tragisch ongeval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor diegene die Duck kenden heb ik op MMF in het topic van "KNMV-CUP Assen 11 Juni 2005" het idee geoppert om een inzamelactie te beginnen. Wellicht zijn er mensen die hem veel beter kenden dan ik en als mensen goede ideeen hebben danwel willen bijdragen verneem ik dat graag in volgend topic http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=5733&page=7.
let wel woensdag moet alles wel ongeveer geregeld zijn aangezien donderdag reeds de crematie is.

(mods: Het zou prettig zijn dat dit linkje mag blijven staan. )

full
 
beste mfers, ik ben nieuw op dit forum maar lees t al wel een tijd en ben ook zelf een motorrijder van een zx10r. Ik heb vanmiddag tragisch nieuws ontvangen over iemand die ook op dit forum zit. bij deze wil ik dit aan jullie laten weten omdat ik weet dat veel jongens hem kennen. Het gaat om fuck a duck, hij heeft zich gister dood gereden tegen een boom, wat ik vernomen heb in omgeving Utrecht.
Meer over dit ongeval weet ik ook nog niet aangezien ik dit pas een paar uur geleden telefonisch heb vernomen. Duck heeft ook meegereden in de knmv cup met een suzuki gsxr 600, dus ken je iemand laat dit dan aan hun weten. In ieder geval sterkte aan familie en iedereen die hem ken, mocht ik wat meer horen dan laat ik dit nog even aan jullie weten. '(

[edit Baksteen: Reply verwijderd.]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:W

beetje jammer dat sommigen geen respect kunnen opbrengen voor anderen en met zo'n nickname in een topic als dit nog even moeten natrappen. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan