TL1000 rijders deel 18:Het artikel 5 deeltje

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo weer een productief daggie... bier zaufen und frauleinen kucken..
altijd gezellig met schoonpa..

owja.. en voor Vico, stoer jassie gekauft..

full



en schoonpa 'n bokkie..

full
 
Laatste pagina moet ik nog even reageren hoor O-)

Vandaag het eerste ritje van 2010 gemaakt *O* Ik vond het niet eens zo heel erg koud.
Het was een beetje een shake-down, ik heb v/d winter zoveel veranderd aan de bike en ik moest natuurlijk wel even kijken of het allemaal blijft zitten enzo :+ maar MAN!! ik was het bijna vergeten... Ik weet nu weer waarom ik TL rijd :9~ :]

Grootste verbetering voor m`n gevoel is de nieuwe voorvork. Het lijkt wel alsof ik nog gemakkelijker kan sturen en het rijdt nog een stuk comfortabeler ook! :}
Ik moet nu alleen de stand van de clip-ons nog iets veranderen, want ik zit nu af en toe met me vingertoppen tegen de topkuip aan...

F*ck wat ben ik blij dat ze de schuur weer eens uit is geweest!
I`m turnin heads again :9 :W
 
Laatste pagina moet ik nog even reageren hoor O-)

Vandaag het eerste ritje van 2010 gemaakt *O* Ik vond het niet eens zo heel erg koud.
Het was een beetje een shake-down, ik heb v/d winter zoveel veranderd aan de bike en ik moest natuurlijk wel even kijken of het allemaal blijft zitten enzo :+ maar MAN!! ik was het bijna vergeten... Ik weet nu weer waarom ik TL rijd :9~ :]

Grootste verbetering voor m`n gevoel is de nieuwe voorvork. Het lijkt wel alsof ik nog gemakkelijker kan sturen en het rijdt nog een stuk comfortabeler ook! :}
Ik moet nu alleen de stand van de clip-ons nog iets veranderen, want ik zit nu af en toe met me vingertoppen tegen de topkuip aan...

F*ck wat ben ik blij dat ze de schuur weer eens uit is geweest!
I`m turnin heads again :9 :W

Mooi zo...

Rijdt wel een stukje beter dan je sv hé
 
Ja uiteraard rijdt het beter :P
Nu nog (steeds ) even wachten op me rempomp.... En dan nog een klein beurtje ( olie, bougies, remblokken )

Can`t wait for the summer 8-)
 
vandaag deze R gekocht, ik ben alleen 4 cilinders gewend maar rijdt niet slecht :9~ nu nog de kuipdelen opknappen :Y
a.s vrijdag ophalen *O*
full


bdw ik ben Hans
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan