Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, wij doen niet anders. Vooral de hoog vermogen snellopers. Zoals de V16's met 8 turbo's hier. Leven duidelijk langer. Externe pomp, drukschakelaar en dan pas wordt start signaal vrijgegeven.Vooral bij scheepsmotoren en dergelijke zie je dat vaak.
Hoeveel toeren draait een "snelloper" in boot termen?Inderdaad, wij doen niet anders. Vooral de hoog vermogen snellopers. Zoals de V16's met 8 turbo's hier. Leven duidelijk langer. Externe pomp, drukschakelaar en dan pas wordt start signaal vrijgegeven.
Ja ik ken Emiel wel, ik heb aan hem een paar keer een draadtap geleend in een vreemde maat. Hij zit ook niet zo heel ver bij mij vandaan. Ik ben soort van een ex-collega van hem, hij heeft vroeger bij Holmatro gewerkt waar ik ook een paar klussen voor gedaan heb.ja dat wist ik toevallig, ik weet niet of je mastermilo kent op youtube, die restaureert o.a. een oude tank die je ook eerst moet primen.
De retour onder de vloeistof uit laten komen is niet zo eenvoudig in een motorblok. Bij de nokkenas bijvoorbeeld loopt de olie bijvoorbeeld gewoon op zwaartekracht terug. Maar het is wel de manier. Bij de graafmachines waar ik mee werk is lucht in de olie ook het grootste gevaar.. snelheden zijn zo hoog dat je dat absoluut niet wil hebben.Reservoir groot genoeg maken.
De retour onder het olie niveau laten uitkomen, en de retour en aanzuig zover mogelijk uit elkaar plaatsen.
Zomaar een paar trucs om een mooie constante flow en minder schuim/lucht te krijgen.
Je wil dat toch niet permanent? Stuk doorzichtige slang kan als test dan toch? Aanzuig zo laag mogelijk in de voorraad, ruime hoeveelheid olie zodat het kan settelen. In een lage druk systeem zoals een motorblok zal het niet zo'n kwaad kunnen. Pas bij echt grote flows en drukken veroorzaakt lucht schade.ik zou ook graag een "kijk venster" in de persleiding na de oliepomp willen plaatsen om te zien of er licht in de olie zit.
weet toevalig iemand daar een oplosiing voor ?
ik kom zelf niet verder dan een stuk doorzichtige slang.
Afgekeurd halve kever....mooi bezig man , zag het woord trike staan en was bang dat het om zo`n afgekeurde halve kever ging , maar gelukkig is het echt iets interessants , top man
hahaha , nou , om eerlijk te zijn interesseert me dat niet veel ,ik vind het lelijke dingen en het zijn geen motoren , punt . en als iemand daar om moet huilen dan is dat dan jammer voor hem/haarAfgekeurd halve kever....
Hier, "bij de zijspannen" respecteren we elkaar smaken en elkaars voertuigen. Als hier, bij de zijspannen nu iemand met "zo'n afgekeurde kever" meeleest, heeft die man/vrouw een slechte avond. Dat wil je toch niet?
hahaha , nou , om eerlijk te zijn interesseert me dat niet veel ,ik vind het lelijke dingen en het zijn geen motoren , punt . en als iemand daar om moet huilen dan is dat dan jammer voor hem/haar
moet dat dan ? ik heb het toch ook niet over een zijspan? wat een tere zieltjes hier zeg ik zal jullie met rust latenJij rijd geen zijspan denk ik?