tragisch ongeval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier TS nog maar eens. Je ziet dat zo'n bericht heel wat doet op het MF en dat het in zijn omgeving heel wat doet. Aanstaande donderdag is de crematie in Hofwijk in Rotterdam om 1600uur dus voor alle bekenden,vrienden,medecoureurs en motorrijders die evt.gelegen zijn om afscheid te nemen kom vooral op de motor want dat is iets wat Duck zeker gewild zou hebben. Ieder geval bedankt alvast voor alle reacties tot nu toe.
 
Hier TS nog maar eens. Je ziet dat zo'n bericht heel wat doet op het MF en dat het in zijn omgeving heel wat doet. Aanstaande donderdag is de crematie in Hofwijk in Rotterdam om 1600uur dus voor alle bekenden,vrienden,medecoureurs en motorrijders die evt.gelegen zijn om afscheid te nemen kom vooral op de motor want dat is iets wat Duck zeker gewild zou hebben. Ieder geval bedankt alvast voor alle reacties tot nu toe.
Helaas,ik heb die krengen geschorst.Maar ik zal die dag xtra vroeg beginnen en als ik klaar ben en het kan redden ben ik daar met vieze kleren onder de lijm.
Hieronder nog een foto van onze vriend '(
full
#79 is Duck.
 
Duck, k hoorde t vanavond pas. K kreeg koude rillingen, we zaten een paar weken geleden op Oss nog te praten over motoren.

Het ga je goed daarboven....
 
Veel sterkte van Z1000 girl en KPL
;(

Daarboven kun je knallen wat je wilt, daar ben je onsterfelijk,
het gaat je goed.

RIP
 
Laatst bewerkt:
Ik ken je niet persoonlijk maar RIP
Voor alle nabestaande heel veel sterkte met dit verlies.
Wat verschrikkelijk om dit gezien te hebben maatje.

;( Jolanda
 
shit grijpt dat aan he als er een collega motorrijder iets overkomt

sterkte aan alle nabestaanden

sterkte morgen op de crematie

gecondoleerd hans en jeanet


groetjes nils (de loodgieter)
 
Godver! Ik hoop dat er niemand aanstoot neemt aan mijn gevloek, maar ik ben helaas geen dichter. Fucking hell!!!
Het blijft in je achterhoofd rondspoken, mij overkomt het niet...
En dan lees je dit!
Wat doe je? Verstandig? Maar dat kan toch niet alles zijn? Is het dan zo egoïstisch? Iets harder de bocht door dan hij? Shit!

Ik ben de weg kwijt.

Maar dat zal de nabestaanden helemaal geen fuck kunnen schelen...

RIP!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan