SYM introduceert twee lichte motorfietsen

gespierde spijker

MF veteraan
23 jul 2011
7.242
18
sym_cafe_racer_zpstn0kjez1.jpg


sym_classic_zpsejnccfee.jpg








Bron : ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer
 
FacebookTwitterGoogle+YouTube

SYM introduceert twee lichte motorfietsen

Geplaatst op 10 okt 2014 - 13:15SYM uit Taiwan, in Nederland groot in motorscooter, introduceert twee nieuwe, lichte motorfietsen: de Wolf 300 Classic en een caféracer.Beide SYM’s  ‘doen het’ een vloeistofgekoelde eencilinder van 278cc. Het blok wordt door SYM vaker ingezet, maar dan als 249cc. De eencilinder presteert 27 pk en waarmee zowel de Classic als de caféracer een topsnelheid kunnen halen van 140 km/u.Beide modellen zijn voorzien van een zesversnellingsbak en hebben velgen in de maten 110/70-17 voor en 140/70-17 achter. In de brandstoftank kan 15 liter, de zithoogte is 792 mm en droog wegen ze rond de 170 kilo.
 
Kom dan ook met de T3! Dat doen ze weer niet. :(
Volgend jaar maar eens een rondje doen bij de importeur.
 
Kekke fietsjes.

De caféracer versie zou ik een leuke motor vinden als ik een beginnende rijder was.

En corrigeer me als ik het fout heb.
Maar de betrouwbaarheid van hun scooters is denk ik niet echt slecht te noemen.
 
En wat zouden ze moeten gaan kosten ?

op zich wel geinig voor "d'erbie"
 
Yamaha, zeker de YBR? Dat is zonder vloeistofkoeling. Hyosung.. welke? GV?

Maar wacht even, de bron is ANWB en diens bron is Visor Down. Met andere woorden: NIETS officieel aangekondigd door SYM Nederland, dus grote kans dat deze beide motoren hier NIET het licht zullen zien. Waarom komt ANWB dan met dit bericht? Zeker nog wat Intermot-nieuws wat is blijven steken ergens?

Ben benieuwd wanneer ANWB komt met nieuws dat de Suzuki GSR400 te koop is in Japan, of de Gladius 400. Die eerste lijkt mij erg leuk hier.
 
Yamaha, zeker de YBR? Dat is zonder vloeistofkoeling. Hyosung.. welke? GV?

Maar wacht even, de bron is ANWB en diens bron is Visor Down. Met andere woorden: NIETS officieel aangekondigd door SYM Nederland, dus grote kans dat deze beide motoren hier NIET het licht zullen zien. Waarom komt ANWB dan met dit bericht? Zeker nog wat Intermot-nieuws wat is blijven steken ergens?

Ben benieuwd wanneer ANWB komt met nieuws dat de Suzuki GSR400 te koop is in Japan, of de Gladius 400. Die eerste lijkt mij erg leuk hier.

Die zal wel niet komen.
De SV400 in Japan is ook nooit op de Europese markt verschenen..
 
Yamaha, zeker de YBR? Dat is zonder vloeistofkoeling. Hyosung.. welke? GV?

Maar wacht even, de bron is ANWB en diens bron is Visor Down. Met andere woorden: NIETS officieel aangekondigd door SYM Nederland, dus grote kans dat deze beide motoren hier NIET het licht zullen zien. Waarom komt ANWB dan met dit bericht? Zeker nog wat Intermot-nieuws wat is blijven steken ergens?

Ben benieuwd wanneer ANWB komt met nieuws dat de Suzuki GSR400 te koop is in Japan, of de Gladius 400. Die eerste lijkt mij erg leuk hier.
Als je dan toch bezig bent, doe mij dan maar de 'moderne' GSX400 Impulse
top.jpg


Ideaal speelfietsje!
 
Design en kleurcombi hebben ze gestolen van vertonen gelijkenissen met Horex.

39888eea345eea27bf732e1d782da9b3.jpeg
 
Als je dan toch bezig bent, doe mij dan maar de 'moderne' GSX400 Impulse
[afbeelding]

Ideaal speelfietsje!

Die ziet er wel beter uit dan de oude! :)
Dit moet je gewoon naar NL halen, daarnaast geschikt maken voor 35kW. Geweldig toch?
Nederland is alleen geen 400cc land.. maar als Suzuki NL ook met een 113cc stadsscooter durft te komen, dan moet je het ook aandurven om met zoiets te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan