Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt altijd nog op de veegwagen van de ijsbaan gaan rijden
Hmmm, als de uitdaging er echt niet is ga je toch volgend seizoen echt racen?
Verkoop die wegmotor kwaak voor het geld, koop een lichte (600cc?) racemotor, bespaar jezelf bakken met geld door de 20% bpm, wegenbelasting en loeidure verzekering niet te hoeven betalen. (Als je dit nu doet heb je midden volgend jaar alleen aan verzekering je geld er alweer uit als je nu te veel betaalt)
Verkoop vervolgens de originele ongebruikte onderdelen duur (kuipwerk etc.), smijt er de nodige race onderdelen (kuipwerk stukken goedkoper dan de originele) op en hup: Geen openbare weg motor meer, maar wel eentje waar je echt plezier mee kan beleven.
En al het bovenstaande is wat je momenteel leuk vindt: Veel sleutelen aan de motor.
En dan nog wachten tot begin aanstaand voorjaar de zin er weer in is natuurlijk.
Maar ja, jammer dat de zin er momenteel voor je uit is.
Na lang wikken en wegen stop ik voorlopig met motorrijden.
Denk echter wel dat dit een tijdelijk gevoel is. Ik heb meer lol in sleutelen aan de fiets dan in het rijden zelf. Dat is raar.
Moeilijk om aan te geven hoe dat ineens komt.
We speak, TT
Bij Kawasaki hebben ze ook uitgebreidde collectie grondverzetmachines e.d.. Kun je progressie behalen in nieuwe dicipline. Gaat ook niet zo hard, val je ook niet zo snel mee>Na lang wikken en wegen stop ik voorlopig met motorrijden.
Punt van bezinning is ineens daar en dan hoeft het even niet meer. Ondanks de erg leuke 19 jaar rijden en vele avonturen is ineens het punt aangebroken dat motorrijden me zelfs tegen ging staan.
Denk echter wel dat dit een tijdelijk gevoel is. Ik heb meer lol in sleutelen aan de fiets dan in het rijden zelf. Dat is raar.
Moeilijk om aan te geven hoe dat ineens komt.
-Ik bespeur geen progressie meer in mijn rijden, dat frustreert kennelijk.
-Ik heb ook geen zin om op mijn plaat te gaan, dus rij ik gereserveerd, iets wat op het circuit eigenlijk NIET moet.
-Openbare weg fahren is niet leuk meer.
-alleen stunten boeit me nog iets, echter kan ik dan beter die fratsen uithalen op de mountainbike, dan komt de klap minder hard aan als het een keer fout gaat
Vooralsnog gaat de stofdoek over de kwak. Gaat ie eruit, dan is het zo, blijft ie staan, dan heb ik er over een poos nog wat aan. Een racer kopen (wat aanvankelijk het plan was) laat ik even voor wat het is. Ik heb er op dit moment het geld niet voor (over).
Blijf wel op de fora de verrichtingen hier volgen, echter wordt ik daar op dit moment ook niet vrolijk van
We speak, TT
ROFOL!Mag ik dan jou rijbewijs?
Ga een ouwe Harley rijden.Elke dag sleutelen en geeft bij 100 de ervaring van 180 op een sportfiets.Na lang wikken en wegen stop ik voorlopig met motorrijden.
Punt van bezinning is ineens daar en dan hoeft het even niet meer. Ondanks de erg leuke 19 jaar rijden en vele avonturen is ineens het punt aangebroken dat motorrijden me zelfs tegen ging staan.
Denk echter wel dat dit een tijdelijk gevoel is. Ik heb meer lol in sleutelen aan de fiets dan in het rijden zelf. Dat is raar.
Moeilijk om aan te geven hoe dat ineens komt.
-Ik bespeur geen progressie meer in mijn rijden, dat frustreert kennelijk.
-Ik heb ook geen zin om op mijn plaat te gaan, dus rij ik gereserveerd, iets wat op het circuit eigenlijk NIET moet.
-Openbare weg fahren is niet leuk meer.
-alleen stunten boeit me nog iets, echter kan ik dan beter die fratsen uithalen op de mountainbike, dan komt de klap minder hard aan als het een keer fout gaat
Vooralsnog gaat de stofdoek over de kwak. Gaat ie eruit, dan is het zo, blijft ie staan, dan heb ik er over een poos nog wat aan. Een racer kopen (wat aanvankelijk het plan was) laat ik even voor wat het is. Ik heb er op dit moment het geld niet voor (over).
Blijf wel op de fora de verrichtingen hier volgen, echter wordt ik daar op dit moment ook niet vrolijk van
We speak, TT