Mijn GSX1100-F van '90 heb ik na een heerlijke rit in zijn stalletje gezet.
4 dagen later wil ik weer een ritje maken.. Maar al rot starten en nog rotter lopen. (2 cylinders).
Er zijn 150KM geleden nieuwe bougies ingezet om een soortgelijk probleem op te lossen, en dat werkte. Maar elke 150KM nieuwe bougies??
Bougiekabels+kappen en bobine's na controle nog goed, en motor staat droog dus ook geen vochtprobleem..
Na controle bleek dat de linker 2 cylinders(vanaf schakelkant) niet meedoen..
Gewoon ff gevoeld aan de uitlaatbochten.
Rechts zorgt voor blaren en links niet ..
Is er iemand die weet waar ik verder naar moet kijken??
En misschien iemand die een (digitaal)werkplaatsboek heeft?
4 dagen later wil ik weer een ritje maken.. Maar al rot starten en nog rotter lopen. (2 cylinders).
Er zijn 150KM geleden nieuwe bougies ingezet om een soortgelijk probleem op te lossen, en dat werkte. Maar elke 150KM nieuwe bougies??
Bougiekabels+kappen en bobine's na controle nog goed, en motor staat droog dus ook geen vochtprobleem..
Na controle bleek dat de linker 2 cylinders(vanaf schakelkant) niet meedoen..
Gewoon ff gevoeld aan de uitlaatbochten.
Rechts zorgt voor blaren en links niet ..
Is er iemand die weet waar ik verder naar moet kijken??
En misschien iemand die een (digitaal)werkplaatsboek heeft?