Sonador
MF veteraan
[~[url="https/s24.postimg.org/qm9z88elh/20170208_173953.jpg"]afbeelding~][/url]
Collector mod laten lassen Nu wachten op een mailtje van Gabro voor de F255 eprom.
Waar heb je dat laten doen?
In de UK?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
[~[url="https/s24.postimg.org/qm9z88elh/20170208_173953.jpg"]afbeelding~][/url]
Collector mod laten lassen Nu wachten op een mailtje van Gabro voor de F255 eprom.
EPS in Kiel-Windeweer, is voor mij het dichtst bij.
Mijn motor !
In 2007 (overjarig) nieuw gekocht...[afbeelding]
Eindeijk is het zover!!!!
Sinds 2 weken trotse bezitter van een tuono uit 2007.
Vorige eigenaar is er gigantisch zuinig op geweest. Goed onderhouden en historie is bekend! Zo blij dat ik hem over heb kunnen nemen.
[afbeelding]
De motor is helemaal origineel op de hendels/langer windscherm en een andere kentekenplaathouder na.
Binnenkort komt er een andere uitlaat onder. De orginele? geleverde akrapovic slip-on dempers.
Ik ben benieuwd welke remschijfsloten jullie gebruiken? Ik heb een abus schijfslot geprobeerd maar die kreeg ik niet passend helaas. Mooiste oplossing is een slot wat past en dat opgeborgen kan worden in het vakje van de buddyseat cover.
[~[url="https/s24.postimg.org/qm9z88elh/20170208_173953.jpg"]afbeelding~][/url]
Collector mod laten lassen Nu wachten op een mailtje van Gabro voor de F255 eprom.
vermogensdip rond de 4000/5000 toeren wegnemen, soepeler oppakken en directere gasreactie.
Zie apriliaforum topic: another collector pipe mod
Ik heb er ook zo een collector mod opzitten, heb voor en na mooi kunnen vergelijken, rijdt heerlijk!
Dit is wel de samenvatting: "Shorter head pipes between the head and collector places the meat of the power band lower in the rpm range and longer pipes place it higher up the rpm band. The modification makes the engine work like it has both short and long headers and maybe even better."
vermogensdip rond de 4000/5000 toeren wegnemen, soepeler oppakken en directere gasreactie.
Zie apriliaforum topic: another collector pipe mod
Ik heb er ook zo een collector mod opzitten, heb voor en na mooi kunnen vergelijken, rijdt heerlijk!
Dit is wel de samenvatting: "Shorter head pipes between the head and collector places the meat of the power band lower in the rpm range and longer pipes place it higher up the rpm band. The modification makes the engine work like it has both short and long headers and maybe even better."
Ow dat klinkt interessant. Ik heb alleen titanium headers, volgens mij last dat niet zo makkelijk
Heb je 2-1 of dubbel systeem? De collector mod werkt alleen op de standaard 2-1 collector.
Dat zijn toffe en kundige mensen!
Ik zou het ook wel willen laten doen.
Daarbij is het niet nodig, is een ander systeem2-1 systeem van akrapovic
Daarbij is het niet nodig, is een ander systeem
Bij een standaard 2 in 1 is het een duidelijke verbetering
Kom als ex-Tuono rijder even mn column spammen, de Tuono staat centraal dus jullie kunnen m vast wel waarderen
Birdboy in "Column: Vroeger was alles beter"
Dat zijn brembo blokken toch?Standaard blokken, meer als genoeg power en gaan lekker lang mee!
Deze vraag komt zo ongeveer elke paar weken langs op dit topic. Zou zeggen blader een door dit topic heen.nu hoor ik soms wat horror verhalen over bv blokken enz zijn die hier bekend?
Wat is bij de v4's ongeveer de reikwijdte? Is ie leeg na 150km of valt dit (met normale rijstijl, snap dat bij echt hard gummen het harder gaat).
Deze vraag komt zo ongeveer elke paar weken langs op dit topic. Zou zeggen blader een door dit topic heen.
Maar kort, nee, broodje aap verhaal.
Benzine verbruik, tjaa hangt van je rijstijl af. Mijn eerste tank reed ik 1 op 16. Maar als je het vermogen gebruikt is kan het zijn dat je naar de 1 op 12 gaat. Op circuit misschien nog wel minder.
Reken dan zelf maar uit, gaat ca 17 liter in de tank.....
Succes met je speurtocht, de V4 is een top fiets. (net zoals de twin trouwens) .