Even een vraagje;
Ik heb onlangs m'n rijbewijs nieuwe stijl gehaald, met de nieuwe bijzondere verrichtingen. Heeft een VRO1 dan veel toegevoegde waarde voor EUR 200,- ?
Ik rijd op een 15 jaar oude CB-1, dus voor de verzekering hoef ik het niet te doen. Ben wel van mening dat die EUR 200,- beter zijn besteed aan een VRO dan aan een Dynojet of nieuwe voorband (alhoewel.. voorband..)
VRO2 lijkt me zeer leerzaam, maar hiervoor heb je VRO1 nodig. VRO3 lijkt me vooral 'leuk' aangezien ze hier concentreren op het betere bocht- en schakelwerk. Hiervoor heb je geen eerdere VRO's nodig, althans dit vind ik niet terug op de site.
Dus m'n vraag; Hoeveel 'extra' leer je op een VRO1 afgezien van 'de wip'? Of gewoon die VRO3 doen zodat je niet vanaf het begin al een foute bochtentechniek aanleert?
Ik heb onlangs m'n rijbewijs nieuwe stijl gehaald, met de nieuwe bijzondere verrichtingen. Heeft een VRO1 dan veel toegevoegde waarde voor EUR 200,- ?
Ik rijd op een 15 jaar oude CB-1, dus voor de verzekering hoef ik het niet te doen. Ben wel van mening dat die EUR 200,- beter zijn besteed aan een VRO dan aan een Dynojet of nieuwe voorband (alhoewel.. voorband..)
VRO2 lijkt me zeer leerzaam, maar hiervoor heb je VRO1 nodig. VRO3 lijkt me vooral 'leuk' aangezien ze hier concentreren op het betere bocht- en schakelwerk. Hiervoor heb je geen eerdere VRO's nodig, althans dit vind ik niet terug op de site.
Dus m'n vraag; Hoeveel 'extra' leer je op een VRO1 afgezien van 'de wip'? Of gewoon die VRO3 doen zodat je niet vanaf het begin al een foute bochtentechniek aanleert?