TL1000 rijders deel 18:Het artikel 5 deeltje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Assen 8 april ben ik er ook *O* .

Wat is jou tijd op Assen ??? En in welke groep ga je rijden ???

Nice :)! Moeten we ff meeten daar:) Ik heb nog geen tijd op Assen omdat ik er nog nooit heb gereden :X.
Maar als ik mijn andere tijden vergelijk met andere personen die wel op assen hebben gereden dan vind ik dat ik gewoon eind van de dag onder de 2 min moet rijden :P

Ik rij in groep 4 :P
 
Laatst bewerkt:
Nice :)! Moeten we ff meeten daar:) Ik heb nog geen tijd op Assen omdat ik er nog nooit heb gereden :X.
Maar als ik mijn andere tijden vergelijk met andere personen die wel op assen hebben gereden dan vind ik dat ik gewoon onder de 2 min moet rijden :P

Ik rij in groep 4 :P

Ok dan. Jij hebt toch ook geboekt via msh ??? Dan zit je dus in groep snel. Da's geen overbodige luxe bij msh, want het snelheidsverschil in groep minder snel is echt MEGAGROOT :N

We zullen tegen die tijd weleens ff meeten :W
 
Ok dan. Jij hebt toch ook geboekt via msh ??? Dan zit je dus in groep snel. Da's geen overbodige luxe bij msh, want het snelheidsverschil in groep minder snel is echt MEGAGROOT :N

We zullen tegen die tijd weleens ff meeten :W

Heb er zin in. Geboekt via msh idd.
Afgelopen jaar op uitzondering van de eerste twee dagen iedere circuitdag in groep 4 ingeschreven en dat is echt mega goed bevallen :).

Je kan gewoon lekker in een je eigen ritme rijden zonder constant leipe uitrem acties uit te moeten halen waardoor je snelle rondje weer verpest is. In groep 3 waren we op een gegevenmoment alleen maar bezig met inhalen wat echt heel irritant is.

Qua tijden zaten we op Zandvoort/ Croix / Folembay Groep 4 altijd in de midden moot dus dat moet op Assen ook vast wel goed komen.


Zal wel weer even wennen zijn de eerste circuitdag en dan ook nog op een nieuwe baan :P
 
Laatst bewerkt:
Heb er zin in. Geboekt via msh idd.
Afgelopen jaar op uitzondering van de eerste twee dagen iedere circuitdag in groep 4 ingeschreven en dat is echt mega goed bevallen :).

Je kan gewoon lekker in een je eigen ritme rijden zonder constant leipe uitrem acties uit te moeten halen waardoor je snelle rondje weer verpest is. In groep 3 waren we op een gegevenmoment alleen maar bezig met inhalen wat echt heel irritant is.
idd dat is vreselijk irritant. Ga is in groepje 3 rijden! :( :( :+
Qua tijden zaten we op Zandvoort/ Croix / Folembay Groep 4 altijd in de midden moot dus dat moet op Assen ook vast wel goed komen.
 
full
"Silence, Ikill you!!!"

Oh, niemand zei wat :X
Mis me leesvoer een beetje, iedereen pleite?
 
Neuh niet pleite :N
Maar geen reet te melden eigenlijk

Ja, dat ik met smart op beter weer zit te wachten maar daar heeft iedereen last van.
En voor de rest wil ik graag mijn R weer terugzien na het spuitwerk en andere opfris activiteiten

Nog wat te melden? euhm, ja morgen ff naar de beurs....eens kijken of ik nieuw leder pakkie kan scoren voor "weinig".

Zo niet, dan spaar ik door voor dit....
Gimoto
*O*
 
Ben er vandaag en morgen de hele dag, zaterdag is een twijfelgeval.
Laat maar weten als je deze kant op wilt komen.

@Cerbera

Ziet er erg vervelend uit die pakkies 8-)
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: ik wil voor de brommert boven de uitlaten (Trioval) kapjes maken.
Nu zit ik met het probleem hoe maak je een goede mal.

