TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Ja, dat zag ik ook waar ik zat.
Vond ik raar. Maar tegen lui die de hele Moto Gp wedstrijd vooraan gingen staan en dus het uitzicht van anderen belemmerden werd niets gedaan.
Dat gebeurt idd. al jaren. Heb het zelfs bij de BSB op de hoofdtribune mee gemaakt. Men heeft gewoon schijt aan anderen.
Dat was in de tijd dat er nog blikjes naar binnen mocht zo opgelost, 2x "vriendelijk" roepen ZITTEN !!, werd er niet geluisterd volgde er een regen van volle blikjes, problem solved !! })
 
Dat was in de tijd dat er nog blikjes naar binnen mocht zo opgelost, 2x "vriendelijk" roepen ZITTEN !!, werd er niet geluisterd volgde er een regen van volle blikjes, problem solved !! })
_O- Ja die tijden hebben wij ook mee gemaakt. Met een groep van 10 -15 personen op het talud. Als je dan met 15 man "ZITTEN" roept, dan gaan ze echt wel zitten. Althans toen nog wel :Y
 
op het talud kan je wat mij betreft de pleuris krijgen.
op de tribune zit je gewoon op je plekje of je gaat boven aan staan, kindjes evt onderaan.

Heb het "voordeel"dat ik 2 meter ben, kreeg in de bios ook wel de vraag of ik een beetje kon zakken omdat degene achter mij het niet kon zien..
 
op het talud kan je wat mij betreft de pleuris krijgen.
op de tribune zit je gewoon op je plekje of je gaat boven aan staan, kindjes evt onderaan.

Heb het "voordeel"dat ik 2 meter ben, kreeg in de bios ook wel de vraag of ik een beetje kon zakken omdat degene achter mij het niet kon zien..
Jammer dat je niet kan inschrijven op lengte zoals bij de parenclub.
Als je 1.55 bent in de bios/theater/concert/TT en jij komt er voor. :X ;)
 
op het talud kan je wat mij betreft de pleuris krijgen.
op de tribune zit je gewoon op je plekje of je gaat boven aan staan, kindjes evt onderaan.

Heb het "voordeel"dat ik 2 meter ben, kreeg in de bios ook wel de vraag of ik een beetje kon zakken omdat degene achter mij het niet kon zien..
Op de tribune kun je tegenwoordig ook de pleuris krijgen. Ikke, ikke, ikke.
 
Jammer dat je niet kan inschrijven op lengte zoals bij de parenclub.
Als je 1.55 bent in de bios/theater/concert/TT en jij komt er voor. :X ;)
Gaat dat dan om totale lichaamslengte of bepaalde delen ? dan haal ik die 2 meter namelijk niet :P

Ach ja, vriendin is 1.60 meter. klaagt ook niet. ik ben 2 meter en klaag ook niet als ik mn kop weer eens stoot :P
Op de tribune kun je tegenwoordig ook de pleuris krijgen. Ikke, ikke, ikke.
Ben al 4 jaar niet meer op de tribunes geweest met de tt en dat bevalt mij best.

Volgens mij hebben we allemaal een soort gedrags en fatsoensregels mee gekregen maar blijkbaar verwaterd dat bij sommigen in groepsverband en onder druk van drank of zonder de begeleiding van hun vrouw. Als ik daar flauw van ben zeg ik er 1 a hooguit 2 x wat van, ongeacht wie of wat en in welk groepsverband.. heb het 1x meegemaakt dat iemand het nog ff uit wou testen, die stond mooi voor lul voor de rest van de groep ;)
 
Gaat dat dan om totale lichaamslengte of bepaalde delen ? dan haal ik die 2 meter namelijk niet :P

Ach ja, vriendin is 1.60 meter. klaagt ook niet. ik ben 2 meter en klaag ook niet als ik mn kop weer eens stoot :P

Ben al 4 jaar niet meer op de tribunes geweest met de tt en dat bevalt mij best.

Volgens mij hebben we allemaal een soort gedrags en fatsoensregels mee gekregen maar blijkbaar verwaterd dat bij sommigen in groepsverband en onder druk van drank of zonder de begeleiding van hun vrouw. Als ik daar flauw van ben zeg ik er 1 a hooguit 2 x wat van, ongeacht wie of wat en in welk groepsverband.. heb het 1x meegemaakt dat iemand het nog ff uit wou testen, die stond mooi voor lul voor de rest van de groep ;)
Die ervaring heb ik ook, echter ga sinds een aantal jaar weer heen en er lijkt wat veranderd in de goede richting.
 
Dat gaf Arjan Bos zondag aan bij RTVDrenthe in het TT Journaal. Dat zijn de maatregelen op dit moment zei hij erbij,
Klopt die 25000,wil er heen gaan .
Alleen vraag ik mij af of je van plek mag veranderen ?
Paddock zal wel gesloten zijn voor toeschouwers.
 
Klopt die 25000,wil er heen gaan .
Alleen vraag ik mij af of je van plek mag veranderen ?
Paddock zal wel gesloten zijn voor toeschouwers.
Paddock inderdaad dicht voor mensen die daar niks te zoeken hebben....ook motogp teams mogen ook geen extra kaarten uitgeven....helaas, ik heb normaal kaart voor Paddock maar al tweede seizoen niet ....maar voor de Red Bull ring gaat hij komen , weet niet of dat tijdens andere gp's ook zo is.
 
Even dit topic omhoog helpen....

Wij zijn van plan dit jaar op één van de TT campings (Vledder/J&B/de Haar) te gaan staan, maar op geen van de websites is iets te vinden over reserveren en/of tarieven voor 2022. Lijkt ook alsof de websites niet echt worden bijgehouden. Heeft iemand enig idee of de campings dit jaar überhaupt worden geopend waar ik bovenstaande info kan vinden?
 
TT van Assen 1926;
FKqsAftWYAIBniT.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan