TT stopt ermee

Ondanks dat dit ook wel een triest bericht is lees ik liever de berichten van de mensen zelf dat ze vrijwillig gestopt zijn met het motorrijden dan dat je het van een ander moet lezen...
 
ach, volgende week kriebelt het weer en zit je weer op je motor
laat er effe wat tijd over gaan, komt zeker weer goed
succes met het verloop zonder motor :9
 
Hmmm, als de uitdaging er echt niet is ga je toch volgend seizoen echt racen?

Verkoop die wegmotor kwaak voor het geld, koop een lichte (600cc?) racemotor, bespaar jezelf bakken met geld door de 20% bpm, wegenbelasting en loeidure verzekering niet te hoeven betalen. (Als je dit nu doet heb je midden volgend jaar alleen aan verzekering je geld er alweer uit als je nu te veel betaalt)
Verkoop vervolgens de originele ongebruikte onderdelen duur (kuipwerk etc.), smijt er de nodige race onderdelen (kuipwerk stukken goedkoper dan de originele) op en hup: Geen openbare weg motor meer, maar wel eentje waar je echt plezier mee kan beleven.

En al het bovenstaande is wat je momenteel leuk vindt: Veel sleutelen aan de motor. :P

En dan nog wachten tot begin aanstaand voorjaar de zin er weer in is natuurlijk. })



Maar ja, jammer dat de zin er momenteel voor je uit is. :o
 
Hmmm, als de uitdaging er echt niet is ga je toch volgend seizoen echt racen?

Verkoop die wegmotor kwaak voor het geld, koop een lichte (600cc?) racemotor, bespaar jezelf bakken met geld door de 20% bpm, wegenbelasting en loeidure verzekering niet te hoeven betalen. (Als je dit nu doet heb je midden volgend jaar alleen aan verzekering je geld er alweer uit als je nu te veel betaalt)
Verkoop vervolgens de originele ongebruikte onderdelen duur (kuipwerk etc.), smijt er de nodige race onderdelen (kuipwerk stukken goedkoper dan de originele) op en hup: Geen openbare weg motor meer, maar wel eentje waar je echt plezier mee kan beleven.

En al het bovenstaande is wat je momenteel leuk vindt: Veel sleutelen aan de motor. :P

En dan nog wachten tot begin aanstaand voorjaar de zin er weer in is natuurlijk. })



Maar ja, jammer dat de zin er momenteel voor je uit is. :o

Kheb in 1998/99 en 2000 al geraced. Daarnaast was ik ook (circuit) rijvaardigheids-instructeur. Iets wat ik nu ook opgeef.

Racen is leuk, fucking duur en kost bakken met tijd ;)

Op dit moment even niet O-)
 
de TT stopt er (ff) mee :o
hmm volgens mij heeft dat in dat wak rijden toch een grotere
schade aan gebracht dan verwacht :+
maaruh suc6 met je beslissing
ennuh khoop eigenlijk dat je je wel gaat bedenken
:]
 
Na lang wikken en wegen stop ik voorlopig met motorrijden.


Denk echter wel dat dit een tijdelijk gevoel is. Ik heb meer lol in sleutelen aan de fiets dan in het rijden zelf. Dat is raar.

Moeilijk om aan te geven hoe dat ineens komt.

We speak, TT ;)

Als iedereen jou èèn motoronderdeel opstuurt?(maakt niet uit wat voor een merk),en jij sleutelt er een fietsje van in elkaar?

:9 :P

;)
 
Na lang wikken en wegen stop ik voorlopig met motorrijden.

Punt van bezinning is ineens daar en dan hoeft het even niet meer. Ondanks de erg leuke 19 jaar rijden en vele avonturen is ineens het punt aangebroken dat motorrijden me zelfs tegen ging staan.

Denk echter wel dat dit een tijdelijk gevoel is. Ik heb meer lol in sleutelen aan de fiets dan in het rijden zelf. Dat is raar.

Moeilijk om aan te geven hoe dat ineens komt.

-Ik bespeur geen progressie meer in mijn rijden, dat frustreert kennelijk.
-Ik heb ook geen zin om op mijn plaat te gaan, dus rij ik gereserveerd, iets wat op het circuit eigenlijk NIET moet.
-Openbare weg fahren is niet leuk meer.
-alleen stunten boeit me nog iets, echter kan ik dan beter die fratsen uithalen op de mountainbike, dan komt de klap minder hard aan als het een keer fout gaat :z

Vooralsnog gaat de stofdoek over de kwak. Gaat ie eruit, dan is het zo, blijft ie staan, dan heb ik er over een poos nog wat aan. Een racer kopen (wat aanvankelijk het plan was) laat ik even voor wat het is. Ik heb er op dit moment het geld niet voor (over).

