Ik heb mijn theorie vorig jaar gehaald en heb er een paar keer over gedaan terwijl ik mijn auto in 1x had. Nu is mijn theorie verlopen omdat ik te lang gewacht heb om weer te beginnen en nu moet ik opnieuw mijn theorie doen. Wat zouden jullie aanraden om de theorielessen te volgen of om het gewoon te proberen bij het cbr en oefenen met de cdrom?!
Wij noemen het: eigen schuld dikke bultPfffff wat een zooi in Nederland.
Over het verlopen van het certificaat zijn de meningen wel verdeeld,
maar op zich is het wel goed, om je scherp te houden.
als in die boek staat.
Ik heb mijn theorie vorig jaar gehaald en heb er een paar keer over gedaan terwijl ik mijn auto in 1x had. Nu is mijn theorie verlopen omdat ik te lang gewacht heb om weer te beginnen en nu moet ik opnieuw mijn theorie doen. Wat zouden jullie aanraden om de theorielessen te volgen of om het gewoon te proberen bij het cbr en oefenen met de cdrom?!
1000 vragenboek kopen daar staan alle examenvragen in..........Je bent wel lang bezig met je motorrijbewijs
succes
Pfffff wat een zooi in Nederland. En wat een gedoe ook dat je eerst tig keer moet proberen om te slagen en het dan laat vervallen
Ik zou bij God niet weten waarom je lessen zou gaan volgen (tenzij dat verplicht is in jouw geval). Je hebt btoch een boek waaruit je studeert? Nou dan...alsof ze op lessen zoveel meer vertellen als in die boek staat. Plus...je hebt het al eens gehaaldFf studeren (nou jah...mischien iets meer dan ff )...en dan theorie halen EN DAN ALS DE BLIKSEM OOK JE PRAKTIJK HALEN ZODAT JE BINNEN EEN JAAR NIET NOG EENS KUNT AANTREDEN
Lees mijn post hierboven met de voorbeeldjes. Theorie en praktijk hebben (tegenwoordig) maar weinig met elkaar te maken!de beste theorieles die je kun volgen is de praktijk!
Ervaring van de auto, gecombineerd met motorlessen, dan een theorieboekje erbij en vragen oefenen werkte voor mij prima!
Plus, ik heb geen zin meer geld uit te gaan geven als nodig is
Lees mijn post hierboven met de voorbeeldjes. Theorie en praktijk hebben (tegenwoordig) maar weinig met elkaar te maken!
Lees mijn post hierboven met de voorbeeldjes. Theorie en praktijk hebben (tegenwoordig) maar weinig met elkaar te maken!
Die regel is er met een reden. En als je daar over na zou denken VOORDAT JE BEGINT TE SCHREEUWEN zou je al een stuk verder zijn. Als jij je theorie haalt, maar binnen een jaar geen praktijk heb je dus weinig tot geen ervaring (als het goed is enkel met lessen) opgedaan in het verkeer. Omdat je de geleerde theorie niet toe kan passen, verwatert het allemaal weer. Dus vind ik het logisch dat deze regel ingesteld is.knip bla bla
EN DAN ALS DE BLIKSEM OOK JE PRAKTIJK HALEN ZODAT JE BINNEN EEN JAAR NIET NOG EENS KUNT AANTREDEN
De verkeersregels worden zeker toegepast, maar sommige dingen in wat mindere mate. Zoals het verschil tussen stilstaan en parkeren, dat is in realiteit iets anders dan in de theorie. En stilstaan en je rits van je jas goed dichtdoen, is PARKEREN, ook al duurt het maar 2 seconden. En laten ze over stilstaan en parkeren nou net een heel hoofdstuk hebben???
Mensen houden zich er toch niet aan?
Omdat de bijz verr zo uitgebreid zijn krijg je er niets over bij je eerste 5 lessen?
Of worden de verkeersregels gewoon helemaal niet meer toegepast?!?!?
Ik heb mijn theorie vorig jaar gehaald en heb er een paar keer over gedaan terwijl ik mijn auto in 1x had. Nu is mijn theorie verlopen omdat ik te lang gewacht heb om weer te beginnen en nu moet ik opnieuw mijn theorie doen. Wat zouden jullie aanraden om de theorielessen te volgen of om het gewoon te proberen bij het cbr en oefenen met de cdrom?!