Tank Camera Movie NapO Pau Arnos

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.787
150
A.
Recentelijke gereden op Pau Arnos....met de camera op de tank.
Justin bedankt voor het lenen van de Camera stand, jan bedankt
voor het gebruiken van de camera....

veel kijk plezier!
http://www.boeierstraat.nl/napo/k5/pau-arnos.wmv 220mb 14.50min film




p.s. geen muziek eronder gezet...doe mij maar motorgeluid.. :)
ps3: wat ik zelf wel grappig vind is dat de helm in de toerenteller zichtbaar is...kijk techniek...e.d. :)
 
Laatst bewerkt:
leuk! kga ff kijken!

[edit] errug leuk filmpje, wat kost dat nou, zo'n cursusje?
 
Laatst bewerkt:
leuk! kga ff kijken!

[edit] errug leuk filmpje, wat kost dat nou, zo'n cursusje?
€635,- euro...maar ga er vanuit dat je 1 set banden wegstookt + hotelkosten+reiskosten.....+eten...

je bent het dubbele kwijt ongeveer...als je reeel rekent... :)
 
Leuk filmpje NapO, jammer dat ik het allemaal gemist heb, had best wel weer een keer op Pau willen rijden.
Ik zie dat ze het asfalt in chicane net na de hairpin wel vervangen hebben, maar dat was ook hard nodig.
 
jammer van het beetje regen wat we hadden...maarja...doe je niks aan.

in de instructeurs race reed de top 3 1.28.9 / 1.29.5, ik zelf heb niet meegereden. pietje41 reed 1.29.5 en belleschwantz 1.29.1 mooie tijden dus! :)
 
jammer van het beetje regen wat we hadden...maarja...doe je niks aan.

in de instructeurs race reed de top 3 1.28.9 / 1.29.5, ik zelf heb niet meegereden. pietje41 reed 1.29.5 en belleschwantz 1.29.1 mooie tijden dus! :)
Dat zijn idd mooie tijden, dat reden de snelle cuprijders begin vorig jaar ook. Ik ben toen met mijn SRAD niet verder dan 1:36 gekomen, dus was best benieuwd wat ik nu zou rijden.

Nah ja, komt vast nog wel een gelegenheid.
 
mmm...198 views...of iedereen download zich een breuk....of iedereen durft het niet aan...om een reactie te plaatsen...

niemand een reactie? :)
 
ik ben nog aan het downloaden :P

edit: leuk filmpie ;)
 
Laatst bewerkt:
leuk filmpje ! die spiegeling in de teller is idd errug cool !

maarrrr, iets kleiner beeld geeft minder MB's en de microfoon wat meer afschermen is ook geen overbodige luxe.

asfalt ziet er wel rommelig uit zeg ! liggen er nou zoveel oliesporen ofzo ? of zijn het allemaal naden of iets ?
 
leuk filmpje ! die spiegeling in de teller is idd errug cool !

maarrrr, iets kleiner beeld geeft minder MB's en de microfoon wat meer afschermen is ook geen overbodige luxe.

asfalt ziet er wel rommelig uit zeg ! liggen er nou zoveel oliesporen ofzo ? of zijn het allemaal naden of iets ?
Zijn allemaal naden die met bitube zijn vol gegoten ;( toch is daar redelijk goed overheen te rijden.

Alleen bij erg warm weer gaan sommige lijnen glanzen/zweten .......en dat geeft niet zoveel vertrouwen!

Leuk filmje Nap *D
 
heb nog een plaatje voor je nap hij reed wel lekker, maar op een gegeven moment ploftie (LOL) geintje
trouwens de link doet het niet meer
grtjs Hagasan

Bijlage: minnibike.gif
 
Laatst bewerkt:
Heb hem gisteravond maar eens een mailtje gestuurt met de vraag de link te herstellen,kijken oftie daar op reageerd.
grtjs hagasan
 
Oma kan wel zeggen dat dit oud is, maar niet alles wat oud is moet je niet meer naar om kijken.
De link doet het weer!
Mooie beelden van Pau Arnos, alleen voor de cursisten de camera wat hoger zetten.
Zie ik je de volgende keer weer?
Grtjs Hagasan
 
Hoogte verschil is 55 meter in één keer naar beneden in de bocht de craks halen daar 200 km zelf ben ik tot 170/180 gekomen :]
grtjs hagasan
 
Terug
Bovenaan Onderaan