Heeft iemand tips? ik heb geen prototype dus ik moet alles vanaf scratch maken.

Alle ideeën zijn welkom. :Y
 
Vraagje: ik wil voor de brommert boven de uitlaten (Trioval) kapjes maken.
Nu zit ik met het probleem hoe maak je een goede mal.

Heeft iemand tips? ik heb geen prototype dus ik moet alles vanaf scratch maken.

Alle ideeën zijn welkom. :Y
stuk staal plaatmateriaal snijden/zagen/vijlen/buigen in de vorm die je wilt hebben, dat dan polyestheren om als mal te gebruiken?
 
Vraagje: ik wil voor de brommert boven de uitlaten (Trioval) kapjes maken.
Nu zit ik met het probleem hoe maak je een goede mal.

Heeft iemand tips? ik heb geen prototype dus ik moet alles vanaf scratch maken.

Alle ideeën zijn welkom. :Y

Zoals hierboven ook al gemeld zal je tog ''iets'' moeten maken van aluminium of iets.
Daarna:
In waxen met loswas, dikke laag top coat, dan nog een coating (kan ff niet op de naam komen).
1e coating: Zorgt ervoor dat hij niet aan het opject blijft ''plakken.
2e coating: Zorgt ervoor dat hij wel aan de eerste en aan de polyester blijft ''plakken''

Als deze zijn net niet zijn uitgehard (plakkerig) volzetten met polyester. 4 a 5 lagen.

Los trekken en je mal kan afgewerkt worden. In de 2k lak zetten en produceren maar.
(klinkt makkelijker en minder tijdrovend dan het lijkt)

Succes *D
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg gelijk op houden die helm, je kan er alleen maar op vooruit gaan :P
Ook effe donker viziertje en kleppie dicht natuurlijk })

:+


Maar wat is het geworden? piccie ofzo.
 
Kun je aan je uitstekende buik zien.

of wacht, dan kan het ook nog Frans zijn -O-

nee nee... :N

chat je slank met Dr. Francks... schommelt momenteel rond de 90 KG *O* (das 'n goeie 8 kg minder t.o.v. de kerstdagen !)we zijn serieus bezig met normaal te eten - die kleine moet toch 't goede voorbeeld krijgen-

maar helaas: ouwe gewoontes slijten niet, dus sta nog wel 2 wekelijks bij de sluiter :')
verzameling groeit gestaagd..

full
 
nee nee... :N

chat je slank met Dr. Francks... schommelt momenteel rond de 90 KG *O* (das 'n goeie 8 kg minder t.o.v. de kerstdagen !)we zijn serieus bezig met normaal te eten - die kleine moet toch 't goede voorbeeld krijgen-

maar helaas: ouwe gewoontes slijten niet, dus sta nog wel 2 wekelijks bij de sluiter :')
verzameling groeit gestaagd..

[afbeelding]


Ik ben me kerst kilo's ook kwijt *O* *O* *O*
 
Ik ook :') , geweldig een dieet afslank-topic -O- , Loebassie's slijterijsponsorverzameling vind ik al weer een stuk interessanter :Y

Wel een leuk helmpie :Y
 
Ik kom ook nog maar weer eens kijken hier, van plan om dit jaar mijn TLR maar eens goed te gaan gebruiken.

Ik mis eigenlijk een undertail, iemand al eens zoiets gekocht? En waar? Het moet namelijk wel een beetje passen.

Had er al een gezien bij hotbodies (die kan toch het originele achterlicht gebruiken?)
 
Ik kom ook nog maar weer eens kijken hier, van plan om dit jaar mijn TLR maar eens goed te gaan gebruiken.

Ik mis eigenlijk een undertail, iemand al eens zoiets gekocht? En waar? Het moet namelijk wel een beetje passen.

Had er al een gezien bij hotbodies (die kan toch het originele achterlicht gebruiken?)
:Y :Y ik heb de goedkope versie :P past niet echt, maar met wat prutsen ziet het er zo uit:

pilatus.jpg


Undertail024.jpg


:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan