Daarvoor moet je bij TomTom zijn...Als iemand mij kan uitleggen hoe de authenticatie op de G.O.R. Backend van MyDrive werk zal ik het nog een stuk eenvoudiger maken.
Prima initiatief, inderdaad vergelijkbaar met Hermanizer. Voordeel van hermanizer was wel dat de punten ook 1-2-3-4-5-1-2-3-4 genummerd konden worden; da's bij de huidige generatie riders helaas niet mogelijk.
Maar vooral zie ik dit initiatief als onderstreping dat er behoefte is aan dergelijke 'trackprojectie'. En als TT het zelf zou oppakken kan, zoals gewenst, ook de daadwerkelijke tracklijn getoond worden. Bijvoorbeeld door in MyDrive naast inschakelen sync ook 'projection original' oid in te schakelen.
Enfin, ik heb TT nog eens op deze behoefte geattendeerd.
Goed bezig!
Ik heb overigens ook reactie van TT ontvangen. Ze nemen het echt wel serieus, maar het blijkt in de TT architectuur toch een stukkie complexer. (en dan doel ik op het 'optimum': trackprojectie). Of dat er ooit zal komen valt dus niet te zeggen; maar het lijkt sowieso niet waarschijnlijk dat dat op korte termijn gaat zijn.
Dus alle reden om er in de Eifel je tanden nog eens goed in te zettenGoede reis (met fantastisch weer!)
Hans,
Ik ben ook met een tweede programmaatje bezig / aan het testen dat de snel de route verwijderd uit GPX bestanden. (Ik rijd voornamelijk tracks)
Op dit moment verwijder ik ook de POI’s. Nu las ik net bij het 550 topic dat GPX bestanden met route en track ook lastig zijn op een Garmin. Denk je dat het beter is om de POI’s in de bestanden te laten voor onze Garmin vrienden. (TomTom doet er toch niets mee)
Overigens verbaas ik mij over het feit dat het tonen van de track zo lastig is. Ik krijg immers ook vaak een tweede groene snellere route in beeld als underlay.
goed dat je tevreden bent.
Grandioos dat je er zoveel tijd insteekt
Eigenlijk zou TomTom dit moeten doen.