chielmi
MF veteraan
@ Chielmi: Ik zal binnenkort met mooi weer ff een x richting Friesland komen zoals ik vorig jaar beloofd heb
You're welcome!
Wij zullen binnenkort eens een middagje maximaal dijkjes rijden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ Chielmi: Ik zal binnenkort met mooi weer ff een x richting Friesland komen zoals ik vorig jaar beloofd heb
zoals ik begrijp is er hier dus niemand die ervaring heeft met de continental
michelin slijt wel snel dus, ik zag bij revieuws in een ander topic getallen als 11 000 voorbij komen met de continental
ik gebruik de motor ook voor woon werk verkeer, en dat is ongeveer 20 km zonder al te veel bochten, en rijd absoluut niet op circuit
De BT003 is ook niet voor op de weg bedoeld, da's een raceband.Als je niet op het circuit rijd en hoofdzakelijk woon-werk zou ik persoonlijk nooit voor een 2CT MPP, qualifiers, BT003 of rosso's gaan. Zonde van je geld. Je rijdt op zo'n zacht bandje in no-time een plat vlak.
Rijdt zelf 3-4 circuitdagen per jaar, tot nu toe op een R1 ;-) met 10000km per jaar en heb nooit de neiging gehad om van BT016 over te gaan naar een BT003. Voor mij: BT016 it is! Eens zien hoe lang hij het op de 675 uithoudt. Op de R1 was hij na 6000km weg. Keurig zou ik zeggen
De BT003 is ook niet voor op de weg bedoeld, da's een raceband.
Voor woon/werkverkeer zou ik dr ook een harde stuiter op knallen, gaan lekker lang mee.
(kijk eens naar de Michelin Road I. Geen slechte band en gaat wel lang mee )
daytona rijders. Even een vraagje.
Mijn vrouw rijdt een 600rr en kan niet supergoed bij de grond, ze moet op haar tenen staan zeg maar.Nu hoorde ik dat de 675 een lage zit heeft en ben ik wel benieuwd of dat ook echt zo is
Jullie zijn de kenners dacht ik zo en hoop dat jullie mij kunnen vertellen of dat ook echt zo is. Thanx alvast
Ok bedankt
Het ging erom dat mocht de daytona een lagere zit hebben dan de 600rr, dan was het misschien een optie om de rr verkopen en een daytona 675 te kopen.Aangezien hij een hogere zit heeft kunnen we beter kijken om de 600rr te laten verlagen.
Bedankt voor de reacties
PS: daytona 675 is wel echt een pornobike
idd.. is vrij extreem hoge zit zelfs.. voordeel is dat het een small zadel is waardoor je met een gemiddelde lengte nog goed bij de grond kan.. maar, als ik me niet vergis is er hier iemand die wel haar daytona heeft kunnen verlagen. weet alleen niet hoeveel
Ok bedankt
Het ging erom dat mocht de daytona een lagere zit hebben dan de 600rr, dan was het misschien een optie om de rr verkopen en een daytona 675 te kopen.Aangezien hij een hogere zit heeft kunnen we beter kijken om de 600rr te laten verlagen.
Bedankt voor de reacties
PS: daytona 675 is wel echt een pornobike
Zal ook eens voor die gelseat kijkenIk zou zeggen passen en evt het lagere gelseat monteren dat scheelt weer een kleine 2cm, verlagen kan idd ook nog!!!
Zal ook eens voor die gelseat kijken
Thanx.
is iemand goed wegwijs in die high & low speed demping
ben het noorden helemaal kwijt en heb echt dringend verbetering nodig.
ik begin achteraan te dansen ergens als je vanaf 3de en 4de vitesse goed op de gas gaat zitten in een bocht, is het dan specifiek mijn "high speed" demping dat ik mag aanharden achteraan ?
zo, ik ga morgen vooralsnog met 3 tot 5 man naar eibergen.. wie ging er nog meer daar zijn? en reden er nog mensen vanuit hier die kant op? er rijd een rocket 3 mee (dat 2.3 liter ding) een shadow 1100, mogelijk een bmw r1150, een wildstar 1600, en ik op mijn schttige 675... beetje backup kan geen kwaad.. dus voor wie mee wil, we vertrekken om 11 uur anuit lent en pikken daarna iemand op op het tankstation op de pleiroute boven arnhem.
Hoe laat gaan jullie die kant op dan?
Er is daar toch ook iemand voor advies over de afstelling van je vering?
we vertrekken om 11 uur, en komen langs het tankstation op de pleijroute..
dat is een texaco geloof ik, vlak voor de grote rotonde.
als je daar om 11:20 staat pikken we je op