Ps, Ed Pols noemde het een fuistregel. Geen wet van mede en perzen. Zo als hier ook diverse malen aangegeven. Het is een afstellen na het in gebruiknemen. De combinaties van veeleer hadden dan ook onderaansluitingen die nog alle kanten op gesteld konden worden. Als ook de vlucht. Deze was afhankelijk van het gewicht van de span EN zijn ballast! Binnenwegen of snelweg gebruik.
Uiteindelijk kom je op een voor jou persoonlijke afstelling. Een gemiddelde van, met je pinken sturen of je volle gewicht te moeten gebruiken om binnen de lijntjes te kleuren.
Velen hebben Ed niet gekend, maar de man was zeker geen hobbyist.
Afgestudeerd en werkzaam geweest als bouwkundigingenieur!
Voor hij voor zijn 2e liefde koos als zijn werk. Guzzi specialist......met een beetje b.m.......
Om ons met raad en daad bij te staan om onze hobby zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren.
Uiteindelijk kom je op een voor jou persoonlijke afstelling. Een gemiddelde van, met je pinken sturen of je volle gewicht te moeten gebruiken om binnen de lijntjes te kleuren.
Velen hebben Ed niet gekend, maar de man was zeker geen hobbyist.
Afgestudeerd en werkzaam geweest als bouwkundigingenieur!
Voor hij voor zijn 2e liefde koos als zijn werk. Guzzi specialist......met een beetje b.m.......
Om ons met raad en daad bij te staan om onze hobby zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren.