Tuono Bastards Deel 21

Gaat niet lukken een Akra map laden zonder de bijbehorende code. Niet via de officiële weg iig. B|

heb de huidige Akra bij Mile Pajic erop laten monteren, daarna een dynorun gedaan, A/F meting en die was eigenlijk prima ! Zelfs betere benzine/lucht verhouding dan de run met standaard demper...

Mile Pajic zelf gaf toen aan dat alleen met Power Commander de afstelling nog beter zou kunnen..

maar ben eigenlijk momenteel tevreden..
 
Vandaag eerste korte ritje kunnen maken.. minder auto’s maar veel motoren tegengekomen ..

Blijft toch apart om alle leuke terrasjes onderweg gesloten te zien.. maar natuurlijk wel verstandig. Hopelijk is deze ellende zo snel als mogelijk voorbij ..

Gelukkig wel even genoten van mijn ritje ..
 

Bijlagen

  • D98B52B5-307E-4979-B054-85673FCD7D90.jpeg
    D98B52B5-307E-4979-B054-85673FCD7D90.jpeg
    3,2 MB · Weergaven: 14
Vandaag eerste korte ritje kunnen maken.. minder auto’s maar veel motoren tegengekomen ..

Blijft toch apart om alle leuke terrasjes onderweg gesloten te zien.. maar natuurlijk wel verstandig. Hopelijk is deze ellende zo snel als mogelijk voorbij ..

Gelukkig wel even genoten van mijn ritje ..
ik had hetzelfde; wel verschillende motorzaken open maar voelde me toch bezwaard om binnen een kop koffie te pakken...
 
Beste , weet er iemand of er bij tuono model 2006 tot 2010 ooit een modificatie omtrent dynamo/stator heeft plaatsgevonden en zo ja vanaf welk bj
Bvd Erwin
 
Beste , weet er iemand of er bij tuono model 2006 tot 2010 ooit een modificatie omtrent dynamo/stator heeft plaatsgevonden en zo ja vanaf welk bj
Bvd Erwin

Jep:


for now we know:
1) the new generator assebly (370W vs the old 500W) has been installed since 2008, starting from the motor #8176929
2) to solve the issue is mandatory to replace the rotor too.
3) we have got a price reduction on the updated parts (stator + rotor), part number AP0296988: their costs is now 380euro+vat instead of 850euro+vat.
4) aprilia will update to the new generator with no costs if your bike is still in the 2 years warranty, only if you burn the original stator.
5) is it possible to have an "extended warranty" on the component for bikes that have more than 2 years, but the has to be 100% original and with a full official service book (almost impossible to approach
frown.gif
( )
6) once updated, Aprilia will relase a certificate of "updated bike"

we'r now trying to get better conditions, expecially for 4) and 5) .... stay tuned
smile.gif


once we got a complete answer from Aprilia/Piaggio here in Italy, you'll can ask similar condition to your importers or local company arownd the word
 
Beste , weet er iemand of er bij tuono model 2006 tot 2010 ooit een modificatie omtrent dynamo/stator heeft plaatsgevonden en zo ja vanaf welk bj
Bvd Erwin
_O- :Y
Beetje open deur vraag. Zo ongeveer de bekendste en belangrijkste modificatie van dit type Tuono.

Maar ook de gemodificeerde versie voldoet niet en is veeeel te duur.

Beste optie opnieuw wikkelen via sevior.nl

Maar misschien sowieso handig om je een beetje in te gaan lezen. Alle info is eenvoudig verkrijgaar online en bijvoorbeeld in dit topic. Zoekfunctie is je vriend.
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
_O- :Y
Beetje open deur vraag. Zo ongeveer de bekendste en belangrijkste modificatie van dit type Tuono.

Maar ook de gemodificeerde versie voldoet niet en is veeeel te duur.

Beste optie opnieuw wikkelen via sevior.nl

Maar misschien sowieso handig om je een beetje in te gaan lezen. Alle info is eenvoudig verkrijgaar online en bijvoorbeeld in dit topic. Zoekfunctie is je vriend.
Eens!

