TT-assen komt eraan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt blijkbaar niet goed gekeken. In de bochten ligt gewoon rood asfalt. met daarin een patroon van straatstenen gewalst.

EgbertO

Heb wel degelijk goed gekeken, ben er net nog langs gekomen, het zijn bakstenen met een rode coating net zoals ze op alle vluchtheuvels in Assen hebben...
 
ben meer dan 30 jaar geweest, maar de laatste 2 jaar niet meer. Idioot hoge entreeprijs, slechts 3 races, zeer armoedig deelnemersveld in de voormalige 500cc klasse, onleesbare startnummers op de kuip, een totaal verkracht circuit: Noordlus, Strubben, Veenslang en de Bult, geen tweetakten meer pfffffffffffffff ik wordt oud. Voor wie wel gaat veel plezier!
 
Heb wel degelijk goed gekeken, ben er net nog langs gekomen, het zijn bakstenen met een rode coating net zoals ze op alle vluchtheuvels in Assen hebben...


Het zijn geen bakstenen, maar stenen van rood AO-beton en ter plaatse gemaakt.

EgbertO
 
present vanaf donderdag ochtend op de eurocamping. Vrijdag naar de training waarschijnlijk en dan zaterdag ochtend in pakken en naar huis. Lekker thuis de race kijken. Kom nu al 13 jaar in assen en de laatste 4 jaar kijk ik de race thuis, en dat bevalt me eigenlijk prima!!!

nacht van assen komen we ook al 3 jaar niet meer omdat de sfeer daar diep triest is. Allemaal zatte kinderen van 15 jaar die aggresief lopen te doen. Meerdere keren op het punt gestaan zo'n kut kleuter tegen de grond te meppen....maargoed, ff tot 10 tellen en de eer aan me zelf houden en maar denken, ik ben de oudste/ wijste.
 
Ik ben er toch maar wel bij dit jaar :)

Wil volgers van dit topic toch nog even waarschuwen, mocht je kaartjes op MP willen zoeken, ik ben benaderd door iemand die een kaartje wou verkopen, dit bleek een oplichter te zijn.
Ik was er gelukkig op tijd bij maar wees gewaarschuwd!

OpgeletOpInternet.nl - Forumindex
 
Inderdaad....En hoe je er als vrouw ook bij loopt of eruit ziet (of zet als man zijnde een pruik met lange haren op), je wordt daar na geroepen alsof je een stuk los lopend vee bent waar een piem0l in moet. Mannen die dronken zijn.... :') Best trieste bedoening! :r
In ieder geval hopen op mooi weer dit jaar! En anders gaan mooi de regenlaarzen mee. 8-)
Aaaaaaaaaaaaaaa deze kwam ik vorige week in Le Mans tegen met de 24 uurs race.

dsc6374t.jpg
 
Volgens het journaal om 8 uur wordt het nog best mooi weer. Heb er weer erg zinin, het zijn eigenlijk ook drie evenementen: De heenreis, de races en de terugreis:P
 
present vanaf donderdag ochtend op de eurocamping. Vrijdag naar de training waarschijnlijk en dan zaterdag ochtend in pakken en naar huis. Lekker thuis de race kijken. Kom nu al 13 jaar in assen en de laatste 4 jaar kijk ik de race thuis, en dat bevalt me eigenlijk prima!!!

nacht van assen komen we ook al 3 jaar niet meer omdat de sfeer daar diep triest is. Allemaal zatte kinderen van 15 jaar die aggresief lopen te doen. Meerdere keren op het punt gestaan zo'n kut kleuter tegen de grond te meppen....maargoed, ff tot 10 tellen en de eer aan me zelf houden en maar denken, ik ben de oudste/ wijste.

Wij vermaken ons wel prima op de camping! Kijken of we vorig jaar kunnen overtreffen :+
 
Mwah, breedbeeld teevee met surround 7 speakers....koelkast....geen dronken idioten....geen file...geen pliesie.... ik blijf lekker thuis. ;)
 
haha vorig jaar viel er zon dronken piemel van dat schuine stuk gras af naar beneden, bij de veenslang :P
 
Laatst bewerkt:
ben meer dan 30 jaar geweest, maar de laatste 2 jaar niet meer. Idioot hoge entreeprijs, slechts 3 races, zeer armoedig deelnemersveld in de voormalige 500cc klasse, onleesbare startnummers op de kuip, een totaal verkracht circuit: Noordlus, Strubben, Veenslang en de Bult, geen tweetakten meer pfffffffffffffff ik wordt oud. Voor wie wel gaat veel plezier!

Helemaal mee eens!!!!
 
Aah Geert Timmer bocht Lijkt me ook leuk om daar eens te staan. Miss dat ik dit jaar nog eens rondje loop. Zit zoals gewoonlijk in de Ruskenhoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan