Hoeft niet: gewoon rondje rijden, versnelling meten en volgens de theorie berekenen hoeveel PK dat ding heeft
voor de TS:
Tunen/afstellen gewoon met een PC3 usb, heeft alles wat je nodig hebt om de A/F verhouding goed te krijgen voor je sportuitlaat en luchtfilter
Reken op ongeveer 150 euro voor het afstellen en 200-250 euro voor een PC3 en luchtfilter.
Dus een 400 euro en je hebt een super getjoende fiets zonder concessies te doen vwb betrouwbaarheid
Ik ken nog wel een MF user die wil sponsoren: *klik*
Ben ik verdomme blij dat ik al op jonge leeftijd ben gaan rijden, kan niemand zeuren over 20 jaar dat ik een midlifecrisis heb!
Meer pk's als de ontsteking later komt ?
Weet je zeker dat je niet vroeger bedoeld ?
Volgens mij heb je gelijk en vergis ik me. Hoger octaan getal is langzamere verbranding. Dus ontsteking vroeger.
En daardoor dus een tragere ontbranding.
Hoger octaangetal is hogere zelfontbrandingstemperatuur.
Ik ken nog wel een MF user die wil sponsoren: *klik*
Ik begrijp de grap niet....
Sorry, ik begrijp de "grap" niet...
Wat heb ik met het afstellen van een motor te maken??
Die gene die mij zegt te kennen, ken ik niet!
Zegt degene met een brommer in zijn sig.
En daardoor dus een tragere ontbranding.
Houden zo, dan hebben we nog lang lol.
Volgens mij heb je gelijk en vergis ik me. Hoger octaan getal is langzamere verbranding. Dus ontsteking vroeger.
Deze opmerking is een toekomstige klassieker!25 kw zou wel veiliger zijn voor mij, heb onrustige rechterhandDaarom eerst maar verder gaan met "tamme" Blade. R1 of Hayabusa kan altijd nog.
Ciao
25 kw zou wel veiliger zijn voor mij, heb onrustige rechterhand