Willem169 heeft een Sevior stator te koop.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsx
Zo eindelijk weer een V4 in mijn bezit.
Lekker helemaal standaard, dus moet er weer een hoop veranderd worden.
vering aanpassen
andere uitlaat, welke weet ik nog niet!
race map.
ohlins stuurdemper.
Brembo radiale rempomp.
RSV4 kont en onderkuip.
korte kentekenplaathouder.
9E65B6C9-2F0F-4379-92BE-1DA95B001327.jpeg



Waarom geen Factory gekocht denk jullie, nou ik vind de factory van 15/16 niet veel meerwaarde hebben met alleen de ohlins vering.
pas vanaf 2017 factory’s is de Ohlins vering echt beter en een meerwaarde maar goed deze is ver buiten budget.
en een factory is echt een heel stuk duurder.
 
Zo eindelijk weer een V4 in mijn bezit.
Lekker helemaal standaard, dus moet er weer een hoop veranderd worden.
vering aanpassen
andere uitlaat, welke weet ik nog niet!
race map.
ohlins stuurdemper.
Brembo radiale rempomp.
RSV4 kont en onderkuip.
korte kentekenplaathouder.
Bekijk bijlage 1479881


Waarom geen Factory gekocht denk jullie, nou ik vind de factory van 15/16 niet veel meerwaarde hebben met alleen de ohlins vering.
pas vanaf 2017 factory’s is de Ohlins vering echt beter en een meerwaarde maar goed deze is ver buiten budget.
en een factory is echt een heel stuk duurder.
heel vet waar heb je hem gevonden ?
 
Zo eindelijk weer een V4 in mijn bezit.
Lekker helemaal standaard, dus moet er weer een hoop veranderd worden.
vering aanpassen
andere uitlaat, welke weet ik nog niet!
race map.
ohlins stuurdemper.
Brembo radiale rempomp.
RSV4 kont en onderkuip.
korte kentekenplaathouder.
Bekijk bijlage 1479881


Waarom geen Factory gekocht denk jullie, nou ik vind de factory van 15/16 niet veel meerwaarde hebben met alleen de ohlins vering.
pas vanaf 2017 factory’s is de Ohlins vering echt beter en een meerwaarde maar goed deze is ver buiten budget.
en een factory is echt een heel stuk duurder.
Netjes, en staat luxer geparkeerd dan menig andere motor. :+
 
Zo eindelijk weer een V4 in mijn bezit.
Lekker helemaal standaard, dus moet er weer een hoop veranderd worden.
vering aanpassen
andere uitlaat, welke weet ik nog niet!
race map.
ohlins stuurdemper.
Brembo radiale rempomp.
RSV4 kont en onderkuip.
korte kentekenplaathouder.
Bekijk bijlage 1479881


Waarom geen Factory gekocht denk jullie, nou ik vind de factory van 15/16 niet veel meerwaarde hebben met alleen de ohlins vering.
pas vanaf 2017 factory’s is de Ohlins vering echt beter en een meerwaarde maar goed deze is ver buiten budget.
en een factory is echt een heel stuk duurder.

Heel vet! Van welk jaar is deze?
 
Zo eindelijk weer een V4 in mijn bezit.
Lekker helemaal standaard, dus moet er weer een hoop veranderd worden.
vering aanpassen
andere uitlaat, welke weet ik nog niet!
race map.
ohlins stuurdemper.
Brembo radiale rempomp.
RSV4 kont en onderkuip.
korte kentekenplaathouder.
Bekijk bijlage 1479881


Waarom geen Factory gekocht denk jullie, nou ik vind de factory van 15/16 niet veel meerwaarde hebben met alleen de ohlins vering.
pas vanaf 2017 factory’s is de Ohlins vering echt beter en een meerwaarde maar goed deze is ver buiten budget.
en een factory is echt een heel stuk duurder.
Mooie fiets hoor! Vind deze kleurstelling ook het mooiste van de huidige V4 modellen.
Netjes bij het andere speelgoed geparkeerd ook ;)
Veel veilige km's toegewenst
 
Terug
Bovenaan Onderaan