Tuono Topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die is voor mij ook prima. Ik moet wel omstreeks 14:30 in Den-Bosch zijn. Eventueel haak ik eerder af, geen probleem.

Voorstel:

11:00 afspreken bij deze shell: Google Maps

Kan iedereen zijn motor volgooien en is makkelijk te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Die is voor mij ook prima. Ik moet wel omstreeks 14:30 in Den-Bosch zijn. Eventueel haak ik eerder af, geen probleem.

Voorstel:

11:00 afspreken bij deze shell: Google Maps

Kan iedereen zijn motor volgooien en is makkelijk te vinden.

Ik heb even je link aangepast anders staan de mensen bij de tango 8-)

Hier de goede link

Google Maps
 
Laatst bewerkt:
Oss is mij te ver als startpunt, wellicht zak ik nog wel even af naar Nijmegen en kom ik jullie tegen!

Misschien tot volgende keer!
 
Als dat voor meer mensen geldt dan is vertrekken vanuit Nijmegen voor mij geen probleem. Maar we moeten wel snel met een locatie op de proppen komen.
 
Net met de fiets bij dynojet rotterdam geweest voor een runnetje.

Hij kon hem niet goed strak vast zetten met de spanbanden omdat ik geen stepjes meer heb en er heel weinig framewerk zichtbaar is. Daardoor "uit het oogpunt veiligheid voor zowel mijzelf als de motor", volgens de beste man, was hij erg voorzichtig met het opentrekken van de fiets. Ding stond best te stuiteren hahaha. maar resulteerde dus wel in een wat rommelige en onvolledige uitdraai helaas.

Wel, met de af-fabriek opener filter en akra en map 2, is hij nu best arm en kan wel wat afstelling gebruiken. Powercommander is er nog voor beschikbaar. Hebben jullie ervaring met dit model en de afstel mogelijkheden?
 
Oss is mij te ver als startpunt, wellicht zak ik nog wel even af naar Nijmegen en kom ik jullie tegen!

Misschien tot volgende keer!

Oss is nog wel een eindje verder rijden... Kunnen we niet verzamelen in Nijmegen met zn allen? :?

Wij moeten vanuit Deventer komen. Als we dan rond 12:00 afspreken op een plekkie in de buurt van Nijmegen, kunnen we een rondje doen en dan degene die in den Bosch moet zijn, halverwege aftaaien..

Ideetje??
 
Ik moet vanuit Dronten komen, hou het topic wel in de gaten en kijk of ik erbij kan zijn.

Edit: laatste berichten niet gezien... Oeps, Nijmegen wordt het niet voor mij dit keer. Veel plezier!
 
Laatst bewerkt:
Wat is de mening hier: wel of niet het budget oprekken voor een Tuono met APRC? Ik ben aan het kijken voor een Tuono V4 maar lees dat de Tuono moeilijk te rijden is zonder traction/wheelie. Ik weet dat je meer extra's krijgt zoals de quickshifter, maar ik ben eigenlijk op zoek naar meningen van niet-APRC Tuono rijders :-)


Dat wordt dan verteld door mensen die er zelf nooit een hebben gehad.
Anders zouden ze dit niet vertellen ;-)
 
Deze week morgen kan ik mijn Tuono ophalen in Duitsland en importeren *O* 2012 model met net geen 7000km op de teller.

Edit: het is dus een APRC versie geworden ;)

[afbeelding]

Goeie keus Daan, veel plezier er mee.
reed jij woensdag naar Duitsland met een klein motor aanhangertje? Zag namelijk een mpv auto rijden met lege aanhanger voor een motor!
 
Dat wordt dan verteld door mensen die er zelf nooit een hebben gehad.
Anders zouden ze dit niet vertellen ;-)

Tuono is heel goed te rijden met alles uit dus noodzakelijk is het niet in mijn ogen! Maar wel beter voor de verkoop ooit.
Ik rij ook altijd met wheelie control uit! Alleen is het met stevig doorrijden in hogere toeren beetje oppassen want wheelies wil die best snel.
Je moet het wel heel wild doen wil je TC in stand 1 aan het werk krijgen, maar dan ben jij misschien al lang van het gas af want dan laat die een behoorlijke stap achter toe! En kun jij hier mee omgaan dan heb je de skills om een tuono zonder aprc te rijden.
 
Mooi kleurtje :)

Hou even rekening mee dat er een terugroepactie op de voorrem is. Aangezien je deze week de motor importeert kan het zijn dat je tussen wal en schip valt en geen brief krijgt, of de vorige eigenaar die niet de moeite neemt om je op de hoogte te stellen. Ik kreeg deze trouwens van piaggio uit Italie ipv RWD :?. Even contact opnemen met de dealer en het komt goed.

Enigste wat ze goed zouden doen is een radiale pomp monteren!
 
Bossink? Als je aan wil haken, moet je morgen vroeg klaar zijn..

Mijn nr: Nul 6 1 twee 8491 nulnul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan