te groot... :(

was het maar zo eenvoudig. ik ken ook nog wel een paar dames in onze vriendenkring die blokjes hout onder hun barkruk moeten zetten om enigsinds fatsoenlijk bij de bar te komen.

Pffiew nee, zo erg is het niet, kan uitstekend bij de bar :+

Alleen niet altijd bij de grond ;)
 
Ik ben ook 1.93 en ook nog eens veels te zwaar :(
maar heb altijd motoren gereden.
De volgende motoren waren dus goed in de zit:
-CB400F
-GSX400E
-CX500
-XL500R
-CB550F
-CB900F2-B
-K100LT
-R850RT
-FJR1300
-XT350

De motoren waar ik echt niet lekker op zit:
-CB1100xx (knieen in je nek)
-PC800 (knieën tegen de kuip doordat de buddyseat hoger zit)

suc6 met je kweeste
 
nog ff een schopje...voor dat ik de oma tegenkom...
Ik ga binnekort ff passen met macreal samen... :)
ik blijf verlieft op de Gixxer 600 uit 2004 ... alleen die voorkant al :9~
er schijnt dat je je schakel pookje en rem kunt verlagen, en je veer iets omhoog... dan moet t passen.

nog iemand ideen

G.o.o.f!
 
Denk toch echt dat je zelf moet passen en meten. Mn vriend is ook iets in de 1.90 en rijdt een gsx-r 750 srad en zit daar als gegoten op terwijl andere mensen weer zeggen dat de motor te klein is, knieen in nek e.d.
Zelf rij ik een diversion en kom met platte voet op de grond en vind dat ik er net op pas terwijl andere mensen staan te balanceren bij t stoplicht aangezien ze maar met 1 been op grond kunnen komen (of met tenen) en vinden dat ze er perfect op zitten (en dus niet te klein voor zijn).
Meningen verschillen nou eenmaal.

Succes met je zoektocht. :)
 
Ben 1.98 en rij op een Mille 04 en ik heb echt geen korte benen. Deze motor zit als gegoten. Hiervoor een thundercat en dat ging ook wel. De mille is echter een stuk fijner.

En degene die beweerd dat een Mille klein is. Er rijden niet voor niks meestal langere rijders op.
 
Ben 1.98 en rij op een Mille 04 en ik heb echt geen korte benen. Deze motor zit als gegoten. Hiervoor een thundercat en dat ging ook wel. De mille is echter een stuk fijner.

En degene die beweerd dat een Mille klein is. Er rijden niet voor niks meestal langere rijders op.
:^
maar hij moet 25KW, maar een thundercat is goed te doen zeg je?
misschien iets voor onze G.O.O.F!
een thundercat kan namelijk (volgens mij) wel op 25KW
 
Ik ben 2 meter 10 dus wat zeur jij dan ;)

Ik zou zeggen let op zadel hoogte van de fiets. Neem bv 60cm ofzo dan kan je iig je voetne prettig aan de grond zetten. Ik reed eens chopper en stoppen bij stoplicht was als achterover hurken zonder je armen. Mijn Africa Twin daarentegen zit als gegoten vergeleken bij die lage dingen. mijn benen zijn zo'n 1 meter 40 van mijn lijf dus je snapt dat ook ik snel mijn knieen ergens heb waar ik ze liever niet zie (ofzoiets)
 
Zelf ben ik 1.97 lang en ik heb een kawa zx6r '99 waar ik goed op kan zitten zonder kramp te krijgen. Ok, soms ziet het er een beetje raar uit als ik mezelf in een winkelruit oid bekijk maar daar heb ik schijt aan :o

Een gixxer gaat voor mij nooit lukken.

Moraal vhv. kwaak good, gixxer bad :P
 
je bent een van gemiddelde lengte je valt niet eens op.
want tussen 60 en 65 centimeter is heel normaal.
dat geeft een lengte maat aan van 36 en dat is een derde van de bevolking in nederland.
dus gewoon proberen.
want zo extreem ben jij zeker niet.

ik rij een magna en kan er kilometers op rijden zonder een centje pijn.
en ben een stukkie groter.
 
Zelfde probleem......
Ik ben 1.99 en wil heel graag een supersport fiets maar ik ben bang dat ik toch in t offroad enduro segment moet gaan kijken....

Help ik wil niet .. ..ik wil een racer... :(

Daar hoef je niet bang voor te zijn. Als je eenmaal een allroad hebt gereden (een zware dan) dan wil je niet anders...
 
Zelf ben ik 1.97 lang en ik heb een kawa zx6r '99 waar ik goed op kan zitten zonder kramp te krijgen. Ok, soms ziet het er een beetje raar uit als ik mezelf in een winkelruit oid bekijk maar daar heb ik schijt aan :o

Een gixxer gaat voor mij nooit lukken.

Moraal vhv. kwaak good, gixxer bad :P
hij heeft al eens gezeten op mijn ZX6R uit '98, maar dan komt ie toch echt met zijn knieen boven de tankrand uit...
onze goof moet gewoon maar eens gaan passen denk ik :9
 
YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES

En ik maar altijd denken dat ik te klein was met 1.70
Past perfect op R1
Kop waait er niet af
Max gewicht niet overschreden

Bel ff naar Yamaha voor de R1,5 met 20inch wielen

Leve de kabouters
 
Wel eens aan een Boss Hoss gedacht??? *D *D *D

Okee het is geen ss maar heeft wel een hoop ss'jes in zn naam en kan never never nooit niet te klein voor je zijn!!! (Vorig jaar op vakantie in het echt gezien, da ding is HUGE!!!!!!)

MVC-115F.JPG
 
Ikzelf ben 1.93m en ik heb een SV650S,een Fireblade, en een R1 gehad
en ze pasten alledrie perfect!!
Maar zoals zovelen al hebben gezegd: ga gewoon proefzitten(-rijden)!!! ;)
 
Gewoon niet aanstellen en rijden , dan doe je je poten maar wat verder uit elkaar ofzo ...
Ik ben 1.98 oid en kan ook op een minibike rijden , en op een cbr900rr zat ik prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan