Superduke gt uit 2017Welke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Superduke gt uit 2017Welke?
je moet er idd van houden haha , mij gaat het idd om het comfy deel . Wil wat vaker meerdere dagen weg als ik alleen dagreisjes zou doen was de Tuono geblevenZal fantastisch rijden, maar ik krijg de neiging om hem terug de zee in te duwen...
Een R is dan superdik, maar waarschijnlijk een stuk minder comfy.
Subtiele mods gedaan. Wie ziet het?
heb em gekocht voor race Isle off Man voor bagage . dit gaat helaas niet doorZal fantastisch rijden, maar ik krijg de neiging om hem terug de zee in te duwen...
Een R is dan superdik, maar waarschijnlijk een stuk minder comfy.
Je spiegels hangen op de kop!Subtiele mods gedaan. Wie ziet het?
heb ik ook ene oer bj 2003Geen Tuono?
Sneller, kan niet.heb em gekocht voor race Isle off Man voor bagage . dit gaat helaas niet door
maar
ben er blij mee , heb ook appie de V4 gehad met aprc maar deze is sneller ...
rechte lijn zal het niet veel schelen, tot dat het bochtig begin te worden, dan neemt de tuono echt serieus afstand wanneer het echt heel hard gaat, de GT is wel de beste in zijn klasse qua sturen.Sneller, kan niet.
Als hij onderhouden is bij een Aprilia dealer of service point staat het onderhoud in de systemen.goedemorgen mede Tuonoïsten,
ben al enkele jaren lid van dit forum, schrijf eigenlijk zelden, lees daaraan tegen alles.
Nu vraag ik naar jullie mening. Ik sta op het punt om een tuono factory uit 2017 van een particulier te kopen. Ziet er er goed uit, stukje op gereden en lijkt niks mis mee, maar het boekje "warrenty + service" heeft hij er niet bij. De motor heeft 8000km gelopen en is door de vorig eigenaar geïmporteerd uit België. Vinden jullie dit een dealbreaker of kan ik z'n boekje bij de dealer bestellen en mijn komende beurten erin laten zetten.
Gezien zijn 8000km had de motor toch nog niet zoveel beurten hoeven hebben.
Grt. Lex
Heeft een aankoopkeuring nut of kijken ze alleen naar remblokjes, ketting ed.
Volgens mij heeft de motor een service interval van 10.000km dus is het maar één stempeltje (of probeer ik me nu zelf gerust te stellen ).
Ben nl al 'n tijdje op zoek en dit is wel 'n mooie
Dank voor de antwoorden zover.
Lex
Goeiemorgen allemaal, het is weer zover, de eerste ritjes van het jaar zijn gedaan en ik zit weer in dubio
Ik heb het al een paar keer eerder gehad, ondanks dat ik mijn 2004 Tuono al +- 8 jaar heb en in super staat is: wat is het toch druk op de wegen en wat gaat de T toch schunnig hááárd! Eerlijk gezegd kom ik amper nog boven de 7000 toeren en vraag ik me (net al voorgaande jaren) af waarom ik niet gewoon een tammere/minder PK (nm wél prima) ga rijden!
Welke leuke 2/3 cilinder, met minder aggresief vermogen, stuurt minstens zo scherp als mijn aangepaste Tuono en zit nog redelijke met mijn 190cm? (ik hou wel van merken als Aprilia, Ducati, KTM die vaak standaard de vering/geometrie goed op orde hebben)
Triumph - street triple, eigenlijk prima, maar ik vind hem er niet uit zien, valt daardoor af.
KTM: heb ooit een 990 superduke gehad, heerlijke hooligan fiets, maar in dezelfde aggresievere categorie als de Tuono.
KTM: de 690 heb ik ook eens geprobeerd, ik kan toch niet wennen aan de 1 cilinder, hoewel het sturen/smijten wel erg leuk was.
Suzuki SV650, geinige motoren, zien er aardig uit, maar vering/geometrie is een heel tandje lager dan de fietsen hierboven en zou flink geüpdate moeten worden. Ik heb ooit 2 jaar een SV650 uit 2001 gehad, wel véél mee gereden. Maar als die al +- €5.000 zou gaan kosten, heb ik liever een Monster 796/1100 voor iets meer geld.
Halllaapppp