Suzuki GT500 1978 upgrade

Dat ging mis :-) tandwieldrager voor ....
full
 
En ook bij de smurrie waar straks het nieuwe voortandwiel komt vorderingen gemaakt. Je ziet dit toch niet dus prima zo ....als je kijkt naar de eerdere foto hiervan dan is er ontzettend veel vet weg :-)
full
 
En ook de knippelichtknop een beetje soepeler gemaakt al blijft dat redelijk stroef in vergelijking met een moderne motor.
full
 
En ook wat chroom gepoetst, zit wat lichte roest op het achterspatbord onder het zadel ...maar t is allemaal wel heel mooi als het op de machine zit.
full
 
En verder nog het draad van mijn koppelingshendel waar de linker spiegel op komt, vergroot van M8 naar M10. Handig die tapsetjes van de Lidl.
 
De grote schoonmaak gaat verder, dit zit er dus onder en zie je normaal gezien niet ....
full
 
Gelukkig zijn de bok en zijstandaard nu redelijk, die krijgen een spuitlaagje Hammerite glanzend van t weekend ofzo.
full
 
En er komen ook spulletjes binnen, gelukkig.
Nu nog de kettingset, remvoeringen, bougies, olie en dan ben ik er wel geloof ik.
Oja een ART slot voor de verzekering.
full
 
Goed bezig!!

even zeuren:
ai ai geen taartpuntjes..... O-)

Ttandwieldrager kun je mooi polijsten! Is echt wel wat voor jou zo'n polijstapparaat!!

ga je eea niet poedercoaten? Hammerite werkt ook redelijk maar poedercoaten is sterker.

klaar met zeuren!

wordt steeds mooier! Is wel feest der herkenning zo!
 
Nee die taartpuntjes waren me wel beloofd op de plaatjes maar ach daar zit ik niet mee :-)
Poedercoaten, ik weet het...heb uiteindelijk hoog glans brake paint gebruikt dat kan tegen chemicaliën en hoge temperaturen. Heb daar ooit de cilinders van mn Honda mee gespoten en dat werd erg mooi.
Morgen is het droog.
Ennnn ik hou het zo redelijk kosten neutraal, het is een oudere motor dus die mag best wat onvolkomenheden hebben :-)
 
Nee die taartpuntjes waren me wel beloofd op de plaatjes maar ach daar zit ik niet mee :-)
Poedercoaten, ik weet het...heb uiteindelijk hoog glans brake paint gebruikt dat kan tegen chemicaliën en hoge temperaturen. Heb daar ooit de cilinders van mn Honda mee gespoten en dat werd erg mooi.
Morgen is het droog.
Ennnn ik hou het zo redelijk kosten neutraal, het is een oudere motor dus die mag best wat onvolkomenheden hebben :-)

Oja en polijsten ....het is geen kermisfiets :] (zeg ik bij gebrek aan ruimte voor een mooie polijstmachine) _O-
 
Vandaag weer wat binnen gekregen :}
Volgende week weer lekker verder rommelen.
full
 
Ziet er allemaal mooi uit. DC-Chains ben ik ook niet mee bekend, ken eigenlijk alleen DID kettingen (zat ook origineel op mn GS450E). Het is wel een professional chain kit :+

Succes verder en ik volg 'm :Y
 
Ik heb zojuist gereclameerd, de ketting is idd gewoon, wel adverteren met x-ring en gewone ketting sturen ....
Dan betaal je dus 20 euro meer voor niks zeg maar ....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist gereclameerd, de ketting is idd gewoon, wel adverteren met x-ring en gewone ketting sturen ....
Dan betaal je dus 20 euro meer voor niks zeg maar ....
Dat is een slechte zaak! Hopelijk is het een vergissing en zullen ze het corrigeren. Om de O-ring ketting van de Yamaha xs-1 te smeren heb ik een Grease ninja besteld. Ideaal! Zoek het maar op YouTube of Google.
 
Wat is het beugeltje naast de kettingset?

Daarmee zit de tank vast ter hoogte van het zadel ....dus geen bout oid.
Zat nu met een soort elastiek maar dit is origineel.
Ja ik hoop ook dat het hersteld wordt en anders een compensatie. Ik ga die ketting voorlopig toch niet verslijten met mn weinige km's per jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan