baka
MF veteraan
Ik heb een zx6r uit '99 en ik ben aan het overwegen hem en beetje te laten kietelen.
ik heb de zoek functie gebruikt, en na een middag leeswerk zijn er nog een paar resterende vragen:
Een vrij goedkope manier om wat vermogen te winnen is om grotere carborateurs erin te zetten, toch? en dan heb je automatisch een K&N luchtfilter nodig.
Heb je dan ook een andere uitlaat nodig? ik heb er geen standdaaard pijp onder zitten maar een RVS open pijp.
Het verbruik zal wel toenemen dan he?
Dan nog een probleem, ik hoor een lichte tik, en naar mijn ervaring zijn dat de nokkenassen, nu moeten de kleppen ook gesteld worden en ik heb me late vertellen dat bij een zx6r de nokkenassen over de kleppen heenzitten oid, dus ik wilde een combo maken:
kleppen stellen, en nokkenassen vervangen. maar heeft het zin om snellere nokkenassen erin te zetten of krijg je dan een sneeuwbal effect?
dan de nadelen. hoeveel zou het kosten per "ding" dus bijv alleen carbs en luchtfilter?
De slijtage zal wel toenemen, maar rij je hem echt binen 2000 km aan stront?
En hoeveel pk zou ik ongeveer winnen en trekkracht onderin?
Als het nauwelijks te merken is hou ik mijn geld lekker.
ik ga het nog wel bij de dealer vragen maar ik wilde jullie mening voor het geval dat ie zegt: oooooh dan heb je deze vet dure en onnodige shit nodig.
Ik weet bijna niets hiervan, vandaar. En een andere motor zit voorlopig nog niet in het budget, vandaar dat ik deze kosten ook binnen de perken wil houden.
ik heb de zoek functie gebruikt, en na een middag leeswerk zijn er nog een paar resterende vragen:
Een vrij goedkope manier om wat vermogen te winnen is om grotere carborateurs erin te zetten, toch? en dan heb je automatisch een K&N luchtfilter nodig.
Heb je dan ook een andere uitlaat nodig? ik heb er geen standdaaard pijp onder zitten maar een RVS open pijp.
Het verbruik zal wel toenemen dan he?
Dan nog een probleem, ik hoor een lichte tik, en naar mijn ervaring zijn dat de nokkenassen, nu moeten de kleppen ook gesteld worden en ik heb me late vertellen dat bij een zx6r de nokkenassen over de kleppen heenzitten oid, dus ik wilde een combo maken:
kleppen stellen, en nokkenassen vervangen. maar heeft het zin om snellere nokkenassen erin te zetten of krijg je dan een sneeuwbal effect?
dan de nadelen. hoeveel zou het kosten per "ding" dus bijv alleen carbs en luchtfilter?
De slijtage zal wel toenemen, maar rij je hem echt binen 2000 km aan stront?
En hoeveel pk zou ik ongeveer winnen en trekkracht onderin?
Als het nauwelijks te merken is hou ik mijn geld lekker.
ik ga het nog wel bij de dealer vragen maar ik wilde jullie mening voor het geval dat ie zegt: oooooh dan heb je deze vet dure en onnodige shit nodig.
Ik weet bijna niets hiervan, vandaar. En een andere motor zit voorlopig nog niet in het budget, vandaar dat ik deze kosten ook binnen de perken wil houden.
Laatst bewerkt: