tomtom steun cbr600f

san_heijn

Rookie
27 jul 2009
12
0
poeldijk
heb hier en daar zitten zoeken op het forum aar kon niet echt iets vinden speciaal over de cbr600f (1999)
ik ben vanplan om een tomtom te kopen voor op de motor en er routes in te zetten via tyre. nu is me vraag hoe ik het best de tomtom op de motor vast kan zetten. zat zelf te denken aan een balhooftsteun (weet ook niet hoeveel mm deze is).
weet niet wat julie ervaring hiermee is?
of dat er andere ideeen zijn. en waar kan ik ze kopen. staan zat op internet als je zoekt via google maar wat is nou de beste en niet al te dure oplossing ?
hoop dat julie me verder kunne helpen.
mvg. sander
 
Ik heb een cbr600f uit 1996 gehad, en mijn Garmin gemonteerd m.b.v. een balhoofd mount. Deze heb ik gekocht bij Waypoint (http://www.gps.nl/ram-b342.html), prima service & snelle levering. De mount is echt makkelijk te installeren en zit muurvast :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik had hetzelfde probleem.. Veel zoeken en veel erg dure oplossingen.. Nu een oplossing gevonden voor 17,50 bij deze site:

digixtra.eu

Met een kleine aanpassing van een paar euro zit ie dan zo op je motor. Je hebt hiervoor nodig:

2 kleine stripjes aluminium van een paar mm dik, +/- 3 cm lang en 1cm breed
1 boutje +moertje

Bij mij op mijn motor zit mijn TomTom GO 710 ook zo gemonteerd en zit als een huis. Trilt niet en ziet er netjes uit. Mocht je willen zien hoe het precies zit, geef dit dan even aan dan maak ik morgen ofzo ff een fotootje.
 
Ook een goede oplossing: zuignap goed schoonmaken, ruitje aan de binnenkant goed schoonmaken. Touwtje aan je tomtom en om je spiegel.
Beetje goed likken aan de randen van de zuignap en hoppa onder je ruitje plakken.
Voordeel is de positie, deze is hoger, dus beter te zien, en je kan de tellers ook nog prima zien.
Bij een ram mount op je balhoofd bedekt je tomtom je tellers.
Investering nul, kijk maar of het bij jou ook lukt. Zelf heb ik hem op een vfr zo geplaatst. Weet niet de ruimte onder een ruitje van de cbr.
Succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan