mooie foto"s ook!!
 
Spatbordje terug van de spuiter *O* . Ik heb gekozen voor 1 kleur omdat ik vrees dat het anders te druk zou worden . En nu heb ik een mooie oranje lijn over de hele moto in het midden . Het originele spatbord is een heeeeel stuk ingekort en smaller gemaakt . Morgen monteren :) . Ondertussen staat de tank uit te harden op de kast in huis op kamertemperatuur . Hij is behandeld met tank cure omdat er op de bodem toch wat vuiligheid lag door de lange stilstand . Ik had het eerder niet opgemerkt , maar hij liep soms op 3 cylinders en ik heb de carbs opnieuw moeten kuisen . Is niet echt erg , maar nu ligt er een epoxy laagje in de tank en is dat probleem voorgoed opgelost ;) . Moet wel 7 dagen uitharden .

9pnuqw.jpg


2znr135.jpg


2yytx5w.jpg


s1s1v7.jpg


Dat linkpijpje zoek ik nog een oplossing voor . Ik zelf kan geen inox lassen .
 
Laatst bewerkt:
Hele strakke fiets geworden!
Alleen zou ikzelf nog even het achterrem reservoir vervangen voor zoiets:
honda-behalt-hinten[1].jpg

Dan is hij achter echt helemaal kaal!
 
Ondertussen zijn we enkele maanden verder , en dus ook de tijd gevonden om me eens bezig te houden met de carburatie van de gsx inazuma . Hij draaide goed volgas , had een mooi stationair toerental, maar hield wat in en haperde wat in het middengebied en dat wou ik opgelost zien , en vooral , dat zelf doen . Er zat al een dynojet kit in , toch was het zeker niet naar mn zin . Dus weer iets grotere sproeiers besteld (120 tegenover 112 dat er nu inzat ) Dus die sproeiers gemonteerd , de clipsen op de gasnaalden terug op de derde groef gezet , en de mengselregelschroeven 2,5 toeren uitgedraaid . De gaatjes in de gasschuiven die zorgen voor het vacuum heb ik ietsje opgeboord zodat hij makkelijker en sneller op het gas reageert . Alles weer gemonteerd en daarnet gaan testrijden . Ik heb net een andere motor . Trekt nu echt fel door . Na enkele minuten stationair draaien kan ik gewoon vol op het gas nu . Dat deed hij hiervoor niet echt, dan hield hij steeds wat in . Nu trekt hij in gelijk welke versnelling van gelijk welke snelheid mooi lineair door het hele toerengebied . Ben dus best tevreden . Morgen nog een laatste test of hij nu nog koud start zonder choke , want dat deed hij ook . Als dat ook in orde blijkt dan blijf ik er verder af Nog is wat pics .

9jng37.jpg


xp7e3o.jpg


b62hph.jpg


2hd9vef.jpg


9u426o.jpg


bhhr8i.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan