Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien een domme vraag maar is het zo dat het doorgaande verkeer ook wordt uitgeklokt en opnieuw wordt ingeklokt tussen de af- en opritten in?
Mits zich slechts 1 registratiepunt tussen die op- en afrit bevindt.Dus als ik tussen de op en afritten in enthousiast mijn gashendel heb bediend om te ontsnappen aan al auto's die mij insloten is er niks aan de hand?
Dat is allang verholpen.Tussen de lussen doorrijden lijkt ook te helpen. "U rijdt te hard" notificaties blijven dan veelal uit.
Ik neem aan dat dat ook voor andere 'prijsakties' geldt.
Tot dusver heb ik dat idee wél?
Dat kon tot voor kort. Tegenwoordig is het (naar ik ergens heb gelezen) zo ingericht dat je ook gepakt wordt als je tussen twee trajecten in te hard rijdt.Dus als ik tussen de op en afritten in enthousiast mijn gashendel heb bediend om te ontsnappen aan al auto's die mij insloten is er niks aan de hand?
Op website cjib kijken met digID. Kan je de spanning wat verkorten.het worden een paar spannende weken dan
Staan die camera's permanent aan of worden ze getriggerd door die verandering van het magn. veld als je over de lus rijdt?
klopt zeer verleidelijk (uitlaat geluid )in die tunnel , beste 95 aanhouden.Een maat van mij ging onlangs naar Luik.
In de WA-tunnel onder Maastricht met traject-controle, kreeg hij zowel na heen- als terugreis ongewenste post van CJIB.
Staan die camera's permanent aan of worden ze getriggerd door die verandering van het magn. veld als je over de lus rijdt?
Dan is dat anders dan een jaar of 10 terug. Toen reed ik dagelijks van Delft naar Roosendaal, altijd door de trajectcontrole, altijd tussen de lussen door, altijd te hard, nooit een boete.Die camera's staan continue te filmen. Lussen hebben niets te maken met de trajectcontrole, zij zijn alleen maar om de waarschuwing te geven van vaart verminderen bij opstoppingen of filevorming. Ook waar geen trajectcontrole is zie je vlak na elk portaal die lussen in het wegdek.
Ah, duidelijk.Bij de eerste trajectcontroles was dat inderdaad nog het geval. De stand van de techniek was toen zo dat de beeldherkenningssoftware gevoed moest worden met een stilstaande foto van een voertuig om zo het kenteken te kunnen bepalen. Die lus was nodig om die foto te maken. Tegenwoordig zijn de algoritmes beter geworden en vooral de hardware stukken sneller, zodat ook uit een videostroom voertuigen en bijbehorend kenteken herkend kunnen worden.