Thundercat of CB600?

CB600 of Thundercat?

  • CB600

    Stemmen: 4 16,0%
  • Thundercat

    Stemmen: 21 84,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
het gaat om een CB600 (Hornet), zoals het topic aangeeft (de naked versie, met kuip vind ik m oerlelijk :P ). Verder heb ik mij laten vertellen dat er voor de cat geen officiele 25kw kitjes te verkrijgen zijn, dus de enige optie zal met uitdraai zijn, en na wat rondbellen naar verzekeringen ben ik erachter gekomen dat dit dus geen verstandige keuze is aangezien de meeste hem niet willen verzekeren op uitdraai. Dus helaas zal ik maar verder moeten gaan zoeken (tenzij ik hem laat begrenzen en daarna opnieuw laat keuren bij rdw, maar dat vind ik teveel gedoe), en misschien zit er dan over 2 jaar wel een catje in. Zoek iets in de trend van sport of sport/tour, moet wel af en toe een lang ritje kunnen maken. Heb wel een 25kw zx6r bij kat motoren zien staan ( www.katmotoren.nl ) maar vind deze aardig aan de prijs. Misschien dat ik er wel een stuk vanaf kan lullen. Hebben jullie verder nog ideeen? als jullie iets zien staan aarzel dan niet om effe een berichtje te sturen :) heb ongeveer 4500 euro te besteden, en wil ook zo snel mogelijk een motor, dus bij voorkeur eentje die al begrensd is of die makkelijk te begrenzen is via een erkende dealer
 
CB600F dus, maar dan met topkuipje. Ik verbaasde me al over opmerkingen over CBR etc.
 
CB600F dus, maar dan met topkuipje. Ik verbaasde me al over opmerkingen over CBR etc.

jup, daarmee bedoelden ze dat de CB600F :) (en nee, niet met topkuipje) eigelek niet te vergelijken is met de cat omdat het totaal verschillende motoren zijn, en dat ik beter een cat en een cbr kon vergelijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan