Vorig jaar kocht ik een Yamaha XJ900f (1984) om op te knappen en begon ik aan mijn rijlessen. Nu hij bijna af was en hem wou laten afstellen (carburator, ontsteking en onderhoud) ben ik bij een prutser eerste klasse toegekomen in Oost-vlaanderen(België). Deze was er in geslaagd om 2 vijzen af te breken van mijn collector in het motorblok en niet een een choke kabel na behoren monteren. Ik ben van de mening, ik doe het niet goed, dan hou ik er mijn poten van af. RAZEND was ik daar hij dat enkel op mijn kosten wou herstellen en ik enorm véél tijd heb verloren.
Dan heb ik maar besloten om deze te laten vallen en een betere bike te kopen en ben ik op een Triumph Trident 900 uitgekomen. Deze mag ik morgen halen en eindelijk zal ik kunnen touren
Later zal ik jullie foto's en bevindingen meegeven, maar heeft er intussen iemand al ervaringen met een Triumph Trident ???
Ik heb een kennis die met een Trophy 900 rijdt en hierover super tevreden is en hem voor geen geld van de wereld wenst om te ruilen na 70.000Km...
Ik vind het leuk een fiets te bezitten die je niet te vaak ziet rondrijden... Misschien allemaal al op hun laaste rustplaats
Zo als er nog onder jullie zijn die een Triumph Trident hebben, laat het me weten en wat jullie er van vinden...
Dan heb ik maar besloten om deze te laten vallen en een betere bike te kopen en ben ik op een Triumph Trident 900 uitgekomen. Deze mag ik morgen halen en eindelijk zal ik kunnen touren
Later zal ik jullie foto's en bevindingen meegeven, maar heeft er intussen iemand al ervaringen met een Triumph Trident ???
Ik heb een kennis die met een Trophy 900 rijdt en hierover super tevreden is en hem voor geen geld van de wereld wenst om te ruilen na 70.000Km...
Ik vind het leuk een fiets te bezitten die je niet te vaak ziet rondrijden... Misschien allemaal al op hun laaste rustplaats
Zo als er nog onder jullie zijn die een Triumph Trident hebben, laat het me weten en wat jullie er van vinden...