Blijf wel op de fora de verrichtingen hier volgen, echter wordt ik daar op dit moment ook niet vrolijk van :X

We speak, TT ;)
Bij Kawasaki hebben ze ook uitgebreidde collectie grondverzetmachines e.d.. Kun je progressie behalen in nieuwe dicipline. Gaat ook niet zo hard, val je ook niet zo snel mee> :+

Met dank aan Kawasaki Heavy Industries
 
Na lang wikken en wegen stop ik voorlopig met motorrijden.

Punt van bezinning is ineens daar en dan hoeft het even niet meer. Ondanks de erg leuke 19 jaar rijden en vele avonturen is ineens het punt aangebroken dat motorrijden me zelfs tegen ging staan.

Denk echter wel dat dit een tijdelijk gevoel is. Ik heb meer lol in sleutelen aan de fiets dan in het rijden zelf. Dat is raar.

Moeilijk om aan te geven hoe dat ineens komt.

-Ik bespeur geen progressie meer in mijn rijden, dat frustreert kennelijk.
-Ik heb ook geen zin om op mijn plaat te gaan, dus rij ik gereserveerd, iets wat op het circuit eigenlijk NIET moet.
-Openbare weg fahren is niet leuk meer.
-alleen stunten boeit me nog iets, echter kan ik dan beter die fratsen uithalen op de mountainbike, dan komt de klap minder hard aan als het een keer fout gaat :z

Vooralsnog gaat de stofdoek over de kwak. Gaat ie eruit, dan is het zo, blijft ie staan, dan heb ik er over een poos nog wat aan. Een racer kopen (wat aanvankelijk het plan was) laat ik even voor wat het is. Ik heb er op dit moment het geld niet voor (over).

Blijf wel op de fora de verrichtingen hier volgen, echter wordt ik daar op dit moment ook niet vrolijk van :X

We speak, TT ;)
Ga een ouwe Harley rijden.Elke dag sleutelen en geeft bij 100 de ervaring van 180 op een sportfiets.
Begeef me op gladijs dus laat ze maar komen.
O-)
 
Dat gevoel van "geen zin meer om weer op mn plaat te gaan" komt me erg bekend voor.....

Je kan natuulijk ook gewoon anders gaan rijden.....(klinkt leuk...werkt bijna... O-) )....

Succes ermee in elk geval...
 
He Mark,
Wat is dat nou? Tjonge jonge jonge.
"Geen progressie meer": zeg je? Gelukkig maak ik wel nog vorderingen. Volgend jaar zal ik je wel wat lessen geven tegen seniorentarief :P .
En je had nog wel een nieuw stuk leer gekocht om je lijfie in te hijsen!!

Anyway, het gevoel spreekt en je luistert. Net zoiets als elke dag je favoriete kostje eten......op een gegeven moment staat het je tegen en ga je ervan kotsen.

Ik wens jou en De Kwak in ieder geval een goede winterslaap.
En kijk uit op die ATB, daar kun je ook verrekte hard mee op je bek gaan.

Groeten,
Bikefreak

ps: is een trailmotor niks voor je?
 
he Bikefreak......tsja shit happens.

Schrok me gisteren trouwens wild. Las iets over een dodelijk ongeval en dacht heel even bikefreak te lezen...... :X . Het bleek een andere freak te zijn....

We treffen elkaar vast nog wel eens. Dan maar met blik naar de MF meetings :P

Nee, trial is niets voor mij. Gemotoriseerd weet ik het niet....

en dat pak loopt niet weg.......nu maar hopen dat ik niet al te dik wordt ;)
 
Beste TT,

De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik net lid ben van het MF
en deze site ook sinds korte tijd volg....

Persoonlijk vind ik het voor jou jammer dat je voorlopig stopt, ik weet
echter zeker dat ook bij jou de gevoelens opnieuw loskomen want bij een
"hele echte" stroomt het bloed soms waar het niet gaan kan.....

Voorlopig rijdt ik noge even door als je het niet erg vind, zowel
op het circuit als op de weg......

Veel succes met je sabatical........
 
Hee Mark, was dat nou? Je stopt ermee? Heeft El net de smaak weer te pakken... en bij wie moet ik nou mijn cursussie volgen? ;)

Jammer hoor! Zag er goed uit op Spa